Темы статей
Выбрать темы

Придбання офісних крісел у держустановах: чи можливо?

Станкус Татьяна, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Чи є заборона на придбання крісел офісних у державній установі?

В яку чергу здійснювати видатки?

У період дії воєнного стану насамперед слід з’ясувати, в яку саме чергу можливо здійснити заплановані видатки. Із цією метою необхідно звернутися до Порядку № 590*.

* Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджений постановою КМУ від 09.06.2021 № 590.

Першочерговими незмінно залишаються видатки на національну безпеку та оборону. Натомість переважна більшість видатків здійснюється у другу чергу. Їх вичерпний перелік наведено в п. 19 Порядку № 590.

Проаналізувавши видатки другої черги, бачимо, що у другу чергу можна придбати певні меблі, тільки якщо такими меблями планується обладнати місця для перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.

Так, п. 19 Порядку № 590 передбачено проведення у другу чергу видатків на поточний ремонт та придбання матеріалів для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO Factor PRO Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с лицензионным договором и договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше