Інформаційна сторінка

Кого відпустять у відрядження за кордон: зміни від Кабміну

Кабмін дещо розширив перелік держслужбовців, які можуть відправлятися у відрядження за кордон тільки відповідно до прийнятого рішення.

Встановлено, що рішення про службове відрядження за кордон прийматиметься щодо:

— Першого віце-прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністрів України, Міністра КМУ — Прем’єр-міністром України;

— міністрів та їх заступників, керівників інших центральних органів виконавчої влади та їх заступників, Голови, першого заступника, заступників та державних уповноважених Антимонопольного комітету України, Голови Радміну АР Крим та його заступників, голів обласних, Київської, Севастопольської міських держадміністрацій та їх заступників — Першим віце-прем’єр-міністром України, а також віце-прем’єр-міністрами України згідно з розподілом функціональних повноважень;

— працівників Секретаріату КМУ — Міністром КМУ, а в разі його відсутності — першим заступником Міністра КМУ;

— голів районних держадміністрацій та їх заступників, керівників інших місцевих органів виконавчої влади та їх заступників — керівником органу виконавчої влади вищого рівня, а в разі його відсутності — першим заступником керівника органу виконавчої влади вищого рівня.

Такі зміни внесені постановою КМУ від 10.09.2014 р. № 426 до постанови КМУ «Про вдосконалення порядку здійснення службових відряджень за кордон» від 11.12.92 р. № 698.

Постанова № 426 набала чинності 17.09.2014 р.

 

Передаємо рухоме держмайно для потреб АТО: документальне оформлення від КМУ

Кабмін визначився з порядком оформлення передачі рухомого майна державних підприємств, установ, організацій для боротьби з тероризмом у період проведення АТО. З цією метою внесено зміни в Положення про порядок передачі об’єктів права державної власності, затверджене постановою КМУ від 21.09.98 р. № 1482.

Змінами встановлено, що об’єктами передачі відтепер також є й інше окреме індивідуально визначене майно підприємств (крім нерухомого), яке буде використовуватися суб’єктами боротьби з тероризмом, зазначеними у Законі України «Про боротьбу з тероризмом», у період проведення АТО.

Така передача буде здійснюватись за рішенням органів, уповноважених управляти держмайном, або самоврядних організацій та суб’єктів боротьби з тероризмом за погодженням з підприємством, за яким закріплене майно.

Важливо! У разі передачі зазначених вище об’єктів комісія з питань передачі об’єктів не утворюється.Передача об’єктів оформляється актом приймання-передачі окремого індивідуально визначеного майна підприємств (крім нерухомого), який складається у 4 примірниках, підписується уповноваженою особою органу, уповноваженого управляти держмайном, що передає об’єкт, та уповноваженою особою суб’єкта боротьби з тероризмом, що його приймає, та затверджується їх наказами.

Право на управління об’єктом передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі. Разом з майном передається наявна документація щодо нього.

Такі зміни передбачені постановою КМУ від 10.09.2014 р. № 430, яка набрала чинності 13.09.2014 р.

 

Проведення архівами виставок та екскурсій: затверджено порядок

Мін’юст визначився з тим, як архівним установам проводити виставки, екскурсії та дні відкритих дверей.

З цією метою він затвердив Порядок підготовки архівними установами документів Національного архівного фонду до експонування на виставках та в інших інформаційних заходах (далі — Порядок).

Порядок встановлює основні вимоги щодо організації та проведення архівними установами виставок з використанням документів Національного архівного фонду (далі — НАФ), демонстрації документів НАФ під час проведення інформаційних заходів (зустрічей з громадськістю, екскурсій в архіви, презентацій, днів відкритих дверей, лекцій, доповідей, конференцій тощо), оприлюднення інформації документів НАФ у засобах масової інформації.

Дія Порядку поширюється на центральні державні архіви, Державний архів в АР Крим, державні архіви областей, міст Києва і Севастополя, архівні відділи районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, галузеві державні архіви, архівні підрозділи органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних і комунальних установ, підприємств і організацій, а також архівні підрозділи державних наукових установ, музеїв та бібліотек.

Встановлено, що виставки документів організовуються на комерційній, некомерційній та змішаній основах.

При організації спільних виставок на комерційній/змішаній основі архіви укладають договір із співорганізаторами про участь у підготовці виставки, в якому визначаються тематика виставки, учасники, комплекс заходів та послуг з її підготовки та проведення, умови фінансування, обов’язки та відповідальність сторін.

У разі підготовки виставок на комерційній/змішаній основі або на замовлення іншої установи складається кошторис витрат.

Порядок затверджено наказом Мін’юсту від 01.09.2014 р. № 1445/5, який набере чинності з дня офіційного опублікування.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі