Табель обліку робочого часу — необхідний документ

В избранном В избранное
Печать
Ушакова Лилия, эксперт по вопросам оплаты труда
Оплата труда Март, 2019/№ 6/1
Табель обліку робочого часу (далі — Табель) потрібен для обліку використання робочого часу, контролю за його дотриманням, розрахунку заробітної плати. Давайте разом пригадаємо особливості ведення цього важливого кадрового документа.

Табель — це поіменний список працівників структурного підрозділу (цеху (відділу), дільниці) установи, організації, підприємства (фізособи-підприємця). Його зобов’язані вести всі роботодавці незалежно від кількості працівників (лист Мінпраці від 13.05.2010 р. № 140/13/116-10).

Якщо працівників небагато, Табель заповнює бухгалтер. На великих підприємствах Табель ведуть працівники кадрової служби (відділу), а за потреби може вводитися спеціальна посада «табельник».

Де шукати форму Табеля? Його типова форма (№ П-5) затверджена наказом Держкомстату від 05.12.2008 р. № 489. Вона має рекомендаційний характер (лист Держкомстату від 19.03.2010 р. № 17/1-25/ж-61/10/59). Тому роботодавці можуть змінювати та/або доповнювати цю форму іншими показниками, необхідними для обліку використання робочого часу з урахуванням специфіки своєї діяльності. Кожному працюючому присвоюється табельний номер. Якщо ж працівник звільняється (переводиться до іншого підрозділу), то його колишній табельний номер іншому працівникові не присвоюють, а залишають вільним не менше трьох років.

Чтобы посмотреть полную версию, подпишитесь на журнал Вы уже подписались? Войти

Похоже, что вы используете блокировщик рекламы :(

Чтобы пользоваться всеми функциями сайта, добавьте нас в исключения!

Как отключить