P2P: відповіді на головні питання

25.10.2023 34

Купівля та продаж активів на зовнішніх ринках і біржах — доволі складна й велика тема для обговорень, особливо коли йдеться про торги за криптовалюту. Багато в чому інвестори й майнери, які мають значні активи, користуються P2P-торгівлею. Це дає змогу уникнути проблем і складнощів. Через незнання трейдери-початківці губляться в особливостях укладання угоди цим методом, побоюючись відсутності гаранта, але на біржі принципи безпеки працюють трохи інакше.

img 1

Що таке P2P-торгівля?

Саме позначення P2P є акронімом фрази peer to peer, що означає «від користувача до користувача». Так, згідно інформації на сторінці Binance такий тип торгів — один із найбільш захищених, мінімізує ризики з боку продавця або покупця. Навпаки, угоди відбуваються з багаторівневою системою безпеки, але за умови вибору надійної трейдингової платформи.

 

Парадокс P2P полягає в кількох важливих особливостях, які можуть бути незрозумілі деяким новачкам у світі трейдингу:

 

  • Відсутність гаранта — зазвичай довірена особа, відома у вузьких колах, бере чималу комісію за свої послуги, тому P2P дає змогу заощадити на скасуванні цієї статті витрат.
  • Відсутність безпосереднього переказу на гаманець — покупець і продавець, які є власниками рахунку P2P, безпосередньо домовляються про здійснення угоди й актуальний курс обміну. Суми, що надходять на рахунки користувачів, надсилаються компанією Бінанс, але від імені своїх клієнтів, що й допомагає відповідати критерію peer to peer.
  • Мінливість курсу продажу — початкова сума угоди може бути змінена за деяких обставин. Зазвичай саме ринкова ціна на момент перекладу є фінальною. Це дозволяє вберегти користувачів від шахрайства на зростанні або падінні котирувань, водночас за біржею залишається можливість втрутитися в процес обміну для захисту заощаджень клієнта.

 

У своїй більшості P2P дають змогу вигідно проводити операцію обом сторонам, водночас не турбуватися про безпеку транзакції й не переплачувати величезну комісію за гарантії від третьої сторони. Аналогом від Бінанс може стати прямий переказ на адресу гаманця, але через високий ризик втрати особистих коштів така альтернатива не є популярною серед споживачів.

Як працюють P2P

Для більш простого розуміння принципу роботи такої системи можна порівняти її з відомим маркетплейсом. Покупець або продавець викладають свої пропозиції щодо здійснення угоди, її розміру та ціни. Будь-який інший учасник біржі може побачити це оголошення й або зробити зустрічну пропозицію, або погодитися на вже існуючу. Фактично це класичний приклад ринкових відносин, але з невеликим застереженням у бік онлайн-взаємодії.

 

Продавцем або покупцем криптовалюти може стати будь-який верифікований користувач, який має свій кастодіальний гаманець. Це і дає змогу фактичної взаємодії без втручання третьої сторони завдяки забезпеченню протекції цінностями другого користувача. Переказ з особистого рахунку Бінанс є лише умовністю, адже сама біржа виступає в ролі банкіра, який одночасно виконує низку функцій:

 

  • відстежує котирування валют;
  • здійснює конвертацію згідно з чинним курсом;
  • діє в інтересах двох сторін;
  • надсилає гроші від імені учасників угоди купівлі-продажу;
  • надає високий рівень безпеки й конфіденційності учасників угоди;
  • гарантує нульові комісії за торги та інше.

 

Залишаючись глобальним маркетплейсом для P2P-торгів і впроваджуючи ескроу-сервіс для своїх клієнтів, саме Binance вважається найбільшою світовою біржею. Попри десятки тисяч щоденних операцій компанія є єдиним у своєму роді бенефіціаром, який не стягує комісію за численні послуги під час прямого продажу криптовалюти.

Реклама
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше