Теми статей
Обрати теми

Мінфін удосконалює нормативні документи

Редакція ББ
Стаття

МІНФІН УДОСКОНАЛЮЄ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

 

З метою вдосконалення процедур реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань і бюджетних фінансових зобов’язань та їх відображення у звітності розпорядниками бюджетних коштів, а також урегулювання відображення у фінансовій та бюджетній звітності деяких операцій наказом Мінфіну від 09.10.2013 р. № 866 (див. с. 4 цього номера газети) унесено зміни до деяких нормативно-правових актів. У цій консультації розглянемо детально зазначені зміни.

Вікторія МАТВЄЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Мінфін наказом № 866 уніс зміни до таких документів, як Порядок № 309, Порядок № 1691, Порядок № 758 та Порядок № 44.

Оскільки цей наказ набрав чинності 22.10.2013 р., то зміни, які будемо розглядати в цьому матеріалі, необхідно враховувати розпорядникам бюджетних коштів уже починаючи з зазначеної дати.

 

ЗМІНИ У ПОРЯДКУ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ОБЛІКУ БЮДЖЕТНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ

Зазначимо, що загальні вимоги до реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань, порядок подання документів для реєстрації бюджетних зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів залишились без змін. Але змін зазнали інші вимоги Порядку № 309.

Розглянемо ці зміни докладніше.

1. Відомо, що для досягнення відповідності даних бухгалтерського обліку з виконання кошторису на звітну дату аналогічним даним бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів розпорядники бюджетних коштів повинні вчасно реєструвати свої фінансові зобов’язання.

Наказом № 866 унесено зміни до терміну реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань, який визначено у п. 2.4 Порядку № 309. Порівняємо його положення до та після змін.

До змін

Після змін

П. 2.4. Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов’язанням, але не пізніше останнього робочого дня місяця, подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань за формою згідно з додатком 2 на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання

П. 2.4. Розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання, якщо інше не передбачено бюджетним зобов’язанням, подають до відповідного органу Казначейства Реєстр фінансових зобов’язань за формою згідно з додатком 2 на паперових (у двох примірниках) та електронних носіях, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання

 

Отже, як бачимо, загальний термін реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань розпорядниками бюджетних коштів залишився без змін та складає 7 робочих днів з дати прийняття ними до виконання бюджетного фінансового зобов’язання. Але зверніть увагу на те, що тепер такий термін не обмежується останнім робочим днем місяця, тобто він може закінчуватися і в наступному місяці, оскільки не обмежений поточним місяцем.

Звісно, про необхідність дотримання термінів реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань розпорядники бюджетних коштів повинні пам’ятати завжди. Адже недотримання розпорядниками бюджетних коштів вимог щодо термінів реєстрації бюджетного зобов’язання та/або бюджетного фінансового зобов’язання орган Держказначейства кваліфікує як порушення бюджетного законодавства (п. 21 ч. 1 ст. 116 БКУ) та вживає заходів впливу, передбачених ст. 117 БКУ. При цьому бюджетні зобов’язання та/або бюджетні фінансові зобов’язання, подані розпорядником бюджетних коштів з порушенням терміну реєстрації, реєструються органами Держказначейства у встановленому порядку.

2. Дещо відредаговано порядок заповнення Реєстру бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів (далі — Реєстр) у разі взяття бюджетного зобов’язання, що виникло на виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів).

До змін

Після змін

Абз. 3 п. 2.2. За умови взяття бюджетного зобов’язання, що виникло на виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів), розпорядник бюджетних коштів проставляє суму в Реєстрі розрахунково на підставі договору (контракту) за курсом Національного банку України на день подання Реєстру.
У разі закупівлі валюти через міжбанківський валютний ринок України розпорядник бюджетних коштів проставляє суму в Реєстрі розрахунково на підставі договору (контракту) на рівні курсу, установленого на міжбанківському валютному ринку України на день подання Реєстру

Абз. 3 п. 2.2. У разі взяття бюджетного зобов’язання, що виникло на виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів) або інших зобов’язань, узятих державою у разі вступу до міжнародних організацій або приєднання до міжнародних договорів, розпорядник бюджетних коштів проставляє суму в Реєстрі розрахунково на підставі договору (контракту) або розрахунку за курсом Національного банку України на день подання Реєстру. У разі закупівлі валюти через міжбанківський валютний ринок України розпорядник бюджетних коштів проставляє суму в Реєстрі розрахунково на підставі договору (контракту) або розрахунку на рівні курсу, установленого на міжбанківському валютному ринку України на день подання Реєстру

 

Як визначено у п. 2.2 Порядку № 309 при здійсненні операції з іноземною валютою розпорядник бюджетних коштів указує в Реєстрі суму розрахунково на підставі договору (контракту) або розрахунку на курсом НБУ, встановленим на день подання такого Реєстру. У такому ж порядку розпорядник бюджетних коштів проставляє у Реєстрі суму у разі закупівлі валюти через міжбанківський валютний ринок.

До речі, положення абз. 3 п. 2.2 Порядку № 309 поширюються тепер також на ситуації, коли розпорядник бюджетних коштів бере інші зобов’язання, узяті державою у разі вступу до міжнародних організацій або приєднання до міжнародних договорів.

3. Наприкінці кожного бюджетного року органи Казначейства та розпорядники бюджетних коштів проводять певну роботу щодо звірки зареєстрованих бюджетних зобов’язань та кредиторської заборгованості, а саме:

— розпорядники бюджетних коштів приводять зареєстровані бюджетні зобов’язання за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду;

— у разі виявлення не погашених наприкінці бюджетного періоду бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників бюджетних коштів, які не є кредиторською заборгованістю, бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання одержувачів бюджетних коштів органи Казначейства знімають з обліку. Про це органи Казначейства повідомляють розпорядників бюджетних коштів.

Здійснюючи звірку бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників бюджетних коштів, зверніть увагу на таке: з п. 2.13 Порядку № 309 виключено вимогу про те, що на кінець бюджетного періоду сума бюджетних фінансових зобов’язань повинна відповідати сумі бюджетної кредиторської заборгованості.

Крім того, з метою удосконалення процедури реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань і бюджетних фінансових зобов’язань наприкінці бюджетного періоду та їх відображення у звітності в новій редакції викладено п. 2.14 Порядку № 309. Такі зміни переважно стосуються органів Казначейства, які обліковують бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів у бухгалтерському обліку виконання бюджетів та відображають їх у звітності про виконання бюджетів. Порівняємо положення цього пункту до та після внесення змін.

До змін

Після змін

П. 2.14. У міру прийняття рішень розпорядником бюджетних коштів про погашення бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань, які залишились не погашеними на кінець минулого бюджетного періоду, розпорядники бюджетних коштів здійснюють реєстрацію таких бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань у поточному бюджетному періоді шляхом подання Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань і відповідних підтвердних документів.
Реєстрація бюджетних фінансових зобов’язань за загальним фондом, які залишились не погашеними на кінець минулого бюджетного періоду (бюджетної кредиторської заборгованості), за бюджетними програмами, за якими відсутні бюджетні асигнування у поточному бюджетному періоді, здійснюється після прийняття рішення головним розпорядником бюджетних коштів за погодженням з Міністерством фінансів України (місцевим фінансовим органом) щодо визначення бюджетної програми, за рахунок бюджетних асигнувань якої будуть погашатись бюджетні фінансові зобов’язання, шляхом подання Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань і відповідних підтвердних документів

П. 2.14. У міру прийняття рішень розпорядником бюджетних коштів про погашення бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань, які були зареєстровані в органах Казначейства та залишились не погашеними на кінець минулого бюджетного періоду, органами Казначейства такі зобов’язання відображаються в обліку у поточному бюджетному періоді на підставі поданого розпорядником бюджетних коштів Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань і відповідних підтвердних документів.
Бюджетні фінансові зобов’язання за загальним фондом, які залишились не погашеними на кінець минулого бюджетного періоду (бюджетна кредиторська заборгованість) та обліковуються органами Казначейства за бюджетними програмами, за якими відсутні бюджетні асигнування або обсяг бюджетної кредиторської заборгованості перевищує бюджетні асигнування відповідно до встановлених законом про Державний бюджет України на поточний бюджетний період та/або переданих в установленому порядку бюджетних призначень, відображаються в обліку органами Казначейства у поточному бюджетному періоді після прийняття рішення головним розпорядником бюджетних коштів за погодженням з Міністерством фінансів України (місцевим фінансовим органом) щодо визначення бюджетної програми за загальним та/або спеціальним фондами, в межах бюджетних асигнувань якої будуть погашатись бюджетні фінансові зобов’язання, на підставі поданого розпорядником бюджетних коштів Реєстру та/або Реєстру фінансових зобов’язань і відповідних підтвердних документів

 

4. До Порядку № 309 додано новий п. 2.15, у якому визначено, що перерозподіл обсягів узятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету за рахунок власних надходжень бюджетних установ розпорядник бюджетних коштів здійснює з урахуванням вимог ч. 9 ст. 51 БКУ.

Так, якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, затверджені законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), то розпорядник бюджетних коштів повинен передбачити спрямування таких надпланових обсягів у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, стипендій, комунальних послуг та енергоносіїв.

Якщо такої заборгованості немає, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:

50 % коштів на заходи, що здійснюються за рахунок відповідних надходжень;

50 % коштів — на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою.

 

ЗМІНИ У ФОРМУВАННІ ЄДИНОГО РЕЄСТРУ РОЗПОРЯДНИКІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ

Наказом № 866 унесено зміни до Порядку № 1691. Розглянемо їх детальніше.

1. Певна частина змін, унесених до Порядку № 1691, пов’язана з прийняттям Закону № 4839.

Так, відповідно до змін, унесених Законом № 4839 до Закону № 755, документом для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, або фізичної особи — підприємця під час провадження господарської діяльності та відкриття рахунку в банку визначено виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — виписка з Єдиного державного реєстру).

Разом з тим у п. 2.1 Порядку № 1691 передбачалось, що разом з Реєстраційною карткою розпорядниками бюджетних коштів та одержувачами бюджетних коштів (далі — Реєстраційна картка) надаються довідка про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі — довідка про включення до ЄДРПОУ) або копія цієї довідки, засвідчена органом, що її видав.

Приймаючи до уваги такі зміни, Держказначейство у листі від 24.01.2013 р. № 17-10/237-2324 (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 9) на початку 2013 року звертало увагу на те, що разом з Реєстраційною карткою замість довідки про включення до ЄДРПОУ або копії цієї довідки, засвідченої органом, що її видав, надається виписка з Єдиного державного реєстру.

Тепер завдяки змінам, унесеним наказом № 866 до Порядку 1691, ці неузгодження усунено.

2. Як зазначено у п. 2.2 Порядку № 1691, копія виписки з Єдиного державного реєстру має відповідати вимогам законодавства.

Перелік інформації, що зазначається у виписці з Єдиного державного реєстру, визначено у ст. 21 Закону № 755. Зокрема, до такої інформації належать найменування, ідентифікаційний код, місце-знаходження юридичної особи, відомості, отримані в порядку взаємного обміну інформацією з відомчих реєстрів органів статистики, доходів та зборів, Пенсійного фонду України: дата та номер запису про взяття та зняття з обліку, назва та ідентифікаційні коди органів статистики, доходів та зборів, Пенсійного фонду України, в яких юридична особа перебуває на обліку, тощо.

Технічний опис бланка виписки, витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців затверджено наказом Мін’юсту від 09.02.2012 р. № 225/5.

3. Порядок № 1691 доповнено декількома новими нормами, а саме:

орган Казначейства вносить відповідну інформацію до бази даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (далі — Єдиний реєстр) з відміткою про її введення на паперовому носії Реєстраційної картки. У разі виявлення невідповідності даних, недотримання встановлених вимог оформлення Реєстраційна картка повертається розпоряднику бюджетних коштів (одержувачу бюджетних коштів) на доопрацювання з відповідною відміткою в нижній частині документа. У цьому разі зазначаються причини та дата повернення, ставиться підпис відповідальної особи;

у разі зміни найменування розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) за місцем його обслуговування відповідний орган Казначейства надає оновлену довідку про включення розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) до Єдиного реєстру. В інших випадках внесення змін до Реєстраційної картки довідка про включення розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) до Єдиного реєстру не надається;

— у разі проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації розпорядник бюджетних коштів (одержувач бюджетних коштів) подає протягом 5 робочих днів з дати внесення запису до Єдиного державного реєстру копію повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, засвідчену органом, що її видав, та повідомляє відповідний орган Казначейства;

— у разі закриття відокремленого структурного підрозділу розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) до органу Казначейства подається копія розпорядчого документа (рішення) власника або органу, уповноваженого на те установчими документами, про його закриття, засвідчена органом, що її видав;

— у разі якщо розпорядник бюджетних коштів не включений до мережі на поточний бюджетний період, а одержувач бюджетних коштів — на поточний та попередній бюджетні періоди, відповідні органи Казначейства перевіряють дані про державну реєстрацію припинення юридичної особи (внесення запису про відокремлений структурний підрозділ юридичної особи) в Єдиному державному реєстрі. У разі наявності такого запису в Єдиному державному реєстрі органи Казначейства звертаються до державного реєстратора з запитом про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Надходження відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи (внесення запису про закриття відокремленого структурного підрозділу юридичної особи) є підставою для закриття органом Казначейства відповідної Реєстраційної картки в Єдиному реєстрі. Зазначені відомості зберігаються в справі з юридичного оформлення рахунків розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів).

4. У новій редакції викладено форму Реєстраційної картки розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), що наведена у додатку 1 до Порядку № 1691.

 

ЗМІНИ У ПОРЯДКУ ВІДКРИТТЯ ТА ЗАКРИТТЯ РАХУНКІВ КЛІЄНТІВ

Зміни, унесені до Порядку № 758, спрямовані переважно на спрощення процедури відкриття та закриття рахунків в органах Казначейства.

По-перше, майже наполовину зменшився перелік документів, які подають розпорядники бюджетних коштів, їх відокремлені структурні підрозділи та одержувачі бюджетних коштів.

Так, із переліку документів, що подаються одержувачами, розпорядниками бюджетних коштів, їх структурними підрозділами для відкриття рахунка, виключено:

— виписку з Єдиного державного реєстру.

І хоча цей документ не наведено у переліку обов’язкових документів, варто звернути увагу на вимоги п. 3.7 Порядку № 758. Так, при отриманні документів на відкриття рахунків орган Казначейства зобов’язаний здійснити перевірку поданих документів, зокрема дані, наведені у копії виписки з Єдиного державного реєстру, мають відповідати вимогам законодавства. Тому мати в наявності такий документ для відкриття рахунка розпорядникам бюджетних коштів все ж необхідно;

— копію документа, що підтверджує взяття клієнта на облік в органі доходів і зборів;

— копію повідомлення про взяття клієнта на облік у відповідному органі Пенсійного фонду України як платника ЄСВ.

По-друге, у новій редакції викладено форми Заяви про відкриття рахунків та Картки із зразками підписів та відбитка печатки (додатки 8 та 9 до Порядку № 758). І хоча нові форми цих документів не суттєво відрізняються від своїх попередників, саме ці форми застосовуються для відкриття рахунків в органах Казначейства починаючи з 22.10.2013 р.

Зверніть увагу: відповідно до змін, унесених до п. 6.5 Порядку № 758, тепер при оформленні картки із зразками підписів та відбитка печатки проставляється гербова печатка (у разі наявності) або відбиток печатки із найменуванням та ідентифікаційним кодом клієнта. Нагадаємо, що попередня редакція цього пункту Порядку № 758 передбачала наявність виключно гербової печатки. Як і раніше, забороняється проставляння печаток, призначених для спеціальної мети (для пакетів, перепусток, для фінансово-господарських документів, грошових документів тощо).

Додамо: питання щодо необхідності виготовлення та використання гербової печатки Держказначейська служба роз’яснювала у листі від 16.10.2012 р. № 17-08/2146-15012. Отже, тепер завдяки вищезазначеним змінам до Порядку № 758 у цьому питанні нарешті поставлені всі крапки над «і».

 

ЗМІНИ У ПОРЯДКУ СКЛАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ТА БЮДЖЕТНОЇ ЗВІТНОСТІ

З метою урегулювання питань відображення у фінансовій та бюджетній звітності інформації про наявність та рух поточних фінансових інвестицій, довгострокових фінансових інвестицій (вкладень) у цінні папери та статутні капітали підприємств, операцій з фінансовими казначейськими векселями, плати за адміністративні послуги наказом № 866 унесено зміни до Порядку № 44. Далі зупинимося тільки на найбільш суттєвих змінах.

1. Так, для розпорядників бюджетних коштів, які отримують інші надходження спеціального фонду, зокрема асигнування для проведення розрахунків фінансовими казначейськими векселями, оновленим Порядком № 44 передбачено такі нові форми звітності:

«Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (фінансові казначейські векселі)» (форма № 4-5д) (додаток 9 до Порядку № 44);

Довідка про стан фінансових казначейських векселів (додаток 36 до Порядку № 44).

У зв’язку з цим відповідні зміни унесено до Балансу (форма № 1), а саме додано нові рядки:

рядок 145 «Довгострокові фінансові інвестиції»;

рядок 285 «Поточні фінансові інвестиції»;

рядок 305 «Видатки за іншими надходженнями спеціального фонду (фінансові казначейські векселі)»;

рядки 345 «Фонд у фінансових інвестиціях»; 465 «Доходи за іншими надходженнями спеціального фонду (фінансові казначейські векселі)».

Як відомо, необхідність у таких змінах пов’язана з тими змінами, які передбачено Планом рахунків для бюджетних установ, а саме із запровадженням нових рахунків (субрахунків), призначених для обліку та узагальнення інформації про наявність та рух поточних фінансових інвестицій, довгострокових фінансових інвестицій (вкладень) у цінні папери, статутний капітал підприємств. При відображенні операцій з фінансовими інвестиціями в бухгалтерському обліку бюджетні установи повинні керуватися Положенням з обліку фінансових інвестицій, яке набере чинності 01.01.2014 р.

Також тепер у Балансі сума рядка 220 «Інші кошти» утворюється з таких рядків: 221 «Грошові документи» та 222 «Грошові кошти в дорозі». Раніше суми, що вважаються грошовими коштами в дорозі, не входили до складу рядка 220, а наводились у рядку 230 (який тепер виключено).

Зверніть увагу: розпорядники бюджетних коштів у фінансовій звітності відображають дані щодо фінансових інвестицій, починаючи зі звітності за перший квартал 2014 року, але не раніше дня набрання чинності Положенням з обліку фінансових інвестицій.

2. Для тих установ, які відповідно до вимог Закону № 5203 надають адміністративні послуги, плата за які зараховується до бюджету, до Порядку № 44 додано спеціальну форму — Довідку про надходження плати за надання адміністративних послуг, які зараховуються до бюджету (додаток 38 до Порядку № 44).

У цій формі наводиться інформація про суми нарахованих зобов’язань перед бюджетом та суми фактичних надходжень до бюджету за надані адміністративні послуги в розрізі видів адміністративних послуг. Підставою для заповнення цієї форми є інформація про розрахунки та зобов’язання замовників за адміністративні послуги, для обліку якої Планом рахунків передбачені субрахунки 911 «Розрахунки замовників з оплати адміністративних послуг» та 921 «Зобов’язання замовників перед бюджетом за адміністративними послугами».

3. Деякі додатки до Порядку № 44 викладено в новій редакції, а саме:

— «Баланс» (форма № 1) (додаток 1);

— «Звіт про результати фінансової діяльності» (форма № 9д, № 9м) (додаток 2);

— «Звіт про рух грошових коштів» (додаток 3);

— «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (форма № 7д, № 7м) (додаток 11);

— «Звіт про заборгованість за окремими програмами» (форма № 7д.1, № 7м.1) (додаток 12);

— «Звіт про рух необоротних активів» (форма № 5) (додаток 16);

— «Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування» (форма № 6) (додаток 17);

— Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д, № 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (додаток 19);

— Звірка показників форм фінансової та бюджетної звітності (додаток 37).

 

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

БКУ — Бюджетний кодекс України від 08.07.2010 р. № 2456-VI.

Закон № 755 — Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV.

Закон № 4839 — Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 24.05.2012 р. № 4839-VI.

Закон № 5203 — Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 р. № 5203-VI.

Порядок № 1691 — Порядок формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затверджений наказом Мінфіну від 22.12.2011 р. № 1691.

Порядок № 44 — Порядок складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затверджений наказом Мінфіну від 24.01.2012 р. № 44.

Порядок № 309 — Порядок реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 02.03.2012 р. № 309.

Порядок № 758 — Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затверджений наказом Мінфіну від 22.06.2012 р. № 758.

План рахунків — План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затверджений наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611.

Положення з обліку фінансових інвестицій — Положення з бухгалтерського обліку фінансових інвестицій бюджетних установ, затверджене наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі