Темы статей
Выбрать темы

Консервуємо пошкоджене майно: оформлення + облік

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Відновлення майна, яке зазнало ушкоджень унаслідок збройної агресії РФ*, — процес тривалий та потребує фінансових ресурсів. Якщо ж наразі установа не має достатньо коштів для відновлення таких об’єктів, їх можна законсервувати. Як відбувається процедура консервації? Які документи слід оформити? Як показати такі операції в бухобліку? Про все це читайте в нашому матеріалі.

* Про порядок відновлення пошкодженого майна дізнавайтеся із статті «Як відновити пошкоджене майно: оформлення та облік» // «Бюджетна бухгалтерія», 2022, № 22. Також читайте про особливості інвентаризації пошкодженого/зруйнованого майна читайте у матеріалі «Інвентаризація зруйнованого та пошкодженого майна» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2022, № 22).

Консервація майна: що за операція?

Бюджетні установи вкрай рідко вдаються до такої маніпуляції, як консервація необоротних активів. А тому й запитань щодо застосування цієї процедури виникає чимало. Пояснимо, в чому полягає її сутність та як відбувається така операція.

Основним орієнтиром у цьому питанні є Положення № 1183**. Саме в цьому документі закріплено організаційні основи та прописано єдиний порядок підготовки до консервації, консервації, а також повернення ОЗ з консервації.

** Положення про порядок консервації основних виробничих фондів підприємств, затверджене постановою КМУ від 28.10.97 № 1183.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO PRO-доступ Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше