Темы статей
Выбрать темы

Знищуємо печатки: процедура & облік

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Бюджетная бухгалтерия Июль, 2023/№ 25
Печать
Установа замовила виготовлення нових печаток. У зв’язку з цим старі необхідно списати та знищити. Коли це можна зробити? Які документи для цього маємо оформити?

Чим керуватися?

Наразі окремого нормативно-правового акта, який би визначав процедуру знищення та списання печаток, немає. Відповідно установи мають керуватися внутрішніми документами.

Ідеальний варіант — наявність розпорядчого документа головного розпорядника бюджетних коштів із визначенням порядку виготовлення, обліку, зберігання, використання та знищення печаток і штампів. Саме таким документом мають керуватися відповідні підвідомчі установи.

Проте якщо головний розпорядник не затвердив такого документа, порядок зберігання, використання та знищення печаток і штампів в установі має визначати керівник установи. На користь цього свідчить норма п. 5 гл. 3 розд. II Правил № 1000/5*.

* Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Який алгоритм дій?

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO PRO-доступ Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше