Ви можете написати у службу підтримки Factor.Media, якщо у вас виникли технічні труднощі під час роботи з порталом i.factor.ua.
Співробітники служби підтримки відповідають щодня з 10:00 до 17:00 за київським часом. Швидкість вирішення проблеми залежить від складності питання.
Як написати у службу підтримки Factor.Media?
Для реєстрації на сайті i.factor.ua натисніть на кнопку "Реєстрація":
Далі з'явиться форма для реєстрації, її необхідно заповнити:
Або зареєструйтеся та здійсніть вхід з використанням сторінок соціальних мереж: google або Facebook - натисніть на зручну мережу та оберіть існуючий аккаунт.
Етапи авторизації:
Натисніть на кнопку “Увійти”
У формі авторизації заповніть поля. Введіть телефонний номер або Email, за яким відбувалася реєстрація.
В полі “Пароль” вкажіть пароль, який ви отримали під час реєстрації.
Або оберіть соціальну мережу для входу, якщо ви раніше здійснювали вхід за допомогою таких сторінок.
Особовий рахунок - це унікальний номер користувача (id), який присвоюється користувачеві після реєстрації.
За id закріплюється історія покупок і особисті дані користувача. Номер особового рахунку відображається у верхній частині на чорній плашці з ел. адресою, за якою була здійснена реєстрація.
Номер особового рахунку відображається в профілі. Для входу в профіль необхідно натиснути на ел. адресу або на відображений номер особового рахунку.
Якщо користувач переходить на сайт із пошука у браузері або через посилання, сайт чи стаття відкриється тою мовою, якою був написаний запит в пошуку, або мовою, якою була викладена стаття чи інша інформація у посиланні.
Зверху, в меню, можна обрати зручну мову сайту.
На сайті, в розділі “Журнали”, обирайте вже передплачене видання:
Потім натисніть на “Випуски”, оберіть номер, що цікавить, та читайте з задоволенням!
Для того, щоб залишити запит на зворотній дзвінок, необхідно в меню натиснути “Ще” та обрати “Зворотній зв’язок”
Потім натисніть на “Передзвоніть мені”
Після цього заповніть необхідні поля в формі:
Ім'я - обов'язкове поле
Мобільний телефон - актуальний мобільний номер або телефонний номер, за яким Ви реєструвалися.
Тема питання - оберіть тему, що відповідає Вашому питанню.
Питання передплати: все, що пов'язано з оформленням передплати, оплатою за журнали, книги та інші сервіси, рахунками, договорами на передплату.
Технічне питання: все, що пов'язано з користуванням сайтом. Залиште питання, якщо Ви не знайшли інформації, що Вас цікавить, в розділі “Допомога”.
Побажання і пропозиції: Ваші побажання щодо поліпшення роботи на сайті і комерційні пропозиції.
Скарга: все, що пов'язано з доставкою журналу поштою.
Інше: питання, які не мають відношення до перерахованих тем звернень.
Фактор-інспектор: питання, пов'язані з комплексним сервісом Фактор-інспектор https://i.factor.ua/contractor-search/
6 переваг PRO-доступа:
PRO-доступ — це більше 20 випусків журналів на місяць:
До комплекту входять журнали:
Спеціальна вартість комплекту - 500 грн/міс.
Звичайна загальна вартість видань в електронному форматі - 1290 грн/міс.
Ваша вигода при передплаті PRO-доступу - 799 грн/міс.
Він включає в себе повну відсутність реклами та необмежений доступ до електронних версій найпопулярніших журналів:
«Податки & бухоблік»
У кожному номері:
актуальна і надійна інформація;
докладні коментарі до нормативних документів;
ретельний аналіз господарських ситуацій з прикладами;
опрацювання юридичних аспектів бухгалтерської діяльності;
відповіді на «гарячі» запитання читачів;
консультації спеціалістів;
Періодичність: 2 рази на тиждень
«Бухгалтер911»
У кожному номері:
«гарячі» аналітичні статті та коментарі експертів журналу;
доступне викладення матеріалів;
акцент на практичних ситуацях з життя бухгалтерів;
приклади і проводки, чіткі рекомендації та конкретні відповіді на запитання читачів.
Періодичність: 1 раз на тиждень
«Оплата праці»
У кожному номері:
нормативні документи та коментарі до них;
розрахунок заробітної плати, лікарняних, декретних та інших видів доплат;
індексація заробітної плати на конкретних прикладах; єдиний соціальний внесок, податок на доходи фізичних осіб; трудове законодавство;
конкретні рекомендації та корисні поради;
консультації фахівців Мінсоцполітики та інших офіційних органів.
Періодичність: 2 рази на місяць + спецвипуск
«Бюджетна бухгалтерія»
У кожному номері:
нормативні документи;
публікації фахівців Мінфіну та інших офіційних органів;
консультації з питань надання платних послуг, бухгалтерського та податкового обліку в бюджетній сфері з прикладами;
нюанси складання звітності, закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Періодичність: 1 раз на тиждень
«Місцеве самоврядування»
У кожному номері:
аналіз змін законодавства та практики його застосування;
консультації з питань земельного, господарського, цивільного, адміністративного, кримінального, трудового права;
роз’яснення та рекомендації з управління майном та фінансами територіальних громад;
відповіді на запитання читачів;
приклади реалізації різних проектів і програм місцевого та регіонального значення.
Періодичність: 1 раз на місяць + спецвипуск «Юридичні практики»
Обов'язково увійдіть у систему або зареєструйтеся.
Оберіть журнал, що вас цікавить, та натисніть “Купити”
Оберіть період передплати: (місяць, з якого старує передплата та коли закінчується), потім натисніть “оплатити карткою”.
Після цього оберіть зручний спосіб оплати (Введіть дані картки вручну чи оплатіть за допомогою Google play або QR-коду Приват24 - відкрийте камеру на телефоні та наведіть її на QR-код, далі телефон перенесе Вас на сформований платіж, його необхідно буде підтвердити):
ВАЖЛИВО!
Книгу можливо придбати лише за допомогою картки. Рахунок на книги не виставляється!
Обов'язково увійдіть у систему або зареєструйтеся.
Перейдіть в розділ “Книги” та оберіть потрібну.
Потім натисніть “Купити та завантажити”
Далі оберіть зручний спосіб оплати (Введіть дані картки вручну чи оплатіть за допомогою Google play або QR-коду Приват24 - відкрийте камеру на телефоні та наведіть її на QR-код, далі телефон перенесе Вас на сформований платіж, його необхідно буде підтвердити):
Для того, щоб читати книгу на сайті, вам потрібно авторизуватись (авторизація праворуч зверху);
Перейдіть на сторінку придбаної книги;
Після оплати кнопка "купити" зміниться на кнопку "скачати" та “читати”:
Ви можете натиснути “Скачати” - завантажити файл з книгою на свій комп'ютер та читати в форматі PDF, або ви можете натиснути “Читати” та працювати з виданням прямо на сайті.
Оберіть зручний для себе варіант.
Обов'язково увійдіть у систему або зареєструйтеся.
Оберіть журнал та натисніть “Купити”
Оберіть період (місяць, з якого починається передплата та коли закінчується), після цього натисніть “Рахунок”.
Після цього ви можете роздрукувати або завантажити рахунок для подальшої сплати:
Ні. Книгу можна оплатити тільки карткою або в терміналах ПриватБанку.
Доступ до журналу відкривається наступного дня після оплати
Де взяти промокод?
Промокод можна отримати в електронному листі від нас, на сайті, або побачити в наших групах:
Facebook Бухгалтер.com.ua - https://bit.ly/3eOTfff
Telegram-канал Бухгалтер.com.ua - https://bit.ly/2XonSCj
Viber-канал Бухгалтер.com.ua - https://bit.ly/2XoPSWH
Facebook сторінка - https://bit.ly/2MfLhzy
Telegram-канал Бухгалтер 911 - https://bit.ly/tg-911
Viber-канал Бухгалтер 911 - https://bit.ly/911viber
Слідкуйте за оновленнями і підписуйтесь на розсилки, щоб не втратити можливість оформити передплату на улюблений журнал зі знижкою!
Як скористатися промокодом?
На сторінці оформлення передплати журналу натисніть на кнопку “Отримайте знижку” та введіть промокод, який діє на момент оформлення передплати, після цього натисніть на галочку.
Якщо промокод успішно використано, ціна має змінитися. Зверніть на це увагу!
Після оформлення і оплати передплати журналу на будь-який період вам автоматично відкривається доступ до всього архіву номерів цього видання.
Статті будуть доступні поки триватиме період передплати.
Після того, як передплата закінчиться, у вас не залишиться доступ до архівних номерів та номерів оплаченого періоду.
Передплатникам видань «Податки & бухоблік» та «PRO-доступ» гарантовано одну безкоштовну консультацію на місяць.
Якщо ви вже використали консультацію або передплачуєте інше видання?
Тільки редакційним передплатникам бухгалтерських видань «Податки & бухоблік», «PRO-доступ», «Бухгалтер 911»
доступні консультації за спеціальною ціною, що становить 1000 грн за 1 консультацію на місяць.
Деталі консультації:
У процесі одного звернення можна поставити одне питання. Усні консультації вартістю 1000 грн. можуть переноситись на наступний місяць,
але надаються лише в разі активної передплати. Для того, щоб отримати консультацію, телефонуйте за номерами:
(057) 76-500-76 , (044) 581-10-10 , (066) 87-010-10 , (097) 78-010-10
Якщо у вас немає передплати на журнал, і вам потрібна тільки консультація, можна замовити її на сайті Бухгалтер 911.
Тільки редакційним передплатникам бухгалтерських видань «Податки & бухоблік», «PRO-доступ», «Бухгалтер 911»
доступні консультації експертів з питань оподаткування та бухобліку за спеціальною ціною лише 1000 грн за 1 консультацію на місяць.
Деталі консультації:
У процесі одного звернення можна поставити одне питання. Усні консультації вартістю 1000 грн. можуть переноситись на наступний місяць,
але надаються лише в разі активної передплати. Для того, щоб отримати консультацію, телефонуйте за номерами:
(057) 76-500-76 , (044) 581-10-10 , (066) 87-010-10 , (097) 78-010-10
Якщо у вас немає передплати на журнал і вам потрібна тільки консультація, можна замовити її на сайті Бухгалтер 911. Вартість однієї консультації становить 2000 грн.
Консультацію можна отримати за посилланям: https://buhgalter911.com/uk/user/consultations/add/
Щоб здійснити перенесення передплати від одного користувача до іншого, потрібно звернутися до відділу передплати.
Консультація зі зміни особового рахунку за телефонами:
(066) 87-010-10
(097) 78-010-10
Оформити передплату на друковану версію можливо лише за допомогою контакт-центру.
Номери телефонів для оформлення передплати:
(066) 87-010-10
(097) 78-010-10
Нагадуємо!
Оформити передплату на друковану версію можливо лише за допомогою контакт-центру.
Номери телефонів:
(066) 87-010-10
(097) 78-010-10
Щоб вчасно отримати друковану версію журнала, необхідно здійснити оплату видання до 10 числа за місяць до початку передплатного періоду.
Ми маємо 3 види доставки:
У нас вся ретро-передплата відправляється за замовчуванням рекомендованими листами. За бажанням клієнта ми відправляємо журнали простими листами для того, щоб він не ходив на відділення, а йому приносив і кидав до поштової скриньки листоноша. Нам це обходиться майже вдвічі дешевше, але в разі втрати такого журналу дорогою до місця призначення, відстежити та знайти його, на жаль, ми не можемо.
Щоб вчасно отримати доступ до друкованої версії журнала, необхідно своєчасно передплатити, тобто до 10 числа місяця, що передує передплатному періоду. Тоді ви зможете отримати свіжий номер за раніше вказаною адресою вчасно.
Також вам доступний повний обсяг архівних номерів передплаченого журнала на сайті https://i.factor.ua/.
Щоб перейти до архіву номерів, необхідно авторизуватися (зверху ліворуч натиснути на кнопку "Увійти")
та ввести логін та пароль, який ви вказували при реєстрації.
Для того, щоб читати журнал, вам потрібно оформити передплату. Ви можете зробити це будь-яким зручним для вас способом:
через рахунок-фактуру або за допомогою картки (для цього вам необхідно обрати журнал та натиснути “купити”).
Після оплати ви отримуєте доступ до журналу. Для того, щоб почати його читати, вам необхідно увійти на сайт, використовуючи логін і пароль.
Якщо ви увійшли на сайт, але вам не відкрито передплату, перевірте, в якому ви обліковому записі. Для цього у вас є унікальний особовий рахунок (Після реєстрації він з'явиться зверху праворуч).
Увійдіть до особистого кабінету і перевірте Ваш особовий рахунок. Натисніть на ім'я вгорі для того, щоб відкрити сторінку профілю.
Можливо, у вас є кілька акаунтів, і ви зайшли під аккаунтом, на який не оформлена передплата. Перевірте це в профілі Якщо все в порядку, але доступу до журналу немає, зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном (057) 76-500-76.
Якщо ви не використали свої консультації протягом місяця, вони згорають.
Рекомендовані ресурси:
Для того, щоб змінити електронну адресу:
В налаштуваннях пошти введіть нову електронну адресу.
Перейдіть на нову ел. адресу, щоб підтвердити. Тільки після підтвердження нова адреса електронної скриньки заміниться.
Якщо ви побачите повідомлення “Такий e-mail вже існує”, це означає, що вже є особовий запис з такою ел. поштою.
Зверніться за додатковою інформацією за телефонами (066) 87-010-10
(097) 78-010-10 .
Відновлення пароля можливе за електронною поштою або номером мобільного телефона.
Відновлення пароля за email:
Натисніть на кнопку “Увійти”.
У формі авторизації натисніть на “Забули пароль?”.
У формі, що з’явилася, введіть Ваш e-mail або номер телефону, який Ви вказували під час реєстрації. На адресу електронної скриньки або за номером телефону буде відправлено пароль.
Щоб подивитись усі статті у обраному:
Для того, щоб видалити статтю з “Обраного”, потрібно спочатку знайти її у переліку.
Пошук у розділі “Законодавство”
Пошук здійснюється лише в межах законодавчих документів, опублікованих в розділі.
Розширений пошук
Для розширеного пошука передбачена можливість пошуку по двум розділам:
Журнали - пошук здійснюється у статтях журналу що опубліковані на сайті.
Закони - пошук здійснюється по нормативній базі законів, опублікованих на сайті.
У кожній з вкладок є набір полів, за якими здійснюється пошук.
Виберіть відповідне Вашому запиту поле для пошуку і введіть слово або пов'язані слова. Мінімальний розмір тексту для запиту - три символи.
Після того, як ви встановили параметри і натиснули на кнопку "знайти", відкриється сторінка з результатами пошуку
Можливості розширеного пошуку
Точна відповідність пошуку:
Навпроти кожного текстового поля знаходиться перемикач "точна відповідність"
- Якщо точна відповідність НЕ ввімкнена ,
пошук здійснюється за введеним словом або фразою з можливими варіаціями форми даного слова
- Якщо точна відповідність Ввімкнена ,
пошук здійснюється за введеним словом або фразою без зміни форми слова, введеного в поле пошуку
Наприклад:
Якщо точна відповідність НЕ ввімкнена:
- введене слово "закон" в результаті пошуку відобразить всі документи, які містять дане слово"Закон", "законодавства", "законно"
Якщо точна відповідність Ввімкнена:
- введене слово "закон" в результаті пошуку покаже всі статті та документи із точним збігом з введеним словом, без закінчень і префіксів.
-введена фраза "лікарняний лист" в результаті пошуку відобразить документи із точною відповідністю введеній фразі.
У разі якщо пошук не знайде жодного документа, перефразуйте ваш запит на більш точну відповідність слів пошуковому запиту.
Кнопка “+”
Натиснувши на кнопку "+", можна обмежити або розширити пошук, обравши одне видання / законодавчий документ або кілька видань / законодавчих документів одночасно.
Змінити параметри пошуку
Для зміни результатів пошуку треба натиснути "Змінити параметри пошуку". Відкриється сторінка введення параметрів пошуку.
Обмеження:
У вкладці "Журнали" навпроти знайденої статті може бути позначка з сірим замочком.
Якщо замочок присутній, у Вас немає доступу до повного тексту цієї статті. Вам необхідно авторизуватися на сайті, якщо у вас є передплата на видання, або оформити передплату.
Під результатами пошуку знаходиться нумерований список сторінок, якщо всі результати не вмістилися на одній сторінці.
У розширеному пошуку передбачено сортування за датою публікації статті або за датою публікації законодавчого документа на сайті.
Стрілка донизу означає, що статті відсортовані починаючи від останньої дати публікації.
Стрілка вгору означає, що статті відсортовані починаючи від першої дати публікації.
Пошук за частиною слова
Крок 1. Введення в поле для пошуку вихідного слова. Незалежно від того, яке вихідне слово введено в поле для пошуку, система шукає відповідну основу слова (незмінну частину слова, яка виражає його лексичне значення.).
- вихідне слово містить закінчення, в такому випадку система визначить основу слова, не враховуючи закінчення;
- вихідне слово введено повністю, в такому випадку система визначить відповідну основу слова;
- вихідне слово (набір букв) без закінчення, система визначить основу слова;
- вихідне слово і основа слова не завжди можуть співпадати;
- основа слова не обов'язково збігається з морфологічним коренем слова;
- якщо вихідне слово включає в себе закінчення, система його виключає при пошуку основи слова;
- основа повинна містити не менше однієї голосної букви;
приклад №1:
пошук за вихідним словом "бухгалтер" знайде документи зі словами: "бухгалтера", "бухгалтером", "бухгалтеру ", але не знайде " бухгалтерський ", "бухгалтерського".
Щоб знайти документи зі словами "бухгалтерський", "бухгалтерського", треба ввести слово "бухгалтерськ",
але за таким введеним словом не будуть знайдені "бухгалтер", "бухгалтерія", "бухгалтером", адже основи слова різні.
приклад №2:
введення вихідного слова "адвокат" відобразить документи зі словами "адвокатом", "адвокату", але не знайде "адвокатський",
"адвокатському" для пошуку "адвокатський", "адвокатському" необхідно ввести "адвокатськ",
але за таким введеним словом не відобразяться документи із словом "адвокат ", тому що основи слова різні.
Особливості пошуку за частиною слова:
У кожному журналі у вкладці “Випуски” є фільтр.
Для того, щоб читати матеріали передплачених видань, необхідно увійти на сайт, використовуючи логін і пароль, який ви вказали при реєстрації.
Одночасно обліковим записом може користуватися лише одна людина.
Небезпечно передавати свої дані (логін та пароль) для доступу іншим користувачам, але якщо ви вже це зробили, то при спробі підключення
до вашого облікового запису під вашими даними з іншого комп'ютера (або іншого пристрою) або з іншого браузера авторизацію на вашому пристрої буде завершено.
Щоб поновити користування сайтом (перегляд видань, читання статей тощо) на вашому пристрої (комп’ютері або смартфоні), необхідно пройти авторизацію знову
У браузері Google Chrome у розділі Конфіденційність і Безпека опція "Блокувати сторонні файли cookie" ввімкнена за замовчуванням. Це налаштування блокує єдину авторизацію на наших сайтах:
Для того, щоб авторизація працювала, активуйте опцію "Показати всі файли cookie".
Причини, з яких це може бути:
У браузері Safari в налаштуваннях опцію “Без перехресного відстеження” ввімкнено за замовчуванням. Це налаштування блокує єдину авторизацію на наших сайтах:
Для того, щоб авторизація працювала, опція “Без перехресного відстеження” має бути вимкнена.
Як її відключити в Safari на iOS?
Це означає, що:
Як користуватися сервісом Фактор-інспектор?
Введіть назву компанії в поле пошуку, натисніть на кнопку "Знайти", система запропонує обрати компанію, інформацію про яку потрібно надати. Оберіть компанію, що вас цікавить, клікніть на неї мишкою - і система надасть комплексну інформацію про стан компанії з державних реєстрів.
Скільки карток на добу я можу подивитися?
50 карток
Що вважається новим переглядом?
- відкриття повної картки контрагента.
- оновлення даних за відкритою карткою.
Що НЕ вважається новим переглядом?- запит на пошук в рядку пошуку.
Скільки запитів мені доступно?
Кількість запитів зазначено в тарифному плані: «Демо» передбачає 6 запитів, «Стартовий» -150 запитів, «Базовий» - 1000 запитів, «Оптимальний» Рос -2500 запитів. Технічно Фактор-інспектор на сайті i.factor.ua і Фактор-інспектор для 1С використовують загальний баланс, т. б. картка списується з балансу клієнта в разі, якщо клієнт запитав дані щодо контрагента через Фактор-інспектор на сайті i.factor.ua АБО через модуль Фактор-інспектор для 1С. Якщо той самий код перевіряється в Фактор-інспекторі та вводиться в 1С протягом 1 доби, то це вважається 1 запитом, тому зніметься лише 1 запит з балансу користувача.
Чому картка завантажується так довго?
Дані підтягуються з офіційних джерел, Швидкість завантаження карток залежить від міри завантаженості реєстрів на даний момент. На жаль, ми не можемо вплинути на роботу серверів.
Як працювати з модулем "Фактор-інспектор для 1С"?
Після того, як пройшла оплата, на ел. адресу буде надіслано листа. Лист має такий зміст: 1. Завантажте на локальний комп'ютер файл, доступний за посиланням. 2. Збережіть файл у зручному для вас місці, щоб не загубити і не втратити його. 3. Запустіть програму 1С. 4. У вкладці "Файл" оберіть пункт "Відкрити" 5. У спливаючому вікні оберіть файл з модулем (який ви зберегли). 6. Натисніть "Відкрити". 7. Необхідно авторизуватися. Дані для входу: Ваш логін: Ваш пароль:
Модуль працює некоректно
Якщо ви не дочекалися завершення пошуку, почали натискати якісь кнопки, в такому випадку відбудеться збій. 1С працює як однозадачна система і не дозволяє натискати кнопки, закладки, пункти меню поки відбувається пошук. Для продовження роботи з програмою необхідно дочекатися завершення пошуку.
Яку діагностику в 1С повертає "Фактор-інспектор для 1С":
У разі, якщо не відповідає Єдиний державний реєстр, ЄДР
Базовою для нас є відповідь саме ЄДР. Тільки в разі коли ЄДР відповів, створюється картка контрагента в 1С. Якщо ЄДР не відповів, то модуль повертає повідомлення про це. У повідомленні пропонується повторити запит за 5 хвилин і вказується, що до кінця поточної доби цей запит не потягне за собою зменшення балансу.
У разі, якщо не відповів реєстр ПДВ та / або єдиного податку.
В цьому випадку в 1С створюється картка контрагента, але не заповнюється поле Оподаткування, бо без відповіді реєстрів ПДВ та / або єдиного податку обчислити систему оподаткування неможливо. При цьому модуль повертає повідомлення із зазначенням реєстру, який не відповів. У повідомленні пропонується для дозаповнення картки повторити запит за 5 хвилин і вказується, що до кінця поточної доби цей запит не потягне за собою зменшення балансу.
У разі, якщо питання щодо групового створення карток.
Може бути так, що ви запитали груповий пошук на 10 кодів ЄДРПОУ та відійшли від робочого місця. Повернувшись, ви бачите таке повідомлення: 7 кодів - заповнені, 2 - не створені (не відповів ЄДР), 1 - створений, але заповнений частково (не відповів реєстр ПДВ). У цьому випадку доцільно не шукати окремо ті коди, які не були створені або заповнені частково, а просто повторити пошук знову за всіма кодами. Повністю заповнені картки заповнюватись знову НЕ будуть (відповідно, баланс не зменшиться). А відсутні або частково заповнені картки - будуть створені і дозаповнені відповідно (і баланс теж не зменшиться).
Де можна перевірити підключення і кількість використаних запитів?
Кількість використаних запитів виводиться праворуч в верхньому кутку кабінету.
Де можна побачити активний тарифний пакет, тарифний пакет на майбутній період і історію придбання тарифних пакетів?
Тарифні пакети відображаються у вкладці "Історія транзакцій".
Немає доступу до пакету?
Переконайтеся, що ви авторизувалися під тим обліковим записом, на який оформлювали тариф. Якщо все вірно, але проблема все ще існує, телефонуйте за номером (057) 7650076 або замовте зворотній дзвінок.
Система показує помилку "Сервіс тимчасово недоступний"?
Дана проблема може виникнути, якщо ви 6 разів ввели неправильний пароль. В даному випадку зверніться за номером (057) 7650076
У меню браузера треба обрати пункт «Інструменти» і відкрити розділ «Налаштування».
Щоб видалити файли cookie, не очищуючи історію:
Для браузера Google Chrome
Відкриється сторінка блокувальника.
На випадок якщо плагін AdGuard Антибанер закріплений у браузері:
Відкриється додаткове вікно, натисніть на піктограму налаштування.
Відкриється сторінка блокувальника.
Розширення AdBlock
Оберіть налаштування у вікні, що відкриється.
Оберіть “Білий список сайтів”.
Для Google Chrome
Щоб відключити плагін, приберіть галочку навпроти поля "Активний / Включений" праворуч від назви розширення AdBlock. Плагін буде тимчасово відключено.
Щоб видалити плагін AdBlock повністю з браузера Chrome, клікніть на іконку із зображенням кошика і оберіть "Видалити", щоб підтвердити дію.
Для Firefox
Щоб відключити плагін, оберіть Disable, аби тимчасово відключити AdBlock. Якщо ви захочете знову його активувати, просто поверніться на цю сторінку і натисніть Enable.
Щоб видалити плагін повністю, оберіть Remove.
Для Opera
Щоб відключити плагін, натисніть на кнопку "Відключити" праворуч від назви AdBlock. AdBlock буде тимчасово відключено.
Щоб видалити плагін з браузера Opera, натисніть на кнопку "Видалити". AdBlock буде повністю видалено з браузера Opera.
Для Apple Safari
Щоб відключити плагін, змініть його статус на "OFF" у вікні налаштувань. AdBlock буде тимчасово відключено.
Щоб повністю видалити AdBlock, натисніть на кнопку "Видалити" замість відключення.
Google Chrome - починаючи з версії 49.0.2623.112
Mozilla Firefox - починаючи з версії 52.9.0
Opera - починаючи з версії 36.0.2130.80
Internet Explorer - версії 10 та 11 (рекомендуємо користуватися іншими браузерами, частина функціоналу може працювати некоректно)
Для мобільного телефону - радимо використовувати браузер Google Chrome починаючи з версії 60.
Для браузера Google Chrome
1. Відкрийте браузер Google Chrome.
2. Відкрийте потрібний веб-сайт: i.factor.ua, buhgalter911.com, buhgalter.com.ua, factor.academy.
3. Праворуч у верхньому кутку екрана натисніть піктограму розширення
4. У переліку розширень знайти uBlock та натиснути на піктограму налаштування
5. У вікні обрати “параметри”.
6. У параметрах оберіть вкладку Довірені сайти.
7. Додати сайт, для якого не буде застосовуватися блокувальник, натиснути кнопку "Застосувати зміни".
8. Перезавантажте сторінку.
Для браузера Firefox
1. Відкрийте браузер Firefox.
2. Відкрийте потрібний веб-сайт: i.factor.ua, buhgalter911.com, buhgalter.com.ua, factor.academy.
3. Праворуч у верхньому кутку екрана натисніть піктограму uBlock
4. Натисніть на піктограму налаштування
5. У вікні оберіть вкладку Довірені сайти.
6. Додати сайт, для якого не буде застосовуватися блокувальник, натиснути кнопку "Застосувати зміни".
7. Перезавантажте сторінку.
Для браузера Google Chrome
1. Відкрийте браузер Google Chrome.
2. Натисніть на позначку
3. Знайдіть у переліку "Додаткові інструменти" → "Розширення".
4. Знайдіть блокувальник uBlock у переліку розширень.
5. Переведіть повзунок у неактивний стан.
6. Перезавантажте сторінку.
Для браузера Firefox
1. Відкрийте браузер Firefox.
2. Натисніть розширення uBlock
3. Натисніть на "вимкнути uBlock". Кнопка стане неактивною.
4. Перезавантажте сторінку.
Для браузера Google Chrome
1. Запустіть Google Chrome.
2. Праворуч у верхньому кутку екрана натисніть на позначку розширення
3. У переліку розширень знайти uBlock та натиснути на піктограму налаштування.
4. У вікні, що випадає, натиснути на Видалити з Chrome.
5. Перезавантажте сторінку.
Для браузера Firefox
1. Запустіть браузер Firefox.
2. Праворуч у верхньому кутку екрана натисніть позначку "меню"
3. Натисніть у вікні, що випадає,позначку Додатки та Теми.
4. Оберіть у меню "розширення". Знайдіть розширення uBlock.
5. Натисніть
6. У вікні, що випадає, натисніть Видалити.
7. Перезавантажте сторінку.