Офіс великих платників податків ДФСУ повідомляє, що низка форм документів, пов’язаних з реєстрацією і використанням РРО, затверджених
наказом Мінфіну від 14.06.16 р. № 547 як додатки до Порядків…, тепер, після змін, передбачених наказом Мінфіну від 20.09.18 р. № 773 (див. коментар
«РРО-революція від Мінфіну» // «БТ», 2018, № 43-44), використовуються в новій редакції не відразу, а лише після набуття чинності нормативно-правових актів Мінфіну про затвердження порядків ведення реєстрів примірників РРО і реєстру центрів сервісного обслуговування РРО.
Це встановлено в п. 3 наказу № 773. Але податківці не договорили: насправді так само відкладено застосування не лише згаданих ними деяких форм, а, по суті, усіх додатків до трьох Порядків… (крім Порядку опломбування…) — оскільки відкладені підпункти 4 (якими власне РРО-форми затверджені в новій редакції) пунктів 1, 2 і 3 Змін у ці три Порядки…
(Сайт ОВПП ДФСУ: http://officevp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/ 359245.html)