Теми статей
Обрати теми

Видатки на поліпшення ноутбука: який КЕКВ застосувати?

Станкус Тетяна, експерт журналу «Бюджетна бухгалтерія»
Ми придбали ноутбук за КЕКВ 3210, обліковуємо його як основний засіб. Виникла необхідність збільшення пам’яті ноутбука. За яким КЕКВ ми може придбати додатковий модуль пам’яті?

Апгрейд комп’ютерної техніки є буденною справою. Втім, запитання щодо проведення таких видатків продовжують надходити до нашої редакції. Тож нумо разом розглянемо, за яким КЕКВ можна провести видатки на встановлення додаткового модуля пам’яті на ноутбук.

В яку чергу?

У період дії воєнного стану при плануванні будь-яких видатків насамперед слід з’ясувати, в яку саме чергу такі видатки можливо провести.

Для цього необхідно звернутись до норм Порядку № 590*.

* Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджений постановою КМУ від 09.06.2021 № 590.

Як визначено п. 19 Порядку № 590, у другу чергу за кошти спецфонду можна проводити видатки на придбання витратних та інших матеріалів до комп’ютерної техніки та оргтехніки.

Тож проблем зі здійсненням таких видатків у другу чергу бути не повинно.

За яким КЕКВ?

У питаннях застосування КЕКВ виходимо з економічної суті платежу та норм Інструкції № 333*.

* Інструкція щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333.

Слід розуміти, що встановлення додаткового модуля пам’яті на ноутбук є нічим іншим, як його поліпшенням (модернізацією).

У свою чергу, видатки на поліпшення (дообладнання, модернізацію тощо), незалежно від вартості, слід планувати і проводити за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів». Про це свідчить п.п. 8 п.п. 3.1.3.2 Інструкції № 333 (ср. ).

ЦІННА ПОРАДА!

Аби у фахівців Казначейства не виникло зайвих запитань щодо проведення видатків відповідно до вимог п. 19 Порядку № 590 та п.п. 3.1.3.2 Інструкції № 333, радимо у платіжній інструкції зазначити «придбання витратних та інших матеріалів до комп’ютерної техніки для проведення її модернізації»

Також нагадаємо: перед початком модернізації ноутбука необхідно оформити Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію основних засобів. А після її завершення слід скласти Акт приймання відремонтованих, реконструйованих і модернізованих основних засобів. Форми обох Актів затверджено наказом № 818*.

* Наказ Мінфіну «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» від 13.09.2016 № 818.

Крім того, не забудьте зробити запис про зміну характеристики ноутбука та збільшення його первісної вартості до Інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів.

Докладно про оформлення та облік таких операцій ви можете прочитати у статті «Придбання жорсткого диска: варіанти обліку та оформлення» // «Бюджетна бухгалтерія», 2021, № 22.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі