Теми статей
Обрати теми

Протокол оцінки тендерних (цінових) пропозицій

Редакція ББ
Наказ від 30.01.2009 р. № 61

Затверджено наказом Міністерства економіки України від 30.01.2009 р. № 61

 

ПРОТОКОЛ

ОЦІНКИ ТЕНДЕРНИХ (ЦІНОВИХ) ПРОПОЗИЦІЙ

 

1. Замовник:

1.1. Повне найменування


1.2. Місцезнаходження


1.3. Відповідальний за проведення торгів


(прізвище, ім’я, по батькові)

телефон _________________________________

телефакс _________________________________

2. Інформація про предмет закупівлі


3. Проведення оцінки тендерних (цінових) пропозицій відбулося

 _______________
(дата)
 _____________.
(час)
 

4. Перелік тендерних (цінових) пропозицій, допущених до процедури оцінки.

5. Методика оцінки тендерних (цінових) пропозицій.

6. Оцінка пропозицій учасників:

 

Повне найменування, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ініціали (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі

Критерії оцінки тендерних (цінових) пропозицій

Значення показників згідно з тендерними (ціновими) пропозиціями за критеріями оцінки

Кількість балів або інших оціночних одиниць за критеріями відповідно до методики оцінки (не заповнюється для процедури запиту цінових пропозицій (котирувань))

 

7. Результати проведення оцінки тендерних (цінових) пропозицій (рішення про визнання пропозиції найбільш економічно вигідною)


8. Члени тендерного комітету

_____________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
__________________
(підпис)

Підпис голови тендерного комітету

______________________________

 

Директор департаменту державних закупівель В. Новик

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі