Всі сайти
2.1. Реєстр — автоматизований банк даних, створений відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Кодексу для забезпечення:
реєстрації та єдиного обліку платників ПДВ;
єдиних принципів ідентифікації платників ПДВ;
контролю за справлянням податку на додану вартість;
організації суцільного й вибіркового аналізу.
Складовою частиною Реєстру є реєстр суб’єктів спеціального режиму оподаткування, в якому містяться дані про реєстрацію сільськогосподарських підприємств, що до 01 січня 2017 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 розділу V Кодексу.
2.2. У Реєстр включаються такі види даних:
ідентифікаційні — індивідуальний податковий номер, код за ЄДРПОУ, податковий номер, який надають контролюючі органи, реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також найменування — для юридичних осіб та прізвище, ім’я, по батькові — для фізичних осіб — підприємців;
реєстраційні — дані про реєстрацію, перереєстрацію, анулювання реєстрації платника ПДВ;
абзац четвертий пункту 2.2 виключено;
кількісні — дані щодо загальних сум оподатковуваних операцій та вартості поставлених товарів (послуг), які зазначаються у реєстраційних заявах;
інші дані, передбачені формами документів, встановленими цим Положенням.
До Реєстру не включаються довідкові дані, які зазначаються у реєстраційній заяві, — дані про місцезнаходження (місце проживання) платника ПДВ, прізвища, імена, по батькові та реєстраційні номери облікових карток платника податків керівника і особи, відповідальної за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку, юридичної особи — платника ПДВ. Такі дані вносяться до електронної копії реєстраційної заяви та під час розгляду реєстраційної заяви звіряються з відомостями Єдиного банку даних про платників податків — юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб.
2.3. Формування та ведення Реєстру здійснює Державна податкова служба України.
Контролюючі органи забезпечують достовірність даних про платників податків у Реєстрі, їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних.
2.4. З кола обов’язків щодо ведення Реєстру Державна податкова служба України здійснює:
розробку організаційних та методологічних принципів ведення Реєстру;
організацію реєстрації платників ПДВ;
присвоєння платникам ПДВ індивідуальних податкових номерів;
розробку технології та програмно-технічних засобів ведення Реєстру;
виконання функцій адміністратора бази даних Реєстру (накопичення, аналіз даних, контроль за достовірністю та актуалізацією даних, їх зберіганням, захистом, контроль за правом доступу тощо);
автоматизоване ведення бази Реєстру;
розробку нормативних документів на створення, ведення та користування даними Реєстру;
оприлюднення даних з Реєстру;
формування і надання довідок з Реєстру;
розгляд скарг, поданих в адміністративному порядку відповідно до статей 55, 56 розділу II Кодексу, або звернень про перегляд рішень контролюючих органів з питань реєстрації, анулювання реєстрації, перереєстрації платників податку або про внесення записів чи змін до Реєстру.
2.5. Контролюючі органи в областях та місті Києві, міжрегіональні територіальні органи забезпечують організацію роботи з реєстрації та обліку платників ПДВ, що перебувають на їх території.
2.6. Контролюючі органи, зазначені у пункті 2.5 цього розділу, та державні податкові інспекції, які їм підпорядковуються, здійснюють:
приймання заяв, контроль за повнотою даних щодо відповідності нормативним документам;
обробку даних заяв та документів щодо реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платників ПДВ;
реєстрацію, перереєстрацію, анулювання реєстрації платників ПДВ;
формування і надання витягів з Реєстру;
підготовку та обробку документів щодо відміни анулювання реєстрації;
моніторинг платників ПДВ, включених до Реєстру.