Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Редакція ББ
Новини

Здійснення закупівель товарів і послуг для проведення позачергових виборів Президента України

З метою забезпечення організації та проведення позачергових виборів Президента України 25.05.2014 р. ЦВК постановою від 27.02.2014 р. № 27 затвердила Порядок здійснення закупівель виборчими комісіями товарів і послуг за рахунок коштів Державного бюджету України для підготовки та проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року (далі — Порядок).

Так, виборчі комісії здійснюють закупівлю товарів і послуг без застосування тендерних (конкурсних) процедур на підставі ч. 2 ст. 39 Закону України «Про вибори Президента України» від 05.03.99 р. № 474-XIV.

Як зазначено у п. 4 Порядку, ЦВК закуповує товари та послуги (крім тих, що визначені у п. 3 цього Порядку), вартість яких не перевищує 500 тис. грн., на підставі договорів, укладених відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України.

Що стосується товарів та послуг, вартість яких перевищує 500 тис. грн., то їх ЦВК закуповує згідно з планом закупівель шляхом прийняття комітетом з конкурсних торгів ЦВК рішення щодо визначення постачальника товарів, виконавця послуг. Комітет на своєму засіданні визначає потенційних постачальників товарів, виконавців послуг за договорами і затверджує вимоги щодо строків та умов постачання товарів або надання послуг.

 

Перевіряючі не мають права проводити інвентаризацію, а можуть тільки бути присутніми при її проведенні

Держфінінспекція в листі від 13.01.2014 р. № 25-14/50 нагадала про те, що органам Держфінінспекції при здійсненні державного фінансового контролю надано право вимагати від керівників підконтрольних установ проведення інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків. Таке право органам Держфінінспекції надано п. 4 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.93 р. № 2939-XII.

При цьому така інвентаризація може бути проведена виключно посадовими особами об’єкта контролю. Так, згідно з Інструкцією по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженою наказом Мінфіну від 11.08.94 р. № 69 (далі — Інструкція № 69), для проведення інвентаризаційної роботи на підприємствах розпорядчим документом їх керівника створюються постійно діючі інвентаризаційні комісії у складі керівників структурних підрозділів, головного бухгалтера, які очолюються керівником підприємства або його заступником. Аналогічна норма також міститься в п. 1.11 Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Держказначейства від 30.10.98 р. № 90.

Посадові особи інших уповноважених органів (у разі проведення інвентаризації за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації (зокрема, органу Держфінінспекції)) можуть тільки бути присутніми при проведенні інвентаризації.

Право посадових осіб органів Держфінінспекції вимагати від керівників об’єкта контролю організації та проведення фактичної перевірки (зокрема, інвентаризації) у присутності посадових осіб органів Держфінінспекції визначене також п. 16 Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами, затвердженого постановою КМУ від 20.04.2006 р. № 550.

Таким чином, посадові особи органів Держфінінспекції не мають права проводити інвентаризацію на об’єкті контролю, а можуть тільки бути присутніми при її проведенні. Із цього випливає, що працівників Держфінінспекції не включають до складу інвентаризаційної комісії.

 

Запроваджено мораторій на ліквідацію та реорганізацію закладів охорони здоров’я

Законом України «Про введення мораторію на ліквідацію та реорганізацію закладів охорони здоров’я» від 23.02.2014 р. № 772-VII встановлено мораторій на ліквідацію та реорганізацію закладів охорони здоров’я та скорочення працівників цих закладів, що включає:

— безпосередню ліквідацію лікарень, поліклінік, амбулаторій, фельдшерсько-акушерських пунктів (у тому числі тих, які розташовані на території сільських та селищних рад) та інших медичних закладів державної та комунальної форм власності;

— реорганізацію закладів охорони здоров’я, що призводить до зміни їх головного призначення та/або скорочення кількості працівників і зменшення кількості ліжко-місць;

— інші форми реорганізації, направлені на закриття закладів охорони здоров’я та зменшення обсягів медичної допомоги населенню;

— скорочення режиму роботи медичних закладів.

При цьому Кабміну доручено у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

— привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

— підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» та інших законодавчих актів щодо кадрового забезпечення кваліфікованими спеціалістами закладів охорони здоров’я та з інших питань.

Закон № 772-VII набрав чинності 01.03.2014 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі