Загальний порядок документального оформлення матеріалів інвентаризації визначено Положенням № 879*. Зокрема, за результатами роботи інвентаризаційна комісія має оформити такі документи, як: інвентаризаційні описи, акти інвентаризації та звіряльні відомості. Типові форми для відображення результатів інвентаризації бюджетними установами затверджено наказом № 572**.
Так, Інвентаризаційні описи застосовують для фіксування наявності, стану та оцінки як активів установи, так і активів, які належать іншим установам та обліковуються поза балансом.
Такі описи складають на:
— основні засоби (далі — ОЗ), інші необоротні матеріальні активи;
— нематеріальні активи;
— запаси (у т. ч. й ті, що прийняті на відповідальне зберігання).
Акти інвентаризації застосовують для фіксування наявності:
— грошових коштів (готівки та коштів на рахунках);
— грошових документів, бланків документів суворої звітності;
— дебіторської та кредиторської заборгованостей;
— наявності фінансових інвестицій.
Крім того, установи застосовують й інші форми документів під час перевірки окремих об’єктів обліку. Інформацію про такі документи та особливості їх оформлення наведемо в таблиці нижче.