(044) 581-10-10 Передзвоніть менi
  Для бюджетних організацій

Радник старости

Електронна версія 0.00 грн. на місяць Передплатити
Фото Радник старости  
Детальніше

Періодичність виходу — раз на квартал.

Тираж — 2000 екземплярів

Формат — А4, обкладинка ч/б

Обсяг — 48 сторінок

Мова видання — українська

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

«Радник старости» - інформаційне аналітичне видання для старост та органів місцевого самоврядування.

У кожному номері видання ви знайдете:

  • Аналіз актуальних змін до законодавства, яке застосовується старостами у реалізації ними своїх повноважень;
  • Практика взаємодії та співпраці старости із громадою;
  • Роль старости у бюджетному процесі;
  • Консультації з питань земельного, господарського, цивільного, адміністративного, кримінального, трудового права;
  • Успішні практики в роботі старост з усієї України.

Газета «Радник старости» - надійний помічник старости у здійсненні ним своєї діяльності.

Автори публікацій - юристи, психологи, бухгалтери, які мають практичний досвід, а також самі старости, які формують порядок денний в національній політиці та практиках здійснення місцевого самоврядування.

Головний редактор – Брусенцова Яна Вікторівна

Заступник головного редактора – Мороз Оксана Володимирівна

Консультантами видання є керівники та провідні фахівці органів державної влади та органів місцевого самоврядування всіх рівнів.

Немає акцій
  • Повноваження старости: інформування населення про заходи благоустрою Як відомо, благоустрій — це візитна картка кожного населеного пункту. Наскільки задовільним є стан вулично-дорожньої мережі, озеленення, освітлення або чистота села, селища чи міста, залежить у першу чергу від діяльності місцевої влади і громадськості в цілому та кожного жителя зокрема. Крім того, це показник участі громади у вирішенні проблем сфери благоустрою населеного пункту. Тому важливою умовою такої участі є своєчасне інформування населення про заходи, які будуть проводитись на відповідній території. Власне, про інформування населення старостою та про те, яким чином воно здійснюється, ми і поговоримо в нашій статті.
  •   Здійснюємо контроль за використанням об’єктів комунальної власності Одним із повноважень старости, визначених п. 9 ч. 1 ст. 541 Закону України від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»1, є участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу. В який спосіб староста може здійснювати таке повноваження, ми і поговоримо далі.
  •   Утворення ОСН: застосовуємо на практиці У попередньому випуску «Радника старости» ми говорили про те, який правовий статус мають органи самоорганізації населення1, про порядок організації їх діяльності та взаємодію з інститутом старост. Цього разу ми розглянемо окремі практичні питання механізму створення ОСН, зокрема нюанси проведення зборів жителів за місцем проживання. У наступних випусках висвітлимо питання надання дозволу на створення ОСН та нюанси його легалізації.
  •   Звіт старости: як, про що та коли? Закон України від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»1 визначив, що староста не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед жителями відповідного села, селища на відкритій зустрічі з громадянами. Крім іншого, ви значено, що на вимогу не менше половини депутатів сільської, селищної, міської ради староста інформує раду про свою роботу (ч. 3 ст. 541). Яким же чином таке звітування має здійснюватися старостою, ми й поговоримо в нашій статті.
  •   Ефективна комунікація старости з мешканцями Староста відноситься до осіб, яким точно не позаздриш... Адже саме йому доводиться велику увагу приділяти спілкуванню з мешканцями, що означає — він щоденно буде мати справу з людськими долями та емоціями. Щоб не захлинутись у цьому морі прохань, бажань, скарг, старості слід використовувати правила та прийоми ефективної комунікації. У цій статті зосередимося на принципах успішного публічного виступу, а також техніках «складного» спілкування з мешканцями... Почнемо!
  •   Актуальне запитання. Щодо посередництва старости у відносинах з мешканцями До мене звернулась за допомогою дуже емоційна відвідувачка. З її слів не було зрозуміло, чого вона хоче... Текст, який вона вимовляє, має приблизно такий вигляд: «Та от його так! Той Петро зовсім скажений. От бувають такі люди несповна розуму, ні на що не здатні! Кидає мені тухлі яйця через паркан. Я йому кричу: «Куди ти на мій город свої яйця кидаєш, дурень?!». А він мені: «Краще б ви, бабцю, ці слова про свій город назад взяли!». І це він мені каже, розумієте?! Як не соромно йому!!! Ай-яй! Сорому зовсім нема, так мені відповідати. Та ще й яйця ці тухлі кидає. Ой-йой». Як мені спілкуватися з такою мешканкою? Що радить із цього приводу практичний психолог?
  •   Практичні аспекти ініціювання та подання бюджету участі Бюджет участі в Україні набирає популярності з кожним роком. Завдяки використанню польського досвіду цей інструмент вже дає перші позитивні результати: активізує громадську ініціативність та надає можливість покращити рівень життя в громаді. Ми вже писали про те, що сприяти навчанню мешканців щодо подання ними проектів за бюджетом участі може навіть староста. Сьогодні поговоримо, яким чином він має це робити та що повинен враховувати, виконуючи таку «відповідальну» роботу.
  •   Зміна майнового стану: повідомлення та декларування Відповідно до ст. 141 Закону України від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»1 староста є виборною посадовою особою місцевого самоврядування. А оскільки староста є посадовою особою, то відповідно до ч. 2 ст. 12 Закону України від 07.06.01 р. № 2493-III «Про службу в органах місцевого самоврядування»2 на посадових осіб місцевого самоврядування (отже, й на старосту) поширюються вимоги та обмеження, встановлені Законом України від 14.10.14 р. № 1700-VII «Про запобігання корупції»3. У цій статті ми поговоримо про обов’язок повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, встановлений Законом № 1700, дія якого поширюється й на посадових осіб місцевого самоврядування (ч. 1 ст. 3)», а отже, й на старост.
  •   Актуальне запитання. Щодо внесення записів до трудової книжки старости Відповідно до Закону України від 21.05.97 р. № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» староста є виборною посадовою особою місцевого самоврядування. Які є нюанси прийняття на службу в орган місцевого самоврядування новообраного старости?
  •   Складання старостою протоколу про адміністративне правопорушення (рекомендації) Про основи адміністративної відповідальності та роль старости у провадженні в справі про адміністративне правопорушення ми вже писали у попередніх випусках «Радника Старости»1. У цій статті розберемося з особливостями складення старостами протоколу про адміністративне правопорушення, як основної процесуальної дії, що здійснюється на першій стадії адміністративного провадження.
  •   Староста — третя особа у цивільному провадженні: права та обов’язки Працюючи з Єдиним державним реєстром судових рішень, можна побачити, що старост часто залучають в якості третіх осіб у цивільному процесі у справах про встановлення додаткового строку для прийняття спадщини, визнання права власності в порядку спадкування, про позбавлення батьківських прав та стягнення аліментів тощо. Чи може староста не реагувати на виклики суду? Чи зобов’язаний він брати участь у судових засіданнях? Якими правами наділена третя особа у справі? Про все це мова піде нижче.
  •   Дрібне хуліганство: справа за участю старости Для того щоб ефективно здійснювати свої повноваження, староста повинен постійно контактувати з мешканцями свого населеного пункту, аби бути в курсі всіх подій та якнайшвидше вирішувати будь-яке нагальне питання. Це нелегко, але старості та жителям потрібно бути стриманими та взаємоввічливими один з одним, що не завжди виходить. У нашій статті ми як приклад розглянемо одну судову справу, підставою для розгляду якої слугувало непорозуміння, яке виникло між старостою та одним із жителів села. Конфлікт призвів до виникнення такого адміністративного правопорушення, як дрібне хуліганство, а це, у свою чергу, — до розгляду справи судом, оскільки своєчасний і правильний розгляд адміністративних проваджень про дрібне хуліганство є дієвим засобом захисту нормальних умов життя людей, поновлення порушених прав потерпілих.
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Нове на форумі