Часткова ліквідація комп’ютерного класу: як оформити та показати в обліку? Заклад освіти обліковує на балансі комп’ютерний клас, до складу якого входять 12 персональних комп’ютерів повної комплектації (системний блок, монітор, клавіатура та маніпулятор «миша»). Частина комп’ютерів вийшла з ладу. Як правильно їх списати? Чи можна провести розукомплектування? Які документи потрібно оформити?
Кошти місцевих бюджетів: новації використання Нещодавно, а саме 27.07.2022, набув чинності Закон № 2390*. А ми, як завжди, поспішаємо розповісти вам про основні новації. Завдяки цим змінам громади зможуть ефективно та оперативно використовувати кошти місцевих бюджетів. Що й до чого, пояснимо далі.
Викидів не здійснювали: чи подавати декларацію з екоподатку? Заклад освіти після закінчення опалювального сезону з 01.04.2022 не користувався опалювальним котлом у будівлі. Відповідно, за II квартал 2022 року викидів забруднюючих речовин заклад у повітря не здійснював. Чи потрібно в такому разі подавати декларацію з екоподатку за II квартал?
Оцінка орендованого майна: чи треба проводити щороку? Чи потрібно щороку проводити оцінку орендованого майна для продовження договору оренди без проведення аукціону? Щоразу орендодавець продовжує договір оренди лише на рік.
Змінюється електропостачальник: як діяти замовнику? Бюджетна установа отримала від електропостачальника лист про розірвання договору через форс-мажорні обставини та припинення постачання електроенергії. Також постачальник повідомив, що передав установу постачальнику «останньої» надії (далі — ПОН). Що робити замовнику в цій ситуації? Як здійснювати подальшу закупівлю електроенергії?