(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 4/1
  • № 4
  • № 3
  • № 1-2
  • № 48/1
  • № 48
  • № 47
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
1/12
Бюджетна бухгалтерія
Бюджетна бухгалтерія
Лютий , 2018/№ 5

Інформаційна сторінка

Допомога внутрішньо переміщеним особам

Кабмін постановою «Про внесення змін до пункту 3 Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» від 17.01.2018 р. № 15 збільшив розміри щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання.

Таку допомогу надаватимуть особам, які отримують пенсію, та дітям у розмірі 1000 грн. на одну особу (члена сім’ї). До цього було 884 грн.

Крім того, збільшили загальний розмір цієї допомоги на сім’ю. Відтепер він не може перевищувати:

— для звичайної сім’ї — 3000 грн. (раніше — 2400 грн.);

— для сім’ї, до складу якої входять особи з інвалідністю або діти з інвалідністю, — 3400 грн. (розмір не змінився);

— для багатодітної сім’ї — 5000 грн. (раніше окремого граничного розміру допомоги для такої сім’ї не було встановлено).

Постанова № 15 чинна з 20.01.2018 р.

Держреєстрація автівок

Кабмін постановою від 06.12.2017 р. № 1092 оновив Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів.

Відповідно до цих змін держреєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів буде відбуватися не тільки сервісними центрами МВС, а й може проводитися через центри надання адміністративних послуг.

При цьому операції, які проводяться з транспортним засобом при його реєстрації чи перереєстрації, будуть проводитися також фахівцями експертної служби МВС.

Порядок проведення реєстрації транспортного засобу через центр надання адмінпослуг буде погоджуватися із сервісними центрами МВС. Тому, напевне, сама процедура держреєстрації не зміниться. Зміниться лише держорган, який надаватиме такі послуги.

Постанова № 1092 чинна з 17.01.2018 р.

Військова служба & стаж служби в ОМС

Нацагенство з питань держслужби у листі від 31.07.2017 р. № 6826/13-17 розглянуло питання щодо зарахування до стажу служби в органах місцевого самоврядування (ОМС) окремого періоду військової служби.

Так, ст. 22 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» передбачено, що до стажу служби в ОМС зараховується період роботи на посадах, на які поширюється дія цього Закону, а також на посадах і в органах, час роботи в яких зараховується до стажу держслужби.

Стаж держслужби обчислюється відповідно до ст. 46 Закону України «Про державну службу» (далі — Закон) та Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25.03.2016 р. № 229.

Крім того, п. 8 розд. XI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що стаж держслужби за періоди роботи (служби) до набрання чинності цим Законом обчислюється у порядку та на умовах, установлених на той час законодавством.

Стаж держслужби до набрання чинності Законом обчислювався відповідно до Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою КМУ від 03.05.94 р. № 283, додатка до нього та інших нормативно-правових актів.

Отже, стаж держслужби за періоди роботи (служби) до 01.05.2016 р. обчислюється відповідно до законодавства, яке діяло раніше, та на тих умовах і в порядку, що були ним передбачені.

Відповідно до п. 3 зазначеного Порядку до стажу державної служби включається час військової служби у Збройних Силах та інших військових формуваннях. При цьому до стажу держслужби осіб включаються усі види військової служби, які вони проходили у Збройних Силах та інших військових формуваннях України та колишнього СРСР.

Як передати трудову книжку звільненому працівнику

Відповідно до п. 4.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мiнпрацi, Мiнюсту та Мiнсоцзахисту вiд 29.07.93 р. № 58, власник або уповноважений ним орган зобов’язаний видати працівнику його трудову книжку в день звільнення з внесеним до неї записом про звільнення.

При цьому п. 4.2 Інструкції № 58 встановлено: якщо працівник відсутній на роботі в день звільнення, то роботодавець у цей день надсилає працівникові поштове повідомлення із вказівкою про необхідність отримання трудової книжки. Його бажано надіслати рекомендованим листом «з повідомленням» роботодавця про отримання листа працівником, оскільки у разі виникнення трудового спору в роботодавця буде додатковий доказ щодо відсутності його вини у затримці видачі працівнику трудової книжки.

Пересилання трудової книжки поштою з доставкою на зазначену адресу допускається лише за письмовою згодою працівника. Якщо письмової згоди на пересилання трудової книжки поштою керівництвом не отримано, то слід керуватися нормами п. 6.2 Інструкції № 58, відповідно до яких трудові книжки та їх дублікати, що не були одержані працівниками при звільненні, зберігаються протягом двох років у закладі окремо від інших трудових книжок працівників, які перебувають на роботі. Після цього строку незатребувані трудові книжки (їх дублікати) зберігаються в архіві протягом 50 років, а після закінчення зазначеного строку їх можна знищити в установленому порядку.

Таке роз’яснення надано Управлінням Держпраці в Кіровоградській області (http://kr.dsp.gov.ua).

Сподобалась стаття?

Виберіть свій варіант підписки, щоб отримати доступ до всіх номерів журналу «Бюджетна бухгалтерія».

journal_img
Друкована версія + електронна версія 255.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
journal_img
Електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Або придбайте журнал в комплекті з двох видань Детальніше
новини додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті