Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Мінекономрозвитку оприлюднило коментар до держзакупівельних законів

У рамках проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні за стандартами ЄС» Мінекономрозвитку презентувало розроблений спільно з фахівцями ЄС коментар до законів України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII (далі — Закон про держзакупівлі) та «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» від 24.05.2012 р. № 4851-VI.

Із змістом цього коментаря ви можете ознайомитись за посиланням: http://eupublicprocurement.org.ua/wp-content/uploads/2014/12/Commentary-to-Ukrainian-PP-legislation-UKR-031220141.pdf

 

Закон про Держбюджет не затверджено: як проводити закупівлі на наступний рік

Мінекономрозвитку в листі від 18.12.2014 р. № 3302-05/44074-03 роз’яснило питання щодо проведення процедур закупівель на наступний рік.

Зокрема, оскільки Закон про держзакупівлі не містить прямих обмежень щодо організації процедур закупівель до набрання чинності Законом про Держбюджет, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану, то замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році може наприкінці поточного року (чи на початку наступного року) розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом закупівлі, виходячи з його очікуваної вартості. Однак є умова  в договорі про закупівлю слід передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань залежно від реального фінансування.

Водночас при укладанні договору розпоряднику бюджетних коштів необхідно обов’язково ураховувати ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України та передбачити умову виникнення платіжних зобов’язань за наявності відповідних бюджетних асигнувань.

При цьому істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч. 5 ст. 40 Закону про держзакупівлі.

 

Норми експлуатації акумуляторів та шин транспортних засобів: є зміни

Мінінфраструктури наказом від 24.11.2014 р. № 598 вдосконалило деякі нормативно-правові акти з питань технічної експлуатації акумуляторних свинцевих стартерних батарей та нормування середнього ресурсу таких батарей і пневматичних шин колісних транспортних засобів.

Зокрема, встановлено, що на акумуляторні свинцеві стартерні батареї КТЗ спеціального призначення, які експлуатують підрозділи МВС, Міноборони, ДСНС, Держприкордонслужби, СБУ, Управління держ­охорони, Державної спецслужби транспорту, на акумуляторні батареї гоночних і спортивних КТЗ, а також на КТЗ, які виготовлені понад 30 років тому і мають колекційну цінність, не поширюються:

— Експлуатаційні норми середнього ресурсу акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджені наказом Мінтрансу від 20.05.2006 р. № 489;

— Правила експлуатування акумуляторних свинцевих стартерних батарей колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджені наказом Мінтрансу від 02.07.2008 р. № 795 (ср. ).

У цих Правилах також установлено, що у картці обліку наробітку та відстежування обігу акумуляторних батарей відображають дані обліку під час виконання сезонного обслуговування КТЗ, поставлення таких батарей на збереження та у разі списання.

Також внесено зміни до Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, затверджених наказом Мінтрансу від 20.05.2006 р. № 488. Зокрема, встановлено, що вони не поширюються на пневматичні шини тролейбусів, спеціальних колісних транспортних засобів, які експлуатують за прямим призначенням підрозділи МВС, Міноборони, ДСНС, Держприкордонслужби, СБУ, Управління держохорони, Державної спецслужби транспорту, на пневматичні шини перегонових, спортивних колісних транспортних засобів, а також які виготовлені понад 30 років тому і мають колекційну цінність.

Крім того, встановлено, що пневматичні шини причепів/напівпричепів, на які не установлено норми середнього ресурсу, списують за нормами, установленими на шини причепів/напівпричепів, які мають однакові: умови експлуатування, тип підвіски, кількість осей, кількість коліс на кожній осі, познаку розміру, торгову марку та модель шин, а повна маса, відстань між осями та колія відрізняються не більше ніж на 15 %.

Значення залишкової висоти рисунка протектора пневматичної шини в картці обліку пробігу (наробітку) наводять у разі установки-зняття пневматичної шини з КТЗ, виконання сезонного обслуговування КТЗ, а також за потреби щомісяця.

Одночасне списання комплекту пневматичних шин з одного КТЗ допускається оформлювати складанням одного акта списання комплекту пневматичних шин, до якого додають картки обліку пробігу (наробітку) пневматичних шин, які списують цим актом. Акт підписується комісією з питань обліку пробігу (наробітку), обігу і списання пневматичних шин.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі