(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 28/1
  • № 28
  • № 27
  • № 26
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
8/8
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Липень , 2014/№ 25

Про прийом інформації для оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» після 20.06.2014 р.

http://tinyurl.com/yy7xurvh

Шановні замовники!

З метою організації подання інформації на веб-портал відповідно до вимог законодавства завершується черговий етап модернізації веб-порталу «Державні закупівлі».

Усі замовники, що уклали договори на підключення сервісів «Кабінет замовника» та «Кабінет замовника з ЕЦП», отримують можливість користуватися цими новими сервісами. Роз’яснення про порядок підключення до платних сервісних послуг «Кабінет замовника» та «Кабінет замовника з ЕЦП» наведені на веб-порталі.

На виконання Прикінцевих положень Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон) та враховуючи численні звернення, ДП «Зовнішторгвидав України» забезпечить можливість замовникам, які вирішили після 20.06.2014 р. скористатись безкош­товним веб-сервісом замовника, користуватись Кабінетами замовника до 20.07.2014 р.

Після 20.07.2014 р. перехідний період роботи веб-порталу, передбачений Прикінцевими положеннями Закону, буде закінчено, а функціонування Кабінетів замовника (у сьогоднішньому вигляді) — припинено, тож замовники (що не уклали договори) будуть автоматично переведені до веб-сервісу замовника.

Також після 20.07.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» буде припинено друк інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель» та міжнародного інформаційного видання «Announcer of the public purchasing».

За допомогою безкоштовного веб-сервісу замовника замовники матимуть можливість подавати всю інформацію, що визначена Законом та Законом «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» від 25.04.2012 р. № 4851-VI, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі. Інформація, що подана замовниками за допомогою веб-сервісу замовника,буде оприлюднюватись на веб-порталі на четвертий робочий день (відповідно до вимог проекту наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель») після її подання в електронному вигляді, якщо така інформація подана відповідно до вимог чинного законодавства. Замовник зобов’язаний забезпечити подальше підтвердження такої інформації у письмовому вигляді у строки, передбачені наказом Мінінфраструктури України «Про затвердження Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень» від 28.11.2013 р. № 958.
У разі якщо у встановлений нормативний термін у ДП «Зовнішторгвидав України» буде відсутнє письмове підтвердження поданої в електрон­ному вигляді інформації, вона вважатиметься неподаною.

Для отримання доступу до веб-сервісу замовника необхідно подати заявку на електронну адресу: FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua та надіслати її оригінал на поштову адресу ДП «Зовнішторгвидав України» (01601, м. Київ, вул. Воровського, 22).

Звертаємо увагу! Одночасне користування веб-сервісом замовника та сервісною послугою «Кабінет замовника» («Кабінет замовника з ЕЦП») з технічних причин неможливе.

Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі», що діятиме після 20.07.2014 р., буде затверджений ДП «Зовніш­торгвидав України» та оприлюднений на веб-порталі після набрання чинності Порядком розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, затвердженим Мінекономрозвитку. При цьому Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі» визначатиме технічну частину роботи з веб-порталом, та його положення відповідатимуть Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель.

З метою уникнення складнощів при поданні інформації у зв’язку із завершенням модернізації веб-порталу після 20.07.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» просить усіх замовників до вказаної дати укласти відповідний договір з ДП «Зовнішторгвидав України» або подати заявку на замовлення веб-сервісу замовника.

Просимо звернути увагу, що у випадку неукладення відповідного договору обслуговування Кабінетів замовника, якими користуються замовники на сьогодні, з 20.07.2014 р. буде припинено.

 

Телефон для довідок — (044) 281-42-86.

Чат онлайн-консультації з питань роботи веб-порталу — http://www.garant.vdz.ua/webim/client.php?locale=ua (група «Кабінет замовника»).

Алгоритм реєстрації/перереєстрації доступу замовників
 до веб-порталу Уповноваженого органу
з метою безкоштовного подання інформації
про державні закупівлі
 та використання додаткового платного сервісу
«Кабінет замовника»

Зацікавив журнал?
Отримуйте більше статей та спеціальних пропозицій за підпискою
Державні закупівлі, ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
8/8
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті