Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

забезпечення, облік та експлуатаціЯ меблів, інвентарю і предметів госппризначення та норми їх забезпечення та експлуатації в установах виконання покарань і слідчих ізоляторах

З метою впорядкування забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення установ виконання покарань і слідчих ізоляторів наказом Мін’юсту від 27.07.2012 р. № 1118/5 затверджено:

— Порядок забезпечення, обліку та експлуатації меблів, інвентарю і предметів господарчого призначення установ виконання покарань і слідчих ізоляторів Державної пенітенціарної служби України;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення слідчого ізолятора;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення виправного центру;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення виправної колонії мінімального рівня безпеки з полегшеними умовами тримання;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення виправної колонії мінімального рівня безпеки із загальними умовами тримання;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення виправної колонії середнього рівня безпеки;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення виправної колонії максимального рівня безпеки;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення спеціальної виховної установи;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення лікувального закладу;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення будинку дитини;

— Норму забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення арештного дому.

Наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань «Про введення в дію норм забезпечення меблями, інвентарем і предметами господарчого призначення кримінально-виконавчих установ, спеціальних виховних установ, слідчих ізоляторів Державної кримінально-виконавчої служби України» від 06.05.2000 р. № 84 визнано таким, що втратив чинність.

Наказ № 1118/5 набере чинності з дня його офіційного опублікування.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЕКСПЕРТНУ КОМІСІЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ БЮДЖЕТНИХ НАУКОВИХ УСТАНОВ

МОНмолодьспорту наказом від 03.08.2012 р. № 897 затвердило Положення про експертну комісію для проведення атестації бюджетних наукових установ.

Це Положення визначає основні завдання, організаційні та правові засади діяльності експертної комісії для проведення атестації бюджетних наукових установ, що фінансуються повністю або частково за рахунок коштів державного бюджету, на які поширюється дія Положення про державну атестацію науково-дослідних (науково-технічних) установ, затвердженого постановою КМУ від 07.04.98 р. № 469.

Експертна комісія є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації України, що утворюється відповідно до Методики оптимізації (атестації) бюджетних наукових установ, які повністю або частково фінансуються за рахунок коштів державного бюджету, затвердженої постановою КМУ від 31.10.2011 р. № 1176, з метою експертного оцінювання діяльності бюджетних наукових установ.

Наказ № 897 набере чинності з дня його офіційного опублікування.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО ПРИМІРНУ ІНСТРУКЦІЮ З ВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

МОНмолодьспорту наказом від 23.08.2012 р. № 947 затвердило Примірну інструкцію з ведення ділової документації в позашкільних навчальних закладах.

Ця Інструкція встановлює перелік обов’язкової організаційно-розпорядчої документації для керівників та інших працівників позашкільних навчальних закладів, правила документування діяльності закладів системи освіти (крім дитячо-юнацьких спортивних шкіл).

Дотримання правил і рекомендацій щодо порядку здійснення ділових процесів, встановлених цією Інструкцією, є обов’язковими для всіх керівників і педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів. Педагогічні працівники, прийняті на роботу, повинні бути ознайомлені з вимогами Інструкції та виконувати їх. Організація діловодства в позашкільних навчальних закладах та їх структурних підрозділах покладається на спеціально призначених для цього осіб.

Відповідальність за організацію діловодства в позашкільних навчальних закладах несуть їх керівники.

Керівники позашкільних навчальних закладів відповідають за зміст, якість підготовки та оформлення документів на належному рівні. За організацію діловодства та зберігання документів у структурних підрозділах позашкільних навчальних закладів відповідають керівники цих підрозділів.

Контроль за виконанням вимог цієї Інструкції здійснюють органи управління освітою, у сфері яких перебувають позашкільні навчальні заклади

Наказ № 947 набере чинності з дня його офіційного опублікування.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі