№12/1

Бюджетная бухгалтерия, март, 2016/№ 12/1 спецвыпуск Другие номера журнала ›
  • «Шеф, усьо пропало», або Українські газові реалії На початку квітня минулого року Парламент ухвалив Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 р. № 329, який набрав чинності 8 травня 2015 року, а вступив у дію з 1 жовтня 2015 року. Як бачимо, Закон № 329 уже близько року як чинний, а діє майже півроку. Але, як кажуть, не приведи, Боже, жити в період змін! Нині питання закупівлі природного газу є як ніколи актуальним та важливим. Дійшло до того, що замовників почали попереджати про відключення від газорозподільної системи. Більшість торгів по газу відмінено, договори на перший місяць 2016 року не укладено. Чому ж так сталося та як вийти з такої ситуації, ми проаналізуємо далі.
  • Державні закупівлі у сфері будівництва Розумна обережність людини виражається не стільки в тому, що вона ніколи не робить помилок, скільки в тому, що вона не допускає їх повторення. Крістіан Боуві Погодьтеся, питання державних закупівель у сфері будівництва — це найменш висвітлена тема з усіх інших закупівельних тем. Така ситуація та останні зміни у держзакупівельній сфері породжують ще більше запитань. Тож сьогодні ми надаємо відповіді на найбільш актуальні запитання, у тому числі й шляхом порівняльного аналізу, з урахуванням тих змін, що вже діють з початку цього року, та тих, які ще чекають на замовників-бюджетників у цьому році.
  • Порядок функціонування ЕСЗ та проведення авторизації електронних майданчиків У цій статті йтиметься про порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків. Тож знайомтеся та використовуйте у своїй роботі.
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше