Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

ІНДЕКС ІНФЛЯЦІЇ У ЖОВТНІ — 100,4 %

За повідомленням Держслужби статистики, індекс споживчих цін (індекс інфляції) у жовтні 2013 року становив 100,4 %.

 

ЗАСТОСУВАННЯ КЕКВ ПРИ КУПІВЛІ МЕДИКАМЕНТІВ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Держказначейська служба у листі від 12.09.2013 р. № 17-08/59-21373 роз’яснила порядок застосування КЕКВ у разі придбання медикаментів та виробів медичного призначення для забезпечення швидкої медичної допомоги, насамперед нагадавши, що відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 р. № 333 (далі — Інструкція), оплата поточних видатків, оплата послуг, придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як основні засоби, здійснюється за КEКВ 2200 «Використання товарів і послуг».

Так, придбання лікарських засобів (лікарських препаратів, ліків, медикаментів; діючих речовин (субстанцій); гомеопатичних засобів; засобів, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби зі збудниками хвороб або паразитами; лікарських косметичних засобів та лікарських домішок до харчових продуктів); крові та її компонентів; дезінфекційних засобів; мінеральної води для лікувальних цілей; придбання виробів медичного призначення (інструментів, пристроїв, приладдя, матеріалів та інших виробів, зокрема термометрів, діагностичних тестів, перев’язувальних матеріалів, ланцетів, пінцетів, голок, шприців тощо, які не беруться на облік як основні засоби, здійснюється за КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали».

Що стосується видатків на придбання або створення власними силами активів, віднесених згідно із законодавством до основних засобів та окремих інших необоротних матеріальних активів, то вони передбачаються за КЕКВ 3100 «Придбання основного капіталу». Тому згідно з п.п. 5 п. 3.1.1 Інструкції придбання обладнання та інвентарю довгострокового користування для санаторіїв, лікувальних закладів, придбання іншого виробничого обладнання довгострокового користування здійснюється за КЕКВ 3110 «Придбання основного капіталу».

 

ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО БКУ В ЧАСТИНІ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАХИЩЕНИХ ВИДАТКІВ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПЛАТЕЖІВ

Держказначейська служба у листі від 11.09.2013 р. № 17-09/44-21364 нагадала про те, що при проведенні видатків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органи казначейства в  першу чергу забезпечують виконання платіжних доручень на виплату заробітної плати, стипендій, допомоги малозабезпеченим сім’ям з дітьми та іншим незахищеним верствам населення, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, продуктів харчування, медикаментів тощо.

Як визначено у п. 10.1 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 р. № 938, органи казначейства здійснюють платежі на підставі платіжних доручень розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у разі наявності в обліку відповідного бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання у межах залишків бюджетних коштів на рахунках розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за відповідними КЕКВ та кодами класифікації кредитування.

Платіжні доручення подаються до органів казначейства в кількості примірників, необхідних для всіх учасників безготівкових розрахунків. Форму, обов’язкові реквізити, строк дії платіжних доручень та вимоги до заповнення розрахункових документів на паперових носіях визначено Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління НБУ від 21.01.2004 р. № 22.

Витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог ч. 2 ст. 57 БКУ), якщо БКУ та/або законом про Держбюджет (рішенням про місцевий бюджет) не встановлено інше (ч. 4 ст. 23 БКУ).

Враховуючи вищезазначене, Держказначейська служба повідомила: пропозиція щодо внесення змін до БКУ в частині визначення захищених видатків бюджету як за загальним, так і за спеціальним фондами не підтримана.

 

МОЛОДИМ БАТЬКАМ ОФОРМИТИ ДЕРЖДОПОМОГУ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ БУДЕ ПРОСТІШЕ

Збільшення сім’ї — радісна подія. Але додається і клопоту. Між годуванням та зміною пелюшок потрібно ще оформити отримання держдопомоги при народженні дитини та прописати малюка.

Приємно, що законодавці вирішили допомогти та Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо скорочення кількості документів для отримання державної допомоги при народженні дитини» від 10.10.2013 р. № 644-VII зафіксували (і цим скоротили) перелік документів, які потрібно подати для призначення держдопомоги. При цьому на допомогу має право лише один з батьків (опікун), який постійно проживає з дитиною.

З 03.02.2014 р. до місцевого органу праці та соцзахисту потрібно тільки:

подати заяву в довільній формі, де вказати дані для реєстрації місця проживання дитини;

пред’явити свій паспорт (інший документ, що засвідчує особу) та свідоцтво про народження дитини.

А далі соцорган сам отримає всі необхідні для призначення допомоги дані (в органів місцевого самоврядування, з держреєстрів) та передасть Держміграційній службі дані для прописки дитини, зазначені в заяві.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі