06.01.2016

Чи повинні підприємці вести кадрове діловодство?

Держпраці на своєму сайті (dsp.gov.ua) надало відповідь на запитання, чи повинен приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?

Автори консультації нагадали, що у розумінні чинного законодавства про працю фізособа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем, а отже на неї покладається обов’язок щодо ведення всіх документів, передбачених законодавством про працю.

Такими документами є: відомості про нарахування й виплату заробітної плати найманим працівникам, журнал реєстрації наказів, журнал обліку руху трудових книжок працівників і вкладишів до них, табелі використання робочого часу працівників, графіки відпусток найманих працівників, посадові інструкції для найманих працівників тощо.

Докладніше із цього питання читайте у «Податки та бухгалтерський облік», 2015, № 98, с. 38.