Теми статей
Обрати теми

Конфлікт інтересів у діяльності члена комітету з конкурсних торгів (частина 2)

Віра КОЗІНА, директор Департаменту видань для публічно-правової сфери Видавничого будинку «Фактор», адвокат Ярослава ДУБРОВА, головний спеціаліст Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

Щодо «шпаринок»…

На початку статті я згадувала про те, що з внесенням змін до Закону № 1700 у нас виникли механізми, які дозволяють не відхиляти пропозиції учасників закупівель з мотивів «пов’язаності» з членами комітету.

Це дійсно так — через колізію, яка в нас тепер виникає.

Як ви бачите, ст. 35 Закону № 1700 вказує на необхідність усунення від участі у прийнятті рішень (а можна й у роботі) колегіального органу (у нашому випадку — комітету з конкурсних торгів) того члена, у якого виникає конфлікт інтересів (у нашому випадку — щодо якогось учасника чи окремого питання закупівлі). А відповідно, якщо особа, у якої виникає конфлікт, буде усунута від роботи комітету, питання щодо «пов’язаності» із учасником процедури закупівлі зникне та підстав для застосування п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону № 1197, тобто відмови учаснику закупівлі в участі у процедурах, не буде.

Розглянемо ситуацію, коли Петренко І. П. б володіла 26 % акцій ПАТ «Ромашка».

Варіант, можливо, спірний, але для хорошого юриста не такий вже й безнадійний. Але звертаю вашу увагу, що тоді протокол засідання комітету з конкурсних торгів, на якому буде прийняте відповідне рішення, має виглядати дещо по-іншому:

img 1

* Усі імена та власні назви — вигадані.

img 2

img 3

Теги корупція
Наступна публікація
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі