Теми статей
Обрати теми

Продаж квитків у музеї: чи застосовувати РРО?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Музей здійснює продаж квитків відвідувачам. Чи обов’язково музею застосовувати РРО? Чи можливо під час розрахунків з відвідувачами отримувати готівку до каси музею та здавати її до установи банку для зарахування на рахунок музею? Чи можливо передавати квитки під звіт відповідальній особі для реалізації, а потім здавати готівку від продажу на рахунок установи? Які є варіанти розрахунків з відвідувачами, щоб не застосовувати РРО?

Чи обов’язково музею застосовувати РРО?

Музеї потрапили до переліку суб’єктів господарювання, яким чинне законодавство дозволило працювати без РРО / програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі — ПРРО). Пояснимо, які законодавчі підстави для цього існують.

Так, вичерпний перелік суб’єктів господарювання, які можуть обійтися без РРО/ПРРО, наведено в ст. 9 Закону № 265*.

* Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 № 265/95-ВР.

Зокрема, в цій статті є згадка про суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж квитків на відвідування культурно-спортивних і видовищних закладів.

Зауважте: в чинних нормативно-правових актах відсутній вичерпний перелік закладів, які належать до культурно-спортивних і видовищних. Насправді, такого переліку ніколи не існувало.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі