(044) 581-10-10 Передзвоніть менi
  Для бюджетних організацій

Бюджетна бухгалтерія

Друкована версія + електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 159.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Комплект «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці» від 239.00 грн. на місяць Детальніше
Комплект «Місцеве самоврядування» та «Бюджетна бухгалтерія» від 239.00 грн. на місяць Детальніше
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Бюджетна бухгалтерія  
Детальніше

Періодичність — 4 рази на місяць + щомісяця спецвипуск

Мови — українська та російська

Тираж — 21200 екземплярів

Формат — А4

Обсяг — 32 сторінки

Передплатні індекси: рос.— 95994; укр.— 95995.

Вартість поштової передплати: 210 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Професійне видання для бухгалтерів бюджетних організацій і установ Видавничого будинку «Фактор», удостоєно нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

.

У кожному номері видання:

  • нормативні документи з коментарями фахівців-практиків редакції, міністерств і відомств;
  • публікації фахівців Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів;
  • консультації з питань надання платних послуг, бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері на конкретних прикладах;
  • кошторису, облік зобов'язань бюджетних установ і організацій;
  • особливості трудових відносин та оплати праці в бюджетній сфері, нюанси складання фінансової, податкової, статистичної звітності, закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • інша необхідна інформація.

Головний редактор видання — С. В. Замазій, колектив редакції — команда професіоналів, що мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері. Для газети пишуть фахівці Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів

Газета «Бюджетна бухгалтерія» першою реагує на зміни бюджетного законодавства: оперативно надає всі пояснення та наводить безліч практичних прикладів. Фахівці редакції безкоштовно консультують передплатників.

«Бюджетну бухгалтерію» передплачують головні бухгалтери бюджетних установ.

Виходить з вересня 2006 року

Розповсюджується лише за передплатою на всій території України

Аудиторія журналу: бухгалтери бюджетних установ

Главред - Замазий С.В.

Газета «Бюджетна бухгалтерія» з 2007 року є надійним і незамінним помічником для бухгалтерів, що працюють в різних областях бюджетної сфери.

Колектив редакції — це команда професіоналів, які мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері.

Ми публікуємо матеріали, підготовлені як штатними авторами, так і фахівцями Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів.

На сторінках газети «Бюджетна бухгалтерія» ви завжди знайдете:

  • найсвіжішу і актуальну інформацію;
  • нормативні документи з доступними і докладними коментарями фахівців редакції, міністерств і відомств;
  • консультації з питань бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері;
  • юридичні консультації з питань діяльності бюджетних установ;
  • правила складання і виконання кошторисів;
  • нюанси обліку зобов'язань бюджетних установ;
  • відповіді на всі питання про оплату праці працівників усіх галузей бюджетної сфери;
  • особливості трудових відносин у бюджетній сфері;
  • нюанси складання бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності;
  • правила здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • практичні рекомендації щодо визначення вартості конкретних видів послуг, які можуть надавати заклади освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту та інші бюджетні організації;
  • і іншу найважливішу інформацію,яка істотно полегшує працю бухгалтера.

Ми наводимо багато практичних прикладів з бухгалтерськими проводками і розрахунками.

Жодне питання наших читачів не залишається без відповіді!

Головний редактор — Замазій С.В.

  • Інформаційна сторінка
  •   Щодо атестації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, які працюють не за фахом Лист від 30.01.2018 р. № 2.4-227
  •   Щодо застосування норм статті 119 КЗпПУ в частині надання громадянці гарантій щодо збереження місця роботи Лист від 20.11.2017 р. № 25-18/627 (витяг)
  •   В якій формі переможець торгів повинен надати документи замовнику Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону № 922 переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 цієї статті. Проте в Законі № 922 не визначено, яким саме чином переможці надають замовникам документи згідно зі ст. 17 Закону № 922: в електронній формі чи паперовій. Якщо переможець завантажив документи та інформацію, передбачені тендерною документацією через електронну систему закупівель Prozorro, чи потрібно замовнику надсилати документи та інформацію, передбачені тендерною документацією, поштою?
  •   На початку року укладено додаткову угоду: на яку суму оприлюднити звіт про виконання договору Наприкінці грудня 2017 року була підписана додаткова угода на продовження дії договору на час, необхідний для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року. В січні 2018 року була укладена інша додаткова угода на суму, що не перевищує 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році. Чи враховувати суму додаткової угоди, укладеної у січні 2018 року (на суму 20 %), під час оприлюднення звіту про виконання договору?
  •   Які форми фінансової звітності повинні подавати неприбуткові організації Відповідно до п. 46.2 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.
  •   Як обліковувати землю постійним землекористувачам Наша установа має документи на право постійного користування земельною ділянкою. Протягом тривалого часу ця земельна ділянка ніяк не обліковувалася. Вирішили виправити ситуацію. У зв’язку з цим постало запитання: як правильно обліковувати такі об’єкти — у складі основних засобів на субрахунку 1011 «Земельні ділянки» чи як нематеріальні активи на субрахунку 1214 «Права користування майном»?
  •   Зміна вартості основного засобу: чи є підстави для перенесення на субрахунок 1113 На балансі установи у складі основних засобів обліковуємо основні засоби, які були придбані у 2014 році за КЕКВ 3110, коли вартісний критерій для них був установлений на рівні 2500 грн. (без ПДВ). На 01.01.2018 р. вартість таких об’єктів не перевищує не лише новий вартісний критерій (6000 грн.), але й старий, тобто менше 2500 грн. Чи необхідно перевести такі об’єкти зі складу основних засобів до складу малоцінних необоротних матеріальних активів (субрахунок 1113)?
  •   Службове житло: все, що потрібно знати бухгалтеру бюджетної установи Використання в Україні службового житла має особливий правовий режим, що був установлений Житловим кодексом України та іншими підзаконними актами, прийнятими ще за часів Радянського Союзу. Звичайно, що прий няті останнім часом нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку та звітності у державному секторі, орієнтовані на сучасне законодавство з питань управління державним і комунальним майном (зокрема, житла), власності тощо, не могли не змінити методологічні підходи до такого об’єкта обліку, як службове житло.
    Тому перед тим як перейти безпосередньо до бухгалтерського обліку службового житла, необхідно розібратися із нормами і вимогами сучасного законодавства у сфері житлово-комунальної галузі, управління державним майном, оформлення державної і комунальної власності. І головне — слід визначитися, як ці нові підходи впливають на бюджетні установи, які в діяльності орієнтовані, у першу чергу, на дотримання вимог бюджетного законодавства.
    У цій статті ми розглянемо нормативно-правове регулювання питань про службове житло в контексті нового чинного законодавства для бюджетних установ, процедуру набуття статусу службового житла, методологію відображення його в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності, розкриємо повний алгоритм дій, необхідних бюджетній установі для реалізації вимог законодавства.
  •   Відпустка за свій рахунок: чи враховувати при розрахунку днів невикористаної відпустки Завгосп музичної школи звільняється 18.02.2018 р. Він використав 24 к. дн. відпустки за період роботи з 21.03.2016 р. по 20.03.2017 р., а при звільненні хоче отримати компенсацію за невикористану відпустку за період з 21.03.2017 р. по 18.02.2018 р. За скільки днів йому слід виплатити компенсацію за невикористану відпустку? Чи виключати з розрахунку дні перебування працівника у відпустці за свій рахунок?
  •   Додаткова відпустка за стаж держслужби: чи компенсується за період мобілізації та військової служби працівника Держслужбовець з березня 2014 року по 04.01.2018 р. включно був мобілізований до Збройних Сил України з наступним переходом на військову службу за контрактом. За цей період працівнику виплачувався середній заробіток. Чи має право такий працівник при звільненні на компенсацію за невикористані основну та додаткову відпустки (за стаж держслужби) за період мобілізації та служби за контрактом, якщо він був звільнений від виконання службових обов’язків на цей період? Як розрахувати компенсацію за невикористану відпустку, якщо місяць звільнення (січень 2018 року) відпрацьовано неповністю?
  •   Коригування норми витрат на обслуговування ветеранів війни Просимо надати роз’яснення щодо коригування на індекс споживчих цін (інфляції) норм грошових витрат на обслуговування ветеранів війни в Українському державному медико-соціальному центрі ветеранів війни, госпіталях, відділеннях, палатах для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах у розрахунку на одного хворого на день.
    Чи необхідно на виконання постанови КМУ «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони здоров’я для ветеранів війни» від 27.01.2016 р. № 34 проводити коригування на індекс споживчих цін (інфляції) норму грошових витрат за звітний рік та на початку року встановлювати збільшену? Чи потрібно на початок року зазначені (скориговані) норми затверджувати внутрішньо-госпітальним наказом за підписом головного лікаря? Оскільки ніяких роз’яснень щодо застосування цієї постанови немає, січень 2018 року ми починаємо з норми, зазначеної у постанові, тобто 55,00 грн. Це правильно?
  •   Придбання вантажного велосипеда Чи може сільська рада придбати вантажний велосипед за ТКВКБМС 6060 «Благоустрій міст, сіл, селищ» за КЕКВ 3110, якщо вартість велосипеда складає 7800 грн.? У нас є 0,5 штатної одиниці прибиральника території. Заробітну плату прибиральник отримує за ТКВКБМС 6060. Його посадовою інструкцією передбачено перевезення сміття від урн до сміттєзбірника, перевезення посипних матеріалів і реагентів на відстань до 100 м. Програмою з благоустрою передбачено придбання вантажного велосипеда.
  •   Збільшення обсягу резервного фонду Чи можна протягом року збільшувати обсяг резервного фонду місцевого бюджету?
  •   Планування оборотного залишку коштів Чи обов’язково планувати оборотний залишок коштів?
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Новини