Застосування КЕКВ при технічному переоснащенні

Редакція ББ
Бюджетна бухгалтерія Листопад, 2009/№ 42
В обраному У обране
Друк
Відповідь на запитання

ЗАСТОСУВАННЯ КЕКВ ПРИ ТЕХНІЧНОМУ ПЕРЕОСНАЩЕННІ

 

Вікторія МАТВЄЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Виконавчий комітет міської ради виділяє кошти на установку системи дистанційного контролю та комерційного обліку енергоспоживання будівель у сумі 750 тис. грн. Кошти на ці цілі виділяються з міського бюджету, і їх буде перераховано комунальному підприємству (небюджетній установі) — одержувачу бюджетних коштів. Просимо роз’яснити, за яким кодом економічної класифікації видатків бюджету такому підприємству необхідно здійснювати видатки на установку зазначеної системи, а також видатки на виготовлення проектно-дослідницьких робіт та виконання супутніх робіт?

(Луганська обл.)

 

Відповідно до чинних будівельних норм України будівлі, підключені до системи централізованого опалювання, обов’язково має бути обладнано пристроями комерційного обліку регулювання теплової енергії

(ДБН В.2.2-9-99 «Громадські будівлі та споруди. Основні положення»). Обладнання будівель системами автоматичного регулювання подачі та обліку теплоспоживання дозволяє значно знизити споживання теплової енергії.

Заходи, направлені на створення системи дистанційного контролю та комерційного обліку енергоспоживання будівель, належать до технічного переоснащення.

У свою чергу, такі роботи є капітальними видатками.

Відповідно до

Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1764, технічне переоснащення діючих підприємств — комплекс заходів щодо підвищення техніко-економічного рівня окремих виробництв, цехів і ділянок на основі впровадження передової техніки та технології, механізації та автоматизації виробництва, модернізації й заміни застарілого та фізично зношеного обладнання на нове продуктивніше. Технічне переоснащення здійснюється без розширення виробничих площ. Модернізація — удосконалення існуючих систем, пристроїв, процедур для підвищення їх ефективності та надійності.

При розрахунку кошторисної вартості робіт з технічного переоснащення слід керуватися

Правилами визначення вартості будівництва (ДБН Д.1.1-1-2000), затвердженими наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. № 174. Як визначено цим документом, до вартості будівництва належать видатки, передбачені звідним кошторисним розрахунком. Зокрема, до складу таких видатків уключається вартість проектно-дослідницьких робіт, видатки, пов’язані з виконанням будівельно-монтажних робіт, пусконалагоджувальними роботами. Таким чином, зазначені видатки підлягають уключенню до кошторисної вартості робіт з технічного переоснащення.

Із запитання випливає: розпорядник бюджетних коштів перераховує кошти комунальному підприємству, яке в цьому випадку є одержувачем бюджетних коштів, тому його необхідно включити до мережі як

одержувача.

Організаційні відносини між органами Державного казначейства України, місцевими фінансовими органами, розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів регламентовано

Порядком казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженим наказом Державного казначейства України від 04.11.2002 р. № 205.

Цим документом передбачено, що одержувачі бюджетних коштів місцевого бюджету для здійснення видатків мають подати до органу Державного казначейства України

план використання бюджетних коштів. Такий документ ухвалює керівник підприємства — одержувача бюджетних коштів за погодженням з розпорядником коштів. План використання бюджетних коштів є основним плановим документом, на підставі якого одержувачі бюджетних коштів мають право витрачати такі кошти.

Згідно з

Роз’ясненнями щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженими наказом Державного казначейства України від 04.11.2004 р. № 194 (у редакції наказу Державного казначейства України від 08.12.2006 р. № 330), одержувачі бюджетних коштів здійснюють видатки за КЕКВ 1310 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» і КЕКВ 2410 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».

Таким чином, виготовлення проектно-дослідницьких робіт та виконання супутніх робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості робіт з технічного переоснащення діючих підприємств повинні здійснюватися

за кодом виконання основних робіт, тобто за КЕКВ 2410. Щодо КЕКВ 1310, то за цим кодом здійснюється оплата поточних видатків (див. лист Держказначейства від 27.07.2007 р. № 3.4-10/1790-9009).

Крім того, слід мати на увазі, що закупівля робіт має здійснюватися із застосуванням тендерних процедур закупівель, якщо річна вартість такого предмета закупівлі перевищує 300 тис. грн. Механізм проведення таких закупівель визначено Положенням про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти, затвердженим постановою КМУ від 17.10.2008 р. № 921 (у редакції постанови КМУ від 19.11.2008 р. № 1017).

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд