Теми статей
Обрати теми

Кошторис ≠ річному плану: як вчинити замовнику?

Матвєєва Вікторія, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
У кошторисі бюджетної установи передбачено придбання музичного обладнання за кодом ДК 021:2015* — 323400008 на суму 170 тис. грн. Чи можливо укласти прямий договір на суму 90 тис. грн, якщо до кінця року не планується нічого придбавати за цим кодом?

* Національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015», затверджений наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749.

Як планувати закупівлі на поточний рік?

Переважно бюджетні установи займаються плануванням закупівель товарів, робіт та послуг на поточний рік уже безпосередньо на початку року. І в цьому немає нічого дивного. Позаяк розпорядники бюджетних коштів, орієнтуючись насамперед на вимоги бюджетного законодавства, планують закупівлі на підставі бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом (або тимчасовим кошторисом).

Зауважте: закупівельне законодавство, тобто ані постанова № 1178*, ані Закон № 922**, не містить вимоги щодо планування закупівель на підставі кошторису.

* Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.

** Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

Передплатіть, щоб відкрити доступ до матеріалів Я вже
logo PRO Factor PRO Необмежений доступ до всіх закритих матеріалів сайту без реклами
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі