Порядок виправлення записів на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки залежить від того, коли була допущена помилка.
1. Помилка допущена при первинному оформленні трудової книжки працівнику.
У разі неправильного первинного заповнення трудової книжки або вкладиша до неї бланк трудової книжки вважається зіпсованим. Тому зіпсовану трудову книжку списують, а працівнику оформлюють нову трудову книжку (вже без помилок).
2. Помилка допущена у трудовій книжці, яка вже ведеться.
У такому разі для виправлення неточностей у записах особистих даних працівник має надати роботодавцю відповідні документи (паспорт, свідоцтво про народження). Після цього останній виправляє записи в такому порядку:
— закреслює попередній (неправильний) запис;
— вносить нові (правильні) дані з посиланням на відповідний документ на внутрішньому боці обкладинки.
Новий запис завіряється підписом керівника підприємства або служби персоналу (іншої відповідальної особи) і печаткою підприємства / служби персоналу (за її наявності) (п. 2.13 Інструкції № 58*).