(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/5
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Березень , 2015/№ 9

Інформаційна сторінка

Як списувати військове майно: порядок від Міноборони

 

Міноборони затвердило Порядок списання військового майна у Збройних Силах України, який встановлює єдиний механізм списання військового майна командирами військових частин і посадовими особами органів військового управління Збройних Сил України відповідно до їх повноважень.

Порядком, зокрема, встановлено, що списання військового майна здійснюється у разі:

1) набуття ним непридатного стану (за неможливості або економічної недоцільності його відновлення і використання);

2) убування в межах затверджених норм;

3) використання на виробничі, господарські та експлуатаційні потреби в межах установлених норм, у тому числі на підготовку зброї (боєприпасів) до зберігання або застосування, виготовлення сумішей, проведення аналізу, виконання будівельних та будівельно-монтажних робіт;

4) втрати чи нестачі військового майна за умови, що відновлення його є неможливим або економічно недоцільним, зокрема:

— виявлення як нестачі в результаті інвентаризації;

— втрати (знищення, руйнування) внаслідок стихійного лиха або воєнних дій, проведення антитерористичної (миротворчої) операції або внаслідок диверсій;

— втрати (знищення, руйнування) внаслідок пожежі, катастрофи або аварії;

— знищення або приведення у непридатний стан за розпорядженням військового командування з метою запобігання загарбанню його противником або з метою попередження та ліквідування епідеміологічних захворювань;

— знесення будівель (споруд) через недоцільність використання та з метою будівництва на їх місці нових об’єктів.

Порядок затверджено наказом Міноборони від 12.01.2015 р. № 17, який набере чинності з дня офіційного опублікування.

 

Затверджено новий Порядок державної атестації навчальних закладів

 

МОН наказом від 30.01.2015 р. № 67 затвердило Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, який набере чинності з дня його опублікування (на дату підготовки цього номера не опублікований).

Відповідно із цього ж дня втратить чинність наказ МОН «Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів» від 24.07.2001 р. № 553.

Таким чином, усі розпочаті на сьогодні процедури державних атестацій (атестаційних експертиз) мають бути завершені або відмінені до набуття чинності наказом № 67, бо в іншому випадку застосування нормативно-правового акта, що втратив чинність, тягне за собою нікчемність будь-яких наслідків таких дій.

Також інформуємо: будуть визнані такими, що втратили чинність, Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, затверджені наказом МОН від 17.06.2013 р. № 772.

 

Затверджено Типове положення про секретний архівний підрозділ

 

Мін’юст спільно з СБУ наказом від 12.02.2015 р. № 167/5/104 затвердив нове Типове положення про секретний архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації.

Із дня набуття чинності цим документом (з дня його офіційного опублікування) втратить чинність його попередник — спільний наказ Держкомітету з питань державних секретів та технічного захисту інформації та Головного архівного управління при КМУ «Про затвердження Типового положення про секретний архівний підрозділ державного органу, підприємства, установи і організації» від 03.03.97 р. № 26/8.

 

Якщо у вас обсяг операцій до 1 млн грн., можна анулювати реєстрацію платника ПДВ

 

Змінами до ПКУ збільшено граничний рівень обсягу операцій з постачання товарів, послуг для обов’язкової реєстрації платників ПДВ з 300 тис. грн. до 1 млн грн. Зазначені зміни набрали чинності з 1 січня 2015 року.

Статтею 184 ПКУ передбачено, що анулювання реєстрації платника податку відбувається, якщо будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, за умови, що загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, які надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної ст. 181 ПКУ, та за умови сплати суми податкових зобов’язань у випадках, визначених розд. V ПКУ.

Отже, платники ПДВ, у яких станом на 01.01.2015 р. обсяг оподатковуваних ПДВ операцій за останні 12 календарних місяців не перевищує 1 млн грн., мають право анулювати реєстрацію платника ПДВ шляхом подання відповідної заяви до територіального органу фіскальної служби.

Таке роз’яснення розміщено на офіційному сайті ДФС у Львівській області (http://lv.sfs.gov.ua).

новини додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті