Темы статей
Выбрать темы

Запасний картридж для принтера: як обліковувати та коли списувати?

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
Бюджетна установа придбала запасний картридж для принтера. Плануємо використовувати такий картридж під час заправки тонером або заміни основного картриджа. Як правильно його обліковувати: на який субрахунок його зарахувати? Коли його можна списати?

Як класифікувати?

Призначення картриджів для принтерів та копіювальних апаратів цілком зрозуміло. Вони являють собою змінні елементи, які містять чорнила або тонер.

Установа може придбавати картридж:

— по-перше, як складову частину оргтехніки. Тобто йдеться про основний картридж, який поставляється разом з принтером або іншим друкувальним пристроєм;

— по-друге, як змінний елемент. Йдеться про картридж, придбаний окремо від оргтехніки для заміни несправного основного картриджа або як запасний, на період заправки основного картриджа.

Зрозуміло, що у такому разі картридж слід розглядати як звичайну запасну частину, придбану для підтримання об’єкта необоротних активів у робочому стані.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO Factor PRO Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с лицензионным договором и договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше