Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОЛОЖЕННЯ ПРО РЕЄСТР АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Кабмін постановою від 05.12.2011 р. № 1274 затвердив Положення про Реєстр адміністративних послуг.

Реєстр адміністративних послуг (далі — Реєстр) — єдина комп’ютерна база даних про адміністративні послуги, які надаються відповідно до законодавства центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, місцевими держадміністраціями, підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери їх управління, а також органами місцевого самоврядування.

Реєстр формується з метою :

— ведення обліку адміністративних послуг;

— забезпечення вільного доступу до інформації про суб’єктів надання таких послуг, а також порядок, умови та розмір плати за їх надання.

Формування і ведення Реєстру забезпечується Мінекономрозвитку шляхом:

— збирання та оброблення інформації про адміністративні послуги;

— внесення відомостей до Реєстру та їх виключення.

До Реєстру вносяться відомості про суб’єкта надання адміністративної послуги, розмір плати за її надання (у разі надання послуги на платній основі), результат її надання, нормативно-правові акти, відповідно до яких надається послуга, визначаються порядок, умови і розмір плати за її надання, стандарт послуги.

Підставою для внесення відомостей до Реєстру та їх виключення є надання міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування інформації про адміністративні послуги.

Відповідальність за достовірність і своєчасність надання зазначеної інформації покладається на міністерства, інші центральні органи виконавчої влади та місцеві держадміністрації.

Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку.

Відомості про адміністративні послуги, що надаються підприємствами та організаціями, вносяться до Реєстру до визначення суб’єктами надання таких послуг відповідних органів виконавчої влади або бюджетних установ.

Зазначеною постановою Кабмін наказав Мінекономрозвитку забезпечити функціонування Реєстру з 01.02.2012 р., а міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, місцевим держадміністраціям — своєчасне надання Мінекономрозвитку інформації про адміністративні послуги, що надаються ними, підприємствами, установами та організаціями, які належать до сфери їх управління, і територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

Постановою також рекомендовано органам місцевого самоврядування надавати Мінекономрозвитку інформацію про адміністративні послуги, що надаються ними, для внесення до Реєстру.

Постанову КМУ «Про затвердження Положення про Реєстр адміністративних послуг» від 27.05.2009 р. № 532 визнано такою, що втратила чинність.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОРЯДОК ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЕРЖБЮДЖЕТУ ЗА ВИДАТКАМИ

Мінфін наказом від 30.09.2011 р. № 1223 затвердив Порядок обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, який регламентує організаційні взаємовідносини між органами Державної казначейської служби, розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, а також розподіл обов’язків та відповідальності між ними в процесі обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Відповідно втратив чинність наказ Держказначейства «Про затвердження Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету» від 25.05.2004 р. № 89.

 

ЗМІНИ В ПЕРЕЛІКУ ПЛАТНИХ РОБІТ І ПОСЛУГ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНІТАРНОГО ТА ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ НАСЕЛЕННЯ

Кабмін постановою від 30.11.2011 р. № 1262 вніс зміни до Переліку робіт і послуг у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, які виконуються і надаються за плату, затвердженого постановою КМУ від 15.10.2002 р. № 1544, відповідно до яких із зазначеного Переліку виключено такі послуги:

— проведення робіт з акредитації та атестації підприємств, установ, організацій на право здійснення токсиколого-гігієнічних, медико-біологічних, санітарно-гігієнічних, санітарно-хімічних та інших досліджень;

— підготовка та видача дозволів, висновків, гігієнічних сертифікатів у випадках, передбачених ст. 12, 16, 17, 23 і 25 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та ст. 22 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

 

ПИТАННЯ ОРЕНДИ ДЕРЖМАЙНА, ВІДНЕСЕНОГО ДО СФЕРИ УПРАВЛІННЯ МІНКУЛЬТУРИ

Мінкультури наказом від 14.11.2011 р. № 1027/0/16-11 затвердило Порядок надання Міністерством культури України дозволу (погодження) на передачу в оренду державного майна (крім цілісних майнових комплексів підприємств), який визначає механізм надання Мінкультури дозволу (погодження) на передачу державного майна, віднесеного до його сфери управління, в оренду фізичним і юридичним особам України.

Крім цього, Мінкультури наказом від 14.11.2011 р. № 1028/016-11 затвердило Методичні рекомендації щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Міністерства культури України, які містять аналітично-правову інформацію про застосування законодавства щодо оренди державного майна, віднесеного до сфери управління Мінкультури.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі