Теми статей
Обрати теми

Знищуємо печатки: процедура & облік

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Друк
Установа замовила виготовлення нових печаток. У зв’язку з цим старі необхідно списати та знищити. Коли це можна зробити? Які документи для цього маємо оформити?

Чим керуватися?

Наразі окремого нормативно-правового акта, який би визначав процедуру знищення та списання печаток, немає. Відповідно установи мають керуватися внутрішніми документами.

Ідеальний варіант — наявність розпорядчого документа головного розпорядника бюджетних коштів із визначенням порядку виготовлення, обліку, зберігання, використання та знищення печаток і штампів. Саме таким документом мають керуватися відповідні підвідомчі установи.

Проте якщо головний розпорядник не затвердив такого документа, порядок зберігання, використання та знищення печаток і штампів в установі має визначати керівник установи. На користь цього свідчить норма п. 5 гл. 3 розд. II Правил № 1000/5*.

* Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5.

Який алгоритм дій?

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO PRO-доступ Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі