Теми статей
Обрати теми

Запасний картридж для принтера: як обліковувати та коли списувати?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Бюджетна установа придбала запасний картридж для принтера. Плануємо використовувати такий картридж під час заправки тонером або заміни основного картриджа. Як правильно його обліковувати: на який субрахунок його зарахувати? Коли його можна списати?

Як класифікувати?

Призначення картриджів для принтерів та копіювальних апаратів цілком зрозуміло. Вони являють собою змінні елементи, які містять чорнила або тонер.

Установа може придбавати картридж:

— по-перше, як складову частину оргтехніки. Тобто йдеться про основний картридж, який поставляється разом з принтером або іншим друкувальним пристроєм;

— по-друге, як змінний елемент. Йдеться про картридж, придбаний окремо від оргтехніки для заміни несправного основного картриджа або як запасний, на період заправки основного картриджа.

Зрозуміло, що у такому разі картридж слід розглядати як звичайну запасну частину, придбану для підтримання об’єкта необоротних активів у робочому стані.

Ексклюзивний матеріал
Увійдіть, щоб продовжити читання Щоб прочитати цю статтю повністю, будь ласка, увійдіть до свого акаунта або зареєструйтесь, якщо ви ще не з нами.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі