Теми статей
Обрати теми

Підвищення посадового окладу вихователю-методисту дошкільного закладу компенсуючого типу

Редакція ББ
Відповідь на запитання

ПІДВИЩЕННЯ ПОСАДОВОГО ОКЛАДУ ВИХОВАТЕЛЮ-МЕТОДИСТУ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ

 

Світлана МЕРЕНКОВА, провідний державний фінансовий інспектор Харківської об’єднаної державної фінансової інспекції

 

Чи здійснюється підвищення посадового окладу на 20 % вихователю-методисту в дитячому дошкільному закладі компенсуючого типу для дітей з малими та затихаючими формами туберкульозу?

(м. Харків)

 

Згідно зі ст. 12 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-III до дошкільних навчальних закладів належать, зокрема, ясла-садки компенсуючого типу (спеціальні та санаторні) для дітей віком від двох до шести (семи) років, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку; тривалого лікування та реабілітації відповідно до їх особистих можливостей.

Санаторні дошкільні навчальні заклади функціонують для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції, малими формами туберкульозу, хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання, серцево-судинної, ендокринної систем, хворобами органів травлення, психоневрологічними захворюваннями.

Відповідно до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, затверджених наказом Міносвіти від 04.11.2010 р. № 1055 (далі — Типові штатні нормативи № 1055), посада вихователя-методиста запроваджується в дошкільних закладах з кількістю груп 4 і більше. У дошкільних навчальних закладах компенсуючого типу (санаторні, спеціальні) запроваджується додатково посада вихователя-методиста (п. 2 розд. IV Типових штатних нормативів № 1055):

— 0,5 штатної одиниці за наявності 4 — 7 груп в яслах-садках;

— 0,5 штатної одиниці за наявності 4 — 5 груп у дитячих садках;

— 1 штатна одиниця за наявності 8 груп в яслах-садках;

— 1 штатна одиниця за наявності 6 груп у дитячих садках.

У малокомплектних дошкільних закладах, де посаду вихователя-методиста не передбачено, створює методичний кабінет та здійснює керівництво методичною роботою завідувач закладу.

Повноваження вихователя-методиста визначено п. 5.4 Типового положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу, затвердженого наказом Міносвіти від 09.11.2010 р. № 1070.

Зокрема, вихователь-методист організовує роботу методичного кабінету дошкільного навчального закладу відповідно до завдань, відповідає за оснащення методичного кабінету, залучає до цієї роботи педагогічний колектив, батьківську громадськість, громадські та благодійні організації; організовує роботу з розроблення перспективних планів роботи дошкільного навчального закладу (на рік, квартал, місяць тощо); надає практичну допомогу педагогам у складанні планів освітньої роботи з дітьми, коригує їх, відстежує виконання; співпрацює з міськими (районними) методичними кабінетами (центрами), з обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти; спільно із завідувачем (директором) здійснює управління діяльністю дошкільного навчального закладу (у методичній частині), організовує роботу педагогічної ради, сприяє підготовці та проведенню засідань батьківських комітетів, опікунських рад тощо; організовує роботу творчих груп педагогів дошкільного закладу з метою аналізу перспективного педагогічного досвіду, розробки моделей планування та проведення освітнього процесу з різних видів діяльності, ліній розвитку, форм організації життєдіяльності дітей, методичних рекомендацій для вихователів і батьків, зразків наочно-дидактичного матеріалу та іншого навчально-методичного забезпечення; бере участь у роботі методичних об’єднань, конференцій, семінарів, клубів та інших заходах, організованих районним (міським, обласним) управлінням освіти, сам може бути керівником таких об’єднань, виступати перед районним (міським) методичним кабінетом (центром) з ініціативою щодо проведення методичних заходів чи організації дослідно-експериментальної роботи на базі дошкільного закладу; налагоджує співпрацю із загальноосвітніми навчальними закладами на рівні дитячих і педагогічних колективів з метою забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти; організовує наставництво молодих спеціалістів, надає допомогу студентам педагогічних вищих навчальних закладів у проходженні практики; систематично аналізує ефективність діяльності методичного кабінету, орієнтується на здобутки, виявлені труднощі, недоліки, пропозиції та побажання всіх суб’єктів освітнього процесу при визначенні перспектив діяльності; постійно вдосконалює та підвищує власний рівень педагогічної майстерності, науково-теоретичної, методичної підготовки.

Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженою наказом Міносвіти від 15.04.93 р. № 102 (далі — Інструкція № 102), передбачено підвищення посадових окладів керівних та педагогічних працівників за роботу в таких закладах (групах).

Згідно з абз. 2 п.п. «в» п. 28 і абз. 2 п. 29 Інструкції № 102 керівним, педагогічним працівникам та помічникам вихователів дитячих дошкільних закладів (груп) для дітей та підлітків, які:

— мають вади у фізичному чи розумовому розвитку;

потребують особливих умов виховання або тривалого лікування,

посадові оклади підвищуються на 20 %.

Оскільки вихователь-методист є педагогічним працівником, то на підставі абз. 2 п.п. «в» п. 28 Інструкції № 102 його посадовий оклад підвищується на 20 %.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі