(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
  Для бюджетних організацій

Бюджетна бухгалтерія

Друкована версія + електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 159.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Комплект «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці» від 239.00 грн. на місяць Детальніше
Комплект «Місцеве самоврядування» та «Бюджетна бухгалтерія» від 239.00 грн. на місяць Детальніше
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Бюджетна бухгалтерія  
Детальніше

Періодичність — 4 рази на місяць + щомісяця спецвипуск

Мови — українська та російська

Тираж — 21200 екземплярів

Формат — А4

Обсяг — 32 сторінки

Передплатні індекси: рос.— 95994; укр.— 95995.

Вартість поштової передплати: 210 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Професійне видання для бухгалтерів бюджетних організацій і установ Видавничого будинку «Фактор», удостоєно нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

.

У кожному номері видання:

  • нормативні документи з коментарями фахівців-практиків редакції, міністерств і відомств;
  • публікації фахівців Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів;
  • консультації з питань надання платних послуг, бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері на конкретних прикладах;
  • кошторису, облік зобов'язань бюджетних установ і організацій;
  • особливості трудових відносин та оплати праці в бюджетній сфері, нюанси складання фінансової, податкової, статистичної звітності, закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • інша необхідна інформація.

Головний редактор видання — С. В. Замазій, колектив редакції — команда професіоналів, що мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері. Для газети пишуть фахівці Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів

Газета «Бюджетна бухгалтерія» першою реагує на зміни бюджетного законодавства: оперативно надає всі пояснення та наводить безліч практичних прикладів. Фахівці редакції безкоштовно консультують передплатників.

«Бюджетну бухгалтерію» передплачують головні бухгалтери бюджетних установ.

Виходить з вересня 2006 року

Розповсюджується лише за передплатою на всій території України

Аудиторія журналу: бухгалтери бюджетних установ

Главред - Замазий С.В.

Газета «Бюджетна бухгалтерія» з 2007 року є надійним і незамінним помічником для бухгалтерів, що працюють в різних областях бюджетної сфери.

Колектив редакції — це команда професіоналів, які мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері.

Ми публікуємо матеріали, підготовлені як штатними авторами, так і фахівцями Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів.

На сторінках газети «Бюджетна бухгалтерія» ви завжди знайдете:

  • найсвіжішу і актуальну інформацію;
  • нормативні документи з доступними і докладними коментарями фахівців редакції, міністерств і відомств;
  • консультації з питань бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері;
  • юридичні консультації з питань діяльності бюджетних установ;
  • правила складання і виконання кошторисів;
  • нюанси обліку зобов'язань бюджетних установ;
  • відповіді на всі питання про оплату праці працівників усіх галузей бюджетної сфери;
  • особливості трудових відносин у бюджетній сфері;
  • нюанси складання бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності;
  • правила здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • практичні рекомендації щодо визначення вартості конкретних видів послуг, які можуть надавати заклади освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту та інші бюджетні організації;
  • і іншу найважливішу інформацію,яка істотно полегшує працю бухгалтера.

Ми наводимо багато практичних прикладів з бухгалтерськими проводками і розрахунками.

Жодне питання наших читачів не залишається без відповіді!

Головний редактор — Замазій С.В.

  • Інформаційна сторінка
  •   Порядок виконання підготовчих та будівельних робіт Постанова від 13 квітня 2011 р. № 466
    (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2015 р. № 747)
    (витяг)*
  •   Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію Постанова від 7 червня 2017 р. № 406
  •   Ремонтні роботи: визначаємо основні вимоги та порядок обліку Організація, оформлення ремонтних робіт і відображення їх у бухгалтерському обліку та звітності завжди викликають безліч запитань у бухгалтерів бюджетних установ. Адже далеко не в кожній установі є фахівці, які добре розуміються на нюансах будівництва та проведенні ремонтів. У цій статті відповімо на «ремонтні» запитання, які надійшли до редакції газети «Бюджетна бухгалтерія». Сподіваємось, ці відповіді стануть вам у пригоді.
  •   Зелені насадження вартістю до 6000 грн.: ОЗ чи МНМА Бюджетна установа придбала саджанці дерев (липи, туї, ялинки, берези) віком до одного року за КЕКВ 2210. Після висадження їх оприбутковано до складу малоцінних необоротних активів (субрахунку 1113). Через вісім років ці саджанці перетворилися у повноцінні дорослі дерева. Як у подальшому обліковувати такі насадження, якщо їх вартість (кожного окремо) не перевищує 6000 грн.: у складі малоцінних необоротних активів чи як основні засоби?
  •   Безоплатно отримано майно від іншої установи: який вартісний критерій застосовувати Бюджетна установа безоплатно передала іншій бюджетній установі основний засіб (багатофункціональний пристрій) на підставі рішення організації вищого рівня. На момент придбання такий пристрій відповідав критеріям ОЗ, тому був зарахований на субрахунок 1014. Зазначені установи фінансуються з державного бюджету, але підпорядковані різним головним розпорядникам бюджетних коштів. Передачу майна оформлено Актом приймання-передачі. Згідно з його даними первісна вартість ОЗ — 4200 грн., сума нарахованого зносу — 840 грн. У зв’язку з цим виникли такі запитання:
    1. Чи повинна установа, яка отримала такий об’єкт, також зарахувати його до складу ОЗ? Тобто на який вартісний критерій повинна орієнтуватися установа-отримувач на момент оприбуткування такого об’єкта? Адже якщо застосовувати нині чинний критерій, тобто 6000 грн., то отриманий об’єкт потрібно зарахувати на субрахунок 1113. Таким чином, операція передачі-отримання майна буде:
    — для однієї сторони — безоплатною передачею ОЗ;
    — для іншої сторони — безоплатним отриманням МНМА.
    Чи можливо таке? Чи все ж таки цю операцію слід розглядати для таких установ як передачу — отримання ОЗ? Як правильно відобразити в обліку таку операцію таким установам?
    2. Від якої вартості отриманого майна має відштовхуватися установа-отримувач при нараховуванні амортизації? Та який метод слід застосовувати?
    3. Чи необхідно визначати справедливу вартість отриманих об’єктів? Якщо установа, яка передає майно, зазначила в первинних документах їх первісну вартість та суму нарахованого зносу.
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Новини  
 
  Нове на форумі