Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Зміни у складанні фінансової та бюджетної звітності: проект від Мінфіну

Мінфін планує внести зміни до Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 24.01.2012 р. № 44. Зокрема, у новій редакції планується викласти:

— ф. № 1 «Баланс» (додаток 1);

— Довідку про причини виникнення простроченої дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її стягнення (додаток 28);

— Довідку про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду (додаток 29);

— Довідку про стан фінансових казначейських векселів (додаток 36).

Також деяких змін зазнають такі форми звітності, як ф. № 9д, № 9м «Звіт про результати фінансової діяльності» та «Звіт про рух грошових коштів».

Змінами встановлено, що у разі неподання розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, які знаходяться на тимчасово окупованій території та на території проведення АТО, фінансової та бюджетної звітності до зведеної фінансової та бюджетної звітності включаються показники фінансової та бюджетної звітності таких розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які подані ними за попередній звітний період, з урахуванням показників, відображених у бухгалтерському обліку органів Казначейства.

Головні розпорядники бюджетних коштів до зведеної річної фінансової та бюджетної звітності окремо подають зведену фінансову та бюджетну звітність розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що знаходяться на тимчасово окупованій території.

Проектом пропонується виключити зі складу бюджетної звітності ф. № 4-5д «Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (фінансові казначейські векселі)».

Також планується доповнити форми, у яких додатково розкриваються елементи бюджетної звітності, Довідкою про матеріальні цінності, які передані на відповідальне зберігання (додаток 19), та одночасно виключити з них Довідку про стан фінансових казначейських векселів (додаток 36).

Такі зміни передбачено у проекті наказу Мінфіну «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2012 року № 44».

 

Як виправити помилки в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних

Спеціалісти ДФС нагадали, що податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов’язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) затверджено наказом Міндоходів від 25.11.2013 р. № 708.

Відповідно до п. 1 розд. I цього Порядку виправлення помилки в Реєстрі здійснюють методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки. Також у п. 2 розд. V цього ж Порядку визначено, що при виправленні помилки методом «сторно» до Реєстру одночасно вносять два записи: помилковий запис із знаком «-» та правильний запис зі знаком «+».

Отже, у випадку самостійного виявлення помилки в Реєстрі (неправильно вказано індивідуальний податковий номер контрагента (покупця або постачальника)), яка не вплинула на правильність заповнення додатка 5 до податкової декларації з ПДВ «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д5)» (далі — додаток 5) та розділів податкової декларації з ПДВ, платник має право виправити таку помилку. Таке виправлення здійснюють у звітному періоді, в якому виявлено помилку, методом «сторно». При цьому уточнюючий розрахунок не подають.

Інша ситуація виникає, якщо помилковий запис (неправильно вказано індивідуальний податковий номер контрагента (покупця або постачальника)) здійснено не лише в Реєстрі, а і в додатку 5. У такому разі платник податку повинен у звітному періоді, в якому виявлено помилку (з урахуванням строків давності), надіслати уточнюючий розрахунок до податкової декларації, в додатку 5 до якої допущено помилку. При цьому до уточнюючого розрахунку подається додаток 5 з відміткою «уточнюючий».

У цьому разі уточнюючий розрахунок заповнюють так:

— до графи 4 переносяться показники податкової декларації з ПДВ, додаток 5 до якої уточнюється;

— до графи 5 — усі відповідні показники декларації з урахуванням виправлених помилок (у цьому випадку вони відповідають показникам з графи 4);

— у графі 6 ставлять прочерк (при поданні звітності на паперових носіях) або таку графу не заповнюють (при поданні звітності в електронному вигляді).

В уточнюючому додатку 5, який подають до уточнюючого розрахунку для виправлення запису неправильно вказаного індивідуального податкового номера контрагента (покупця або постачальника), повторюють помилковий запис індивідуального податкового номера. При цьому вартісні показники вказують зі знаком «-» (тобто сторнують); вказують правильний запис по операціях з контрагентом за звітний (податковий) період, за який виправляються помилки повністю (включаючи вартісні показники); у підсумковому рядку «Усього за місяць» ставлять прочерк (при поданні звітності на паперових носіях) або не заповнюють (при поданні звітності в електронному вигляді).

Таким чином, помилка, допущена в січні 2012 року, може бути виправлена до січня 2015 року включно.

Такі роз’яснення ДФС наведені у листі від 10.10.2014 р. № 4828/6/99-99-19-03-02-15.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі