Про прийом інформації для оприлюднення на веб-порталі «Державні закупівлі» після 20.06.2014 р.

В обраному У обране
Друк
Бюджетна бухгалтерія Липень, 2014/№ 25

Шановні замовники!

З метою організації подання інформації на веб-портал відповідно до вимог законодавства завершується черговий етап модернізації веб-порталу «Державні закупівлі».

Усі замовники, що уклали договори на підключення сервісів «Кабінет замовника» та «Кабінет замовника з ЕЦП», отримують можливість користуватися цими новими сервісами. Роз’яснення про порядок підключення до платних сервісних послуг «Кабінет замовника» та «Кабінет замовника з ЕЦП» наведені на веб-порталі.

На виконання Прикінцевих положень Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон) та враховуючи численні звернення, ДП «Зовнішторгвидав України» забезпечить можливість замовникам, які вирішили після 20.06.2014 р. скористатись безкош­товним веб-сервісом замовника, користуватись Кабінетами замовника до 20.07.2014 р.

Після 20.07.2014 р. перехідний період роботи веб-порталу, передбачений Прикінцевими положеннями Закону, буде закінчено, а функціонування Кабінетів замовника (у сьогоднішньому вигляді) — припинено, тож замовники (що не уклали договори) будуть автоматично переведені до веб-сервісу замовника.

Також після 20.07.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» буде припинено друк інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель» та міжнародного інформаційного видання «Announcer of the public purchasing».

За допомогою безкоштовного веб-сервісу замовника замовники матимуть можливість подавати всю інформацію, що визначена Законом та Законом «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» від 25.04.2012 р. № 4851-VI, в електронному вигляді для її оприлюднення на веб-порталі. Інформація, що подана замовниками за допомогою веб-сервісу замовника,буде оприлюднюватись на веб-порталі на четвертий робочий день (відповідно до вимог проекту наказу Мінекономрозвитку «Про затвердження Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель») після її подання в електронному вигляді, якщо така інформація подана відповідно до вимог чинного законодавства. Замовник зобов’язаний забезпечити подальше підтвердження такої інформації у письмовому вигляді у строки, передбачені наказом Мінінфраструктури України «Про затвердження Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень» від 28.11.2013 р. № 958.
У разі якщо у встановлений нормативний термін у ДП «Зовнішторгвидав України» буде відсутнє письмове підтвердження поданої в електрон­ному вигляді інформації, вона вважатиметься неподаною.

Для отримання доступу до веб-сервісу замовника необхідно подати заявку на електронну адресу: FreeKabZamovnyka@tender.me.gov.ua та надіслати її оригінал на поштову адресу ДП «Зовнішторгвидав України» (01601, м. Київ, вул. Воровського, 22).

Звертаємо увагу! Одночасне користування веб-сервісом замовника та сервісною послугою «Кабінет замовника» («Кабінет замовника з ЕЦП») з технічних причин неможливе.

Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі», що діятиме після 20.07.2014 р., буде затверджений ДП «Зовніш­торгвидав України» та оприлюднений на веб-порталі після набрання чинності Порядком розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, затвердженим Мінекономрозвитку. При цьому Порядок роботи з веб-порталом Уповноваженого органу «Державні закупівлі» визначатиме технічну частину роботи з веб-порталом, та його положення відповідатимуть Порядку розміщення інформації для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель.

З метою уникнення складнощів при поданні інформації у зв’язку із завершенням модернізації веб-порталу після 20.07.2014 р. ДП «Зовнішторгвидав України» просить усіх замовників до вказаної дати укласти відповідний договір з ДП «Зовнішторгвидав України» або подати заявку на замовлення веб-сервісу замовника.

Просимо звернути увагу, що у випадку неукладення відповідного договору обслуговування Кабінетів замовника, якими користуються замовники на сьогодні, з 20.07.2014 р. буде припинено.

 

Телефон для довідок — (044) 281-42-86.

Чат онлайн-консультації з питань роботи веб-порталу — http://www.garant.vdz.ua/webim/client.php?locale=ua (група «Кабінет замовника»).

Алгоритм реєстрації/перереєстрації доступу замовників
 до веб-порталу Уповноваженого органу
з метою безкоштовного подання інформації
про державні закупівлі
 та використання додаткового платного сервісу
«Кабінет замовника»

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити