Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ ЗА ЛИСТОПАД — 100,1 %

За даними Держкомстату, індекс споживчих цін (індекс інфляції) за листопад 2011 року становив 100,1 %.

 

Перенесення робочих днів у 2012 році

З метою створення сприятливих умов для святкування 8 березня — Міжнародного жіночого дня, 1 і 2 травня — Дня міжнародної солідарності трудящих та 28 червня — Дня Конституції України, а також раціонального використання робочого часу Кабмін у розпорядженні від 28.11.2011 р. № 1210-р рекомендував керівникам підприємств, установ та організацій (за винятком органів Пенсійного фонду України, ДП поштового зв’язку «Укрпошта», Державної казначейської служби та банківських установ) перенести у порядку і на умовах, установлених законодавством, у 2012 році для працівників, яким установлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями, робочі дні з:

— п’ятниці 9 березня — на суботу 3 березня;

— понеділка 30 квітня — на суботу 28 квітня;

— п’ятниці 29 червня — на суботу 7 липня.

 

ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Мінекономрозвитку наказом від 19.10.2011 р. № 155 затвердило Порядок здійснення моніторингу закупівель. Метою здійснення моніторингу державних закупівель (далі — моніторинг) є забезпечення дотримання замовниками законодавства у сфері державних закупівель та ефективного і раціонального використання державних коштів, максимальної їх економії при здійсненні державних закупівель.

Як визначено цим Порядком, Мінекономрозвитку має право здійснювати такі види моніторингу закупівлі:

— за обґрунтованим зверненням замовника (на підставі листа-звернення);

— з власної ініціативи (на підставі листа-повідомлення, яке розміщується на сайті Мінекономрозвитку).

Відповідно до Порядку моніторинг може здійснюватись у будь-який час незалежно від строків проведення процедур закупівель, укладення та виконання договору, який передбачає придбання товарів, робіт чи послуг за державні кошти, та щодо будь-якого періоду, починаючи з планування і закінчуючи виконанням зобов’язань за договором, укладеним за результатами відповідної процедури закупівлі.

Залежно від виду та періоду моніторингу Мінекономрозвитку може перевірити:

— наявність підстав для застосування зазначеної замовником процедури закупівлі;

— відповідність документів замовника вимогам законодавства у сфері державних закупівель;

— відповідність порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель;

— правомірність укладення договору, що передбачає придбання товарів, робіт або послуг за державні кошти, без застосування норм законодавства у сфері державних закупівель;

— відповідність законодавству у сфері державних закупівель інших рішень, дій (бездіяльності) замовника, пов’язаних зі здійсненням відповідної закупівлі та виконанням договору про закупівлю.

Крім того, Мінекономрозвитку може провести аналіз ефективності здійснення закупівель.

Відповідно до Порядку Мінекономрозвитку, зокрема, має право:

 — подавати до контролюючих та правоохоронних органів матеріали про виявлені при здійсненні моніторингу закупівель порушення законодавства у сфері закупівель, передавати їм копії висновків;

 — звертатися до замовників, учасників, підприємств, установ, організацій, а також контролюючих та правоохоронних органів з письмовим запитом щодо отримання такої інформації або документів (якщо при здійсненні моніторингу закупівлі за зверненням замовника виникає необхідність отримання іншої інформації або документів, крім тих, що були надані).

 

Новий Порядок проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві

Постановою КМУ «Деякі питання розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві» від 30.11.2011 р. № 1232 затверджено Порядок проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві.

Цей Порядок визначає процедуру проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій, що сталися з працівниками на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності або в їх філіях, представництвах, інших відокремлених підрозділах.

Розслідування та облік нещасних випадків, що сталися з працівниками під час прямування на роботу чи з роботи пішки, на громадському, власному або іншому транспортному засобі, що не належить підприємству і не використовується в інтересах підприємства, проводяться згідно з порядком розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру.

Розслідування проводиться у разі виникнення нещасного випадку, а саме обмеженої в часі події або раптового впливу на працівника небезпечного виробничого фактора чи середовища, що сталися у процесі виконання ним трудових обов’язків, внаслідок яких зафіксовано шкоду здоров’ю, зокрема від одержання поранення, травми, у тому числі внаслідок тілесних ушкоджень, гострого професійного захворювання і гострого професійного та інших отруєнь, одержання сонячного або теплового удару, опіку, обмороження, а також у разі утоплення, ураження електричним струмом, блискавкою та іонізуючим випромінюванням, одержання інших ушкоджень внаслідок аварії, пожежі, стихійного лиха (землетрусу, зсуву, повені, урагану тощо), контакту з представниками тваринного і рослинного світу, які призвели до втрати працівником працездатності на один робочий день чи більше або до необхідності переведення його на іншу (легшу) роботу не менш як на один робочий день, зникнення, а також настання смерті працівника під час виконання ним трудових (посадових) обов’язків.

У додатках до Порядку наведено форми документів, які оформляються під час розслідування нещасних випадків та професійних захворювань.

Постанова № 1232 набуде чинності з 01.01.2012 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі