06.02.2017

Хто затвердить паспорт бюджетної програми

У новоствореній ОТГ ще не створено місцевий фінансовий орган. Головним розпорядником бюджетних коштів є сільська рада в особі голови. Хто в такому випадку має затвердити паспорти бюджетних програм? (Житомирська обл.)

Нагадаємо, що Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання затверджено наказом Мінфіну «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів» від 26.08.2014 р. № 836.

Відповідно до п. 1.6 цих Правил паспорти бюджетних пpогpaм головного pозпоpядникa затверджуються спільним наказом головного pозпоpядникa та фіноргану в трьох пpиміpникaх протягом 45 днів від дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет.

Якщо згідно з нормативно-правовими актами головний розпорядник ухвалює свої рішення в іншій формі, ніж наказ (наприклад, розпорядження), паспорт бюджетної програми затверджується одночасно відповідним розпорядчим документом головного розпорядника і наказом фіноргану.

У такому разі в грифі «ЗАТВЕРДЖЕНО» форми паспорта бюджетної програми зазначається ще й назва розпорядчого документа головного розпорядника.

У випадку коли місцевою радою не створено виконавчий орган, функції головного розпорядника коштів відповідного місцевого бюджету виконує голова ради. Така норма передбачена п. 3 ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI.

Також згідно із п. 36 ч. 1 ст. 2 цього Кодексу сільський, селищний, міський (міста районного значення) голова виконує функції місцевого фінансового органу, якщо такий орган не створено.

Отже, у випадку, коли місцевий фінансовий орган та головний розпорядник коштів співпадають (у цьому випадку — це голова сільської ради), паспорт бюджетної програми повинен затверджуватися відповідним розпорядчим документом голови місцевої ради (як правило, це розпорядження голови ради).