Темы статей
Выбрать темы

Кошторис ≠ річному плану: як вчинити замовнику?

Матвеева Виктория, эксперт журнала «Бюджетная бухгалтерия»
У кошторисі бюджетної установи передбачено придбання музичного обладнання за кодом ДК 021:2015* — 323400008 на суму 170 тис. грн. Чи можливо укласти прямий договір на суму 90 тис. грн, якщо до кінця року не планується нічого придбавати за цим кодом?

* Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015», затверджений наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749.

Як планувати закупівлі на поточний рік?

Переважно бюджетні установи займаються плануванням закупівель товарів, робіт та послуг на поточний рік уже безпосередньо на початку року. І в цьому немає нічого дивного. Позаяк розпорядники бюджетних коштів, орієнтуючись насамперед на вимоги бюджетного законодавства, планують закупівлі на підставі бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом (або тимчасовим кошторисом).

Зауважте: закупівельне законодавство, тобто ані постанова № 1178*, ані Закон № 922**, не містить вимоги щодо планування закупівель на підставі кошторису.

* Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.

** Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

Подпишитесь, чтобы открыть доступ к материалам Я уже
logo PRO Factor PRO Неограниченный доступ ко всем закрытым материалам сайта без рекламы
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с лицензионным договором и договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше