Темы статей
Выбрать темы

Продаж квитків у музеї: чи застосовувати РРО?

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Музей здійснює продаж квитків відвідувачам. Чи обов’язково музею застосовувати РРО? Чи можливо під час розрахунків з відвідувачами отримувати готівку до каси музею та здавати її до установи банку для зарахування на рахунок музею? Чи можливо передавати квитки під звіт відповідальній особі для реалізації, а потім здавати готівку від продажу на рахунок установи? Які є варіанти розрахунків з відвідувачами, щоб не застосовувати РРО?

Чи обов’язково музею застосовувати РРО?

Музеї потрапили до переліку суб’єктів господарювання, яким чинне законодавство дозволило працювати без РРО / програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі — ПРРО). Пояснимо, які законодавчі підстави для цього існують.

Так, вичерпний перелік суб’єктів господарювання, які можуть обійтися без РРО/ПРРО, наведено в ст. 9 Закону № 265*.

* Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 № 265/95-ВР.

Зокрема, в цій статті є згадка про суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів.

Зауважте: в чинних нормативно-правових актах відсутній вичерпний перелік закладів, які належать до культурно-спортивних і видовищних. Насправді, такого переліку ніколи не існувало.

Эксклюзивный материал
Войдите, чтобы продолжить чтение Чтобы прочитать эту статью полностью, войдите в свой аккаунт или зарегистрируйтесь, если вы еще не с нами.
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с лицензионным договором и договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше