Теми статей
Обрати теми

Порядок формування єдиного Реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

Редакція ББ
Наказ від 05.02.2008 р. № 40

Затверджено наказом Державного казначейства України від 05.02.2008 р. № 40*

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.02.2008 р. за № 137/14828

ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОДЕРЖУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

 

* Із змінами і доповненнями, останні з яких унесено наказом Державного казначейства України від 25.05.2010 р. № 163, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.06.2010 р. за № 371/17666, та виділено

напівжирним курсивомПрим. ред.

 

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено з метою формування переліку всіх розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, упорядкування мережі та встановлення загальних процедур з формування Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

1.2. Визначення термінів, які вживаються у цьому порядку:

Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів — сукупність даних про розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, визначених у Реєстраційній картці розпорядника (одержувача) бюджетних коштів (далі — Реєстраційна картка), з метою отримання повної та всеохоплюючої інформації про учасників бюджетного процесу, які утримуються за рахунок бюджетних коштів (отримують бюджетні кошти).

Реєстраційна картка — документ встановленого зразка, який містить відповідну інформацію про розпорядника (одержувача) бюджетних коштів.

1.3. Дія цього Порядку поширюється на розпорядників та одержувачів коштів державного та місцевих бюджетів.

2. Заповнення Реєстраційних карток та реєстрація їх в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

2.1. Форма Реєстраційної картки наведена у додатку 1.

Розпорядники та одержувачі бюджетних коштів подають до органів Державного казначейства України заповнену Реєстраційну картку встановленого зразка.

Відокремлені структурні підрозділи розпорядників бюджетних коштів подають до органів Державного казначейства України Реєстраційні картки, завірені розпорядниками бюджетних коштів.

Головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядник нижчого рівня) забезпечує подання підприємствами (установами, організаціями), які уповноважені органами державної влади на виконання бюджетних програм та надання послуг як одержувачі бюджетних коштів та які не зареєстровані в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, не пізніше ніж за 3 робочих дні до терміну подання мережі (змін до мережі) до органів Державного казначейства України Реєстраційної картки встановленого зразка.

Разом з Реєстраційною карткою надається лист головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника нижчого рівня) про підтвердження намірів залучення до виконання бюджетної програми та включення цього одержувача бюджетних коштів до мережі установ та організацій, які отримують бюджетні кошти.

Новоствореними розпорядниками бюджетних коштів Реєстраційна картка подається до органів Державного казначейства України протягом 14 календарних днів з дня державної реєстрації юридичної особи.

2.2. Реєстраційна картка заповнюється розпорядником та одержувачем бюджетних коштів та подається до органу Державного казначейства України за місцем обслуговування в електронному вигляді та на паперовому носії (два примірники) за підписом керівника установи (підприємства, організації), завіреним відбитком печатки.

Працівник органу Державного казначейства України протягом одного робочого дня перевіряє наявність чи відсутність реєстрації установи (підприємства, організації) в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, повноту заповнення Реєстраційної картки, наданої розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів, відповідність зазначених даних установчим документам (положенням) та довідці з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України (ЄДРПОУ), копії яких подаються разом з Реєстраційною карткою, та вносить відповідну інформацію до бази даних з відміткою про її введення на паперовому носії картки (заповнюються код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, який було присвоєно, дата реєстрації та засвідчуються підписом керівника (заступника керівника) органу Державного казначейства України). У разі виявлення невідповідності даних, недотримання встановлених вимог оформлення Реєстраційна картка повертається розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів на доопрацювання.

Якщо розпорядник чи одержувач бюджетних коштів був включений до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів раніше, інформація не вноситься у базу даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і документи повертаються назад з відміткою про персональний код, який було присвоєно.

Факт включення до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів розпорядника (одержувача) бюджетних коштів засвідчується довідкою про включення розпорядника (одержувача) до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за формою, наведеною в додатку 2, яка надається розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів.

2.3. Відповідальність за достовірність інформації, що наведена у Реєстраційній картці, несе керівник установи (підприємства, організації), що її підписав, в установленому законодавством порядку.

2.4. Один примірник заповненої Реєстраційної картки (оригінал) зберігається у розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, а другий примірник (оригінал) — у відповідному органі Державного казначейства України

в особовій справі розпорядника (одержувача) бюджетних коштів.

2.5. Інформація про розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, зареєстрованого в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, зберігається постійно.

2.6. У разі виникнення змін у складі інформації, яка міститься у Реєстраційній картці, розпорядник (одержувач) бюджетних коштів повинен протягом трьох робочих днів подати зазначені зміни разом із супровідним листом до відповідного органу Державного казначейства України, в якому він обслуговується, для внесення цих змін до Реєстраційної картки та до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Зміни подаються за формою Реєстраційної картки у двох примірниках. При цьому у верхній частині картки вказується найменування розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, а у нижній частині картки заповнюються лише поля, які змінюються, та код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, який було присвоєно.

Працівник органу Державного казначейства України після перевірки вносить зміни у базу даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів та робить відмітку про їх введення на паперовому носії картки (заповнюється дата перереєстрації та засвідчується підписом керівника (заступника керівника) органу Державного казначейства України).

Один примірник змін (оригінал) до Реєстраційної картки з відповідною відміткою про введення у базу даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів повертається розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів, а другий примірник (оригінал) зберігається в особовій справі розпорядника (одержувача) бюджетних коштів.

 

3. Присвоєння розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів кодів за Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів

3.1. Присвоєння розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів кодів за Єдиним реєстром розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів здійснюється на підставі даних Реєстраційної картки, заповненої розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів.

Код за Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів присвоюється одноразово з постійним строком дії та є унікальним в межах України.

При присвоєнні коду розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів місцевих бюджетів з одночасним збільшенням значності коду розпорядника (одержувача) бюджетних коштів в існуючих кодах розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету в старшому знаку проставляється 0.

3.2. Присвоєння розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів коду розпорядника (одержувача) бюджетних коштів та занесення даних в Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів про цю установу (підприємство, організацію) вважаються включенням його до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

3.3. Доступ до бази даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів мають всі органи Державного казначейства України в межах відповідної території в режимі он-лайн.

Державне казначейство України щоденно надає в електронному вигляді Міністерству фінансів України, а органи Державного казначейства України щоденно надають місцевим фінансовим органам інформацію з бази даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у порядку, визначеному Міністерством фінансів України.

Державне казначейство України надає головним розпорядникам коштів державного бюджету при складанні та внесенні змін до мережі витяги з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів шляхом розміщення на Веб-порталі Державного казначейства України (авторизованим користувачам), на зовнішніх носіях в електронному вигляді та електронною поштою з відповідним підтвердженням її отримання. Органи Державного казначейства України надають головним розпорядникам коштів місцевих бюджетів та розпорядникам коштів державного та місцевих бюджетів нижчого рівня витяги з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на зовнішніх носіях в електронному вигляді та електронною поштою з відповідним підтвердженням її отримання.

3.4. У випадку реорганізації розпорядника (одержувача) бюджетних коштів (приєднання, злиття, виділу, поділу, перетворення), що має наслідком зміну ідентифікаційного коду ЄДРПОУ, новостворений розпорядник (одержувач) бюджетних коштів подає Реєстраційну картку для присвоєння нового коду розпорядника (одержувача) бюджетних коштів.

У випадку реорганізації розпорядника (одержувача) бюджетних коштів без зміни ідентифікаційного коду ЄДРПОУ за розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів — правонаступником залишається код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, присвоєний до реорганізації.

У разі припинення діяльності розпорядника (одержувача) бюджетних коштів внаслідок ліквідації в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів закривається відповідна Реєстраційна картка після вилучення розпорядника (одержувача) бюджетних коштів з мережі. Інформація про розпорядника (одержувача) бюджетних коштів постійно зберігається в архіві бази даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, а код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів більше не використовується.

Розпорядник (одержувач) бюджетних коштів протягом 5 робочих днів з дати державної реєстрації припинення юридичної особи повідомляє про ліквідацію відповідний орган Державного казначейства України та подає копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи із спеціальною відміткою про державну реєстрацію припинення юридичної особи (далі — свідоцтво). Подане свідоцтво є підставою для закриття органом Державного казначейства України Реєстраційної картки в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

3.5.

У випадку, якщо відповідно до нормативно-правових актів розпорядник бюджетних коштів для реалізації окремих програм отримує кошти з декількох бюджетів, Реєстраційна картка заповнюється за тим бюджетом, з якого здійснюється утримання установи (підприємства, організації).

У разі отримання коштів одержувачем бюджетних коштів одночасно з різних бюджетів Реєстраційна картка заповнюється за найвищим рівнем бюджету у такій послідовності: державний бюджет, бюджет Автономної Республіки Крим, обласний, районний,

бюджет району у місті, міський, селищний, сільський.

У випадку отримання коштів одержувачем бюджетних коштів одночасно від декількох розпорядників бюджетних коштів одержувачем подається одна Реєстраційна картка до органу Державного казначейства України за місцезнаходженням.

 

4. Перевірка даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів із даними мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на поточний рік

4.1. Органи Державного казначейства України щорічно до 1 лютого поточного бюджетного періоду проводять перевірку даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів із даними мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів на поточний рік.

4.2. У разі якщо розпорядник (одержувач) бюджетних коштів не включений до мережі на поточний бюджетний рік, відповідні органи Державного казначейства України звертаються із запитом до державного реєстратора про підтвердження функціонування даного розпорядника (одержувача) бюджетних коштів.

4.3. У разі надходження інформації про ліквідацію розпорядника (одержувача) бюджетних коштів керівник органу Державного казначейства України повідомляє головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня). Головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня) забезпечує подання свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи із спеціальною відміткою про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

 

Директор Департаменту методології з обслуговування бюджетів,
 бухгалтерського обліку та звітності
 Н. Сушко

 

img 1
img 2

 

* Державний бюджет — 1; бюджет Автономної Республіки Крим — 2; обласний бюджет — 3; районний бюджет — 4; бюджет району у місті — 8; міський бюджет — 5; селищний бюджет — 6; сільський бюджет — 7.

 

img 3

 

КОМЕНТАР РЕДАКЦІЇ

 

ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ РОЗПОРЯДНИКІВ
(ОДЕРЖУВАЧІВ) БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ: Є ЗМІНИ

Цей

наказ уносить зміни до Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, затвердженого наказом Держказначейства від 05.02.2008 р. № 40 (далі — Порядок). Розглянемо, у чому полягають ці зміни.

По-перше, уточнено порядок і строки подання інформації для реєстрації в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (далі — Реєстр). Так, головний розпорядник бюджетних коштів (розпорядник нижчого рівня) повинен

не пізніше ніж за три робочі дні до строку подання мережі розпорядників бюджетних коштів (змін до мережі) забезпечити подання підприємствами (установами, організаціями), уповноваженими органами державної влади на виконання бюджетних програм та надання послуг як одержувачі бюджетних коштів органам Держказначейства Реєстраційної картки. Пов’язано це з тим, що до мережі включаються тільки ті розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів, яких уключено до Реєстру.

Для новостворених розпорядників бюджетних коштів Реєстраційну картку необхідно подати органам Держказначейства протягом

14 календарних днів із дня їх державної реєстрації як юридичної особи.

Крім того, тепер

Порядком передбачено, що для внесення до Реєстру до Реєстраційної картки слід додати:

лист головного розпорядника бюджетних коштів (розпорядника нижчого рівня) про підтвердження намірів залучення до виконання бюджетної програми і включення цього одержувача бюджетних коштів до мережі установ та організацій, що одержують бюджетні кошти;

— копії

статутних документів (положень);

— копію

довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).

Для внесення змін до даних, що містяться в Реєстраційній картці, розпорядник (одержувач) бюджетних коштів має подати

протягом 3 робочих днів такі зміни разом із супровідним листом до обслуговуючого органу Держказначейства. При цьому такі зміни подають за формою реєстраційної картки у двох примірниках. У верхній частині Реєстраційної картки зазначається найменування розпорядника (одержувача) бюджетних коштів, а в нижній частині заповнюють тільки змінні поля та присвоєний код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів. Один примірник змін (оригінал) до Реєстраційної картки повертається розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів, а другий примірник (оригінал) зберігається в особовій справі розпорядника (одержувача) бюджетних коштів.

По-друге, певні корективи внесено до

розділу 3 Порядку, в якому описано порядок присвоєння кодів розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів:

— вираз

«персональний код розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів», що міститься в попередній редакції Порядку, виключено, і зараз слова «персональний» у тексті всього документа вже нема;

— якщо раніше доступ до інформації про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, унесених до Реєстру, мали

всі органи Держказначейства, Мінфін, розпорядники та одержувачі бюджетних коштів у режимі он-лайн, то зараз у режимі он-лайн мають право доступу тільки всі органи Держказначейства в межах відповідної території. У свою чергу Держказначейство щодня повинне буде надавати в електронному вигляді інформацію з бази даних Реєстру Мінфіну, а органи Держказначейства щодня надаватимуть таку інформацію місцевим фінансовим органам. Порядок передачі такої інформації затвердить Мінфін;

— Держказначейство та його територіальні органи надаватимуть головним розпорядникам бюджетних коштів державного та місцевих бюджетів (розпорядникам бюджетних коштів)

витяг із Реєстру для складання і внесення змін до мережі. Як визначено в Порядку, така інформація розміщуватиметься на веб-сервері-порталі Держказначейства www.treasury.gov.ua (авторизованим користувачам), на зовнішніх носіях в електронному вигляді та розповсюджуватися електронною поштою з відповідним підтвердженням про її отримання.

По-третє, змінено вимоги

Порядку до розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, пов’язані з припиненням їх діяльності (реорганізацією та ліквідацією). Для зручності сприйняття пропонуємо цей матеріал у таблиці.

 

У яких випадках розпорядник (одержувач) бюджетних коштів припиняє свою діяльність

Дії розпорядника (одержувача) бюджетних коштів

Реорганізація розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів

Новостворений розпорядник (одержувач) бюджетних коштів подає Реєстраційну картку для присвоєння нового коду в Реєстрі

— тягне за собою зміну ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ)

— не тягне за собою зміну ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ)

За розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів — правонаступником зберігається код, присвоєний до реорганізації

Припинення діяльності розпорядника (одержувача) бюджетних коштів шляхом його ліквідації

Розпорядник (одержувач) бюджетних коштів протягом 5 робочих днів з дати державної реєстрації припинення юридичної особи повідомляє про ліквідацію відповідному органу Держказначейства і подає копію свідоцтва про держреєстрацію юридичної особи зі спеціальною відміткою про державну реєстрацію припинення юридичної особи. Таке свідоцтво є підставою для закриття органом Держказначейства реєстраційної картки в Реєстрі.

У цьому випадку Реєстраційна картка закривається після вилучення розпорядника (одержувача) бюджетних коштів із мережі. Інформація про розпорядника (одержувача) бюджетних коштів постійно зберігається в архіві бази даних Реєстру, а код розпорядника (одержувача) бюджетних коштів більше не використовується

 

І наостанок. У новій редакції викладено

додаток 1 «Реєстраційна картка розпорядника (одержувача) бюджетних коштів» і додаток 2 «Довідка про включення розпорядника (одержувача) (філії іншого відокремленого підрозділу розпорядника бюджетних коштів) до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» до Порядку. Документ, що коментується, набув чинності 21.06.2010 р.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі