Теми статей
Обрати теми

Інформаційна сторінка

Вибір банків, через які проходить зарплата та інші соцвиплати бюджетників, став жорсткішим

Постановою КМУ «Деякі питання виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та державної соціальної допомоги» від 20.01.2016 р. № 37 затверджено зміни до п. 1 постанови КМУ «Про удосконалення механізму виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та державної соціальної допомоги» від 22.04.2005 р. № 318.

Ці зміни направлені на підвищення ефективності і прозорості вибору банків для використання у держсекторі, а також мають підвищити рівень захищеності виплат працівникам бюджетних установ та державної соцдопомоги.

Кабмін установив більш жорсткі критерії відбору уповноважених банків.

Зокрема, до загального переліку критеріїв щодо вибору уповноважених банків додано такі:

— частка активів банку складає не менш як 1,0 % активів банківської системи;

— банк володіє облігаціями внутрішньої державної позики в розмірі не менш як 20 % регулятивного капіталу банку;

— на час проведення конкурсу банк провадить діяльність на банківському ринку не менше 3 років;

— протягом 3 останніх місяців на момент подання документів до постійної діючої комісії Нацбанком до банку не застосовувались заходи впливу у вигляді обмеження, зупинення чи припинення здійснюваних банком операцій;

— протягом 3 останніх місяців на момент подання документів банк дотримується економічних нормативів, установлених Нацбанком;

— банк є учасником ФГВФО, крім випадків, передбачених законом, та не має фінансової заборгованості перед ФГВФО щодо сплати зборів, штрафів, пені;

— у банку відсутня заборгованість із сплати податків і зборів;

— до банку або до власників та пов’язаних осіб не було застосовано Україною, іноземними державами — членами Організації економічного співробітництва та розвитку чи Євросоюзом санкцій протягом останніх 12 місяців на момент подання документів.

Також ця постанова передбачає, що у банків є 3 місяці задля досягнення відповідності зазначеним критеріям, а у відповідних міністерств, відомств та інших центральних та місцевих органів виконавчої влади — 1 місяць для переходу на обслуговування до уповноважених банків, що відповідатимуть новим критеріям.

Постанова № 37 набрала чинності 03.02.2016 р.

Обчислення стажу держслужби: тепер за новим порядком

Кабмін постановою від 25.03.2016 р. № 229 затвердив Порядок обчислення стажу державної служби, який набере чинності 01.05.2016 р. — одночасно із Законом України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII.

Відповідно до цього Порядку документом для визначення стажу держслужби є трудова книжка, копія послужного списку, військовий квиток та інші документи, які відповідно до законодавства підтверджують стаж роботи (довідки, виписки з наказів, дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соцстрахування, тощо).

Стаж держслужби обчислюється відповідно до ч. 2 ст. 46 зазначеного Закону у днях, місяцях і роках.

Затверджено порядки відкликання держслужбовця із щорічної відпустки та відшкодування його витрат у зв’язку з таким відкликанням

Кабмін постановами від 25.03.2016 р. № 230 та від 25.03.2016 р. № 231 затвердив Порядок відкликання державного службовця із щорічної відпустки та Порядок відшкодування непередбачуваних витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням із щорічної основної або додаткової відпустки відповідно, які наберуть чинності 01.05.2016 р. — одночасно із Законом України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII.

Підставою для відкликання держслужбовця із щорічної відпустки є необхідність виконання невідкладного завдання, про яке не було і не могло бути відомо під час надання щорічної відпустки, за умови неможливості виконання такого завдання іншою уповноваженою на це особою.

Проект наказу (розпорядження) про відкликання держслужбовця готується службою управління персоналом держоргану. Зазначення в наказі (розпорядженні) невідкладного завдання, яке стало підставою для відкликання держслужбовця, є обов’язковим.

Про відкликання з відпустки держслужбовця повідомляють з використанням засобів телефонного, електронного, поштового зв’язку не пізніше ніж за 5 календарних днів до такого відкликання.

Відшкодування непередбачуваних витрат здійснюється в разі відкликання держслужбовця із відпустки під час його перебування в санаторно-курортному закладі, іншому місці відпочинку (лікування) як у межах України, так і за кордоном, у зв’язку з чим держслужбовець змушений здійснити непередбачувані витрати, пов’язані з прибуттям на роботу.

Непередбачувані витрати відшкодовуються протягом одного місяця з дня видання наказу (розпорядження) про відкликання держслужбовця із відпустки на підставі його письмової заяви за умови наявності документів, що засвідчують обсяг таких витрат, зокрема проїзних документів або транспортних рахунків (багажних квитанцій), цивільно-правових договорів та рахунків (квитанцій), електронних квитків за наявності посадкового талона та документів про сплату рахунків, отриманих із готелів (мотелів) або від осіб, що надають послуги з розміщення та проживання, зокрема за бронювання місць у місцях проживання, страхових полісів тощо.

Відшкодування непередбачуваних витрат здійснюється в межах видатків, передбачених на утримання відповідної бюджетної установи.

Теги новини
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі