Теми статей
Обрати теми

Підвищення окладів педпрацівників ІРЦ

Клименко Антоніна, начальник Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
Чи підвищуються посадові оклади педпрацівників інклюзивно-ресурсних центрів на 25 % згідно з п. 29 Інструкції про порядок обчислення зарплати працівників освіти?

Підпунктом 2 п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 р. № 2145 (далі — Закон про освіту) ст. 48 Закону України «Про загальну середню освіту» доповнено п. 31, згідно з яким до 1 вересня 2018 року облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування зобов’язано забезпечити створення районних, міських (районних у містах) інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) шляхом реорганізації існуючої мережі психолого-медико-педагогічних консультацій. Кабміну протягом трьох місяців з дня набрання чинності Закону про освіту доручено затвердити Положення про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсний центр.

Таке Положення затверджено постановою КМУ від 12.07.2017 р. № 545 (далі — Положення № 545), до якого внесено зміни постановою КМУ від 22.08.2018 р. № 617.

Згідно з п.п. 2 п. 8 Положення № 545 одним з завдань ІРЦ є надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (профтехнічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти) та не отримують відповідної допомоги.

У свою чергу, п 47 Положення № 545 встановлено, що на педпрацівників ІРЦ поширюються умови оплати праці, умови надання щорічних відпусток та інші пільги, встановлені законодавством для педпрацівників спеціальних закладів загальної середньої освіти.

Згідно з п. 49 Положення № 545 для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг в ІРЦ вводяться такі посади: вчитель-логопед — залежно від кількості дітей з порушеннями мовлення, зокрема з тяжкими, з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення; вчитель-дефектолог — залежно від кількості дітей з порушеннями слуху/зору, інтелектуального розвитку; практичний психолог — залежно від кількості дітей, які мають порушення емоційно-вольової сфери/пізнавальних процесів; вчитель-реабілітолог — з розрахунку одна штатна одиниця на 12 — 15 дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату.

Відповідно до п. 29 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міносвіти від 15.04.93 р. № 102, посадові оклади (ставки зарплати) керівним працівникам, діяльність яких безпосередньо пов’язана з навчально-виховним процесом, педпрацівникам загальноосвітніх навчальних закладів (або за наявності в них груп) для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, підвищуються на 25 %.

Підпунктом 12 п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону про освіту передбачено, що після набрання чинності цим Законом розмір зарплати педагогічних і науково-педагогічних працівників не може зменшитися, якщо ці працівники продовжують обіймати відповідні посади, виконувати відповідні обов’язки та зберігають відповідну кваліфікаційну категорію.

Отже, є підстави для встановлення підвищених на 25 % розмірів ставок зарплати педпрацівників ІРЦ, на яких поширюються умови оплати праці, встановлені законодавством для педпрацівників спеціальних закладів загальної середньої освіти.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі