№4/1

Оплата труда, февраль, 2016/№ 4/1 спецвыпуск Другие номера журнала ›
  • Про затвердження переліку кваліфікаційних категорій і педагогічних звань педагогічних працівників та порядку їх присвоєння Постанова від 23.12.2015 р. № 1109
  • Довідка про доходи для призначення соцдопомоги і субсидії: за якою формою надає роботодавець Основний критерій, який враховують при призначенні допомоги на дітей одиноким матерям і житлової субсидії, — це середньомісячний сукупний дохід сім’ї. Для його розрахунку потрібні відомості про доходи кожного члена родини. Як правило, зарплата — основна складова доходу сім’ї. Щоб задокументувати її правильний розмір, особа звертається за місцем роботи. За якою формою роботодавець має надати працівнику довідку про доходи для призначення допомоги на дітей одиноким матерям і житлової субсидії? В яких випадках така довідка взагалі не знадобиться? Відповіді на ці запитання — у статті.
  • Звіт з «інвалідного» нормативу: виконуємо, заповнюємо, подаємо Закінчується лютий. А отже, часу, щоб відзвітувати з «інвалідно-нормативного» працевлаштування, залишається дуже мало. Якщо ви забули про такий Звіт, у вас є декілька днів, щоб заповнити його та подати. Підказки, хто повинен виконати «інвалідний» норматив, як заповнити Звіт, у які строки, за якою формою і куди його подати, знайдете в нашій статті.
  • Держслужбовець «перевитратив» щорічну відпустку: вивчаємо наслідки Перед відпусткою у зв’язку з вагітністю та пологами (з 14.09.2013 р. по 17.01.2014 р.) держслужбовець скористалася щорічною основною відпусткою тривалістю 30 календарних днів (з 14.08.2013 р. по 13.09.2013 р.). Ми провели розрахунки, за підсумками яких установили: за третій робочий рік (22.03.2013 р. — 21.03.2014 р.), у якому жінка пішла в декрет, вона фактично мала право на щорічну основну відпустку тривалістю 25 календарних днів. З 19.10.2015 р. працівниця вийшла на роботу, перервавши соцвідпустку для догляду за дитиною до досягнення нею 3 років. Як надати держслужбовцю щорічну основну відпустку за 2015/2016 робочий рік?
  • Інтернет-удар по іміджу: що робити з негативним відгуком Розгнівали відвідувача? Адже всім і в усьому не допоможеш… Одна біда — чимало ображених прагнуть помститися. Але виказати своє незадоволення напряму не кожен мужності набереться, а ось анонімно — інша справа. І цю анонімність, а разом з нею і зниження почуття відповідальності, дарує будь-якому бажаючому Інтернет. Саме тому негативні відгуки через Інтернет дають набагато частіше, ніж через усі інші канали зворотного зв’язку. Або на сайті вашої організації, якщо на ньому є сторінка відгуків, або десь у іншому місці, на популярному регіональному чи професійному форумі ви можете прочитати про себе і свій колектив багато нового. І, швидше за все, вас і самих охопить обурення… І ви навіть можете поспішити відповісти щось емоційне. Але робити цього не варто! Як підтримати позитивний імідж організації в ситуації з негативним відгуком, читайте у статті.
  • Критикуйте правильно «Уявляєш, викликав на килим, вилаяв, усі нерви вимотав, нічого до ладу не сказав, досі руки трусяться, робити тепер взагалі нічого не хочеться…» Якщо чесно, скільки разів вам доводилося чути подібні промови від колег після відвідування ними кабінету начальства? Скільки разів ви самі були в подібній ситуації? Автор ось і вислуховував, і бував… На жаль, у нашій управлінській культурі поки що далеко не в усіх керівників сформовані навики надання конструктивної критики. Але ж критика — це так важливо! Вона повинна дозволити людині виправити положення та поліпшити свої професійні навички. Ціль — благородна… Хочете її досягти? Тоді нам з вами по дорозі, від першого до останнього слова цієї статті…
  • Перелік святкових днів, професійних, міжнародних свят і пам’ятних дат у березні 2016 року
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше