Темы статей
Выбрать темы

Списуємо ОЗ: коли та як нараховувати амортизацію?

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Печать
Установа списує основний засіб, який має залишкову вартість. Чи потрібно нараховувати амортизацію при списанні такого об’єкта з балансу та яку суму? Якщо списуємо об’єкт на початку місяця, чи нараховувати амортизацію за повний місяць?

Так, при списанні основних засобів (далі — ОЗ), які мають залишкову вартість, обов’язково слід нарахувати амортизацію. Це чорним по білому прописано в п. 6 розд. IV Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», затвердженого наказом Мінфіну від 12.10.2010 № 1202.

Причому це правило поширюється абсолютно на всі випадки списання ОЗ з балансу установи, а саме при:

— ліквідації (тобто при списанні у зв’язку з непридатністю для подальшого використання, зношеністю, пошкодженням внаслідок аварії, стихійного лиха, воєнних дій, при нестачі);

— вибутті внаслідок продажу;

— безоплатній передачі (у т. ч. внутрівідомчій);

— невідповідності критеріям визнання активом.

Пояснимо, як правильно показати в обліку операції зі списання ОЗ, які мають залишкову вартість, та розрахувати суму амортизації.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO PRO-доступ Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше