(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
  Для бюджетних організацій

Бюджетна бухгалтерія

Друкована версія + електронна версія 199.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 159.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Комплект «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці» від 239.00 грн. на місяць Детальніше
Комплект «Місцеве самоврядування» та «Бюджетна бухгалтерія» від 239.00 грн. на місяць Детальніше
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Бюджетна бухгалтерія  
Детальніше

Періодичність — 4 рази на місяць + щомісяця спецвипуск

Мови — українська та російська

Тираж — 21200 екземплярів

Формат — А4

Обсяг — 32 сторінки

Передплатні індекси: рос.— 95994; укр.— 95995.

Вартість поштової передплати: 210 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Професійне видання для бухгалтерів бюджетних організацій і установ Видавничого будинку «Фактор», удостоєно нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

.

У кожному номері видання:

  • нормативні документи з коментарями фахівців-практиків редакції, міністерств і відомств;
  • публікації фахівців Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів;
  • консультації з питань надання платних послуг, бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері на конкретних прикладах;
  • кошторису, облік зобов'язань бюджетних установ і організацій;
  • особливості трудових відносин та оплати праці в бюджетній сфері, нюанси складання фінансової, податкової, статистичної звітності, закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • інша необхідна інформація.

Головний редактор видання — С. В. Замазій, колектив редакції — команда професіоналів, що мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері. Для газети пишуть фахівці Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів

Газета «Бюджетна бухгалтерія» першою реагує на зміни бюджетного законодавства: оперативно надає всі пояснення та наводить безліч практичних прикладів. Фахівці редакції безкоштовно консультують передплатників.

«Бюджетну бухгалтерію» передплачують головні бухгалтери бюджетних установ.

Виходить з вересня 2006 року

Розповсюджується лише за передплатою на всій території України

Аудиторія журналу: бухгалтери бюджетних установ

Главред - Замазий С.В.

Газета «Бюджетна бухгалтерія» з 2007 року є надійним і незамінним помічником для бухгалтерів, що працюють в різних областях бюджетної сфери.

Колектив редакції — це команда професіоналів, які мають багаторічний досвід роботи в бюджетній сфері.

Ми публікуємо матеріали, підготовлені як штатними авторами, так і фахівцями Мінфіну, Мінсоцполітики, МОЗ, Міносвіти, Державної казначейської служби, Державної аудиторської служби та інших офіційних органів.

На сторінках газети «Бюджетна бухгалтерія» ви завжди знайдете:

  • найсвіжішу і актуальну інформацію;
  • нормативні документи з доступними і докладними коментарями фахівців редакції, міністерств і відомств;
  • консультації з питань бухгалтерського і податкового обліку в бюджетній сфері;
  • юридичні консультації з питань діяльності бюджетних установ;
  • правила складання і виконання кошторисів;
  • нюанси обліку зобов'язань бюджетних установ;
  • відповіді на всі питання про оплату праці працівників усіх галузей бюджетної сфери;
  • особливості трудових відносин у бюджетній сфері;
  • нюанси складання бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності;
  • правила здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • практичні рекомендації щодо визначення вартості конкретних видів послуг, які можуть надавати заклади освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту та інші бюджетні організації;
  • і іншу найважливішу інформацію,яка істотно полегшує працю бухгалтера.

Ми наводимо багато практичних прикладів з бухгалтерськими проводками і розрахунками.

Жодне питання наших читачів не залишається без відповіді!

Головний редактор — Замазій С.В.

  • Інформаційна сторінка
  •   Про затвердження форми висновку про результати моніторингу закупівлі та порядку його заповнення Наказ від 23.04.2018 р. № 86
    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.06.2018 р. за № 654/32106
  •   Шукаємо власника дороги: а чи є документи Приводом для написання статті стало таке запитання читача: «Просимо допомогти в ситуації, що склалась навколо взяття на баланс доріг комунального значення (ґрунтові, асфальтовані), які знаходяться в межах села. У населеному пункті, який знаходиться на території сільської ради, основну господарську діяльність здійснюють приватне підприємство «В» та ПСП, якими керує одна й та ж особа, і вона стверджує, що ці дороги перебувають на балансах її підприємств. Але підтвердних документів цього факту така особа сільській раді не надає. Сільською радою було зроблено запит до Служби автомобільних доріг, Облавтодору, районної державної адміністрації, які надали відповіді. З них випливає, що дороги, які знаходяться на території сільської ради, у них на балансі не перебувають. Іншої інформації сільська рада не має. Після цього сільською радою було прийнято рішення про визнання доріг у населеному пункту безхазяйними відповідно до ст. 335 ЦКУ, але державна реєстраційна служба відмовила в реєстрації цих доріг через відсутність адреси та кадастрових номерів земельних ділянок, на яких розташовані дороги. Тому рішення сільської ради «Про визнання безхазяйним нерухомого майна (дороги) в населених пунктах сільської ради» виконати неможливо. З цієї причини позачерговою сесією сільської ради це рішення було відмінено. Постійною комісією сільської ради запропоновано таке: відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 26, пп. 1, 2 та 5 ст. 60 Закону № 280, пп. 2 та 3 ст. 122 Земельного кодексу України, розд. 3 ст.16 та 18 Закону № 2862 взяти нерухоме майно (дороги в населених пунктах) на баланс сільської ради як об’єкти комунальної власності. Чи правильно це? Як правильно згідно із нормами чинного законодавст ва вирішити це питання та взяти на баланс такі дороги?». Запитання, що надійшло до редакції, є складним, але спробуємо розставити всі крапки над «і» та надати на нього відповідь.
  •   Дороги, дороги: як ремонтувати? Приводом для написання статті стало таке запитання читача: «Через наше село проходить автомобільна дорога місцевого значення, балансоутримувачем якої є Служба автомобільних доріг. Чи може сільська рада виступити замовником проведення поточного ремонту цієї дороги без співфінансування із Службою автомобільних доріг? Якщо така можливість є, роз’ясніть послідовність дій». На поставлене запитання і будемо шукати відповідь.
  •   За яким КЕКВ оплатити за навчання з охорони праці За яким КЕКВ слід здійснювати оплату за навчання з охорони праці працівників, яким після проходження курсів буде видане посвідчення встановленого зразка про проходження цих курсів: 2240 чи 2282?
  •   Оренда приміщення: основні правила Орендодавцем приміщення є місцева рада, орендатором — бюджетна установа. Як оформити орендні відносини та обчислити орендну плату? Як обліковувати об’єкт оренди? Хто має нараховувати амортизацію у цьому випадку?
  •   Неповний робочий час: чи скорочувати тривалість роботи напередодні святкового дня У бюджетній установі є працівники, які працюють на умовах неповного робочого дня — з понеділка по п’ятницю по 4 години щодня. Згідно зі ст. 53 КЗпП тривалість роботи працівників напередодні святкових і неробочих днів скорочується на 1 годину. 27 червня 2018 року — передсвятковий день (передує святковому дню — Дню Конституції України (28.06.2018 р.)), тому тривалість робочого дня для переважної більшості працівників у цей день складає 7 годин. Чи застосовується норма про скорочення на 1 годину тривалості передсвяткового дня (27.06.2018 р.) до працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу?
  •   На відпустку припало перенесення робочого дня: коли до роботи Працівнику установи надано щорічну основну відпустку тривалістю 14 календарних днів з 14.06.2018 р. по 27.06.2018 р. (включно). У нашій установі робочий день з 29.06.2018 р. (п’ятниця) перенесено на 23.06.2018 р. (субота) для оптимального використання робочого часу у зв’язку зі святкуванням Дня Конституції України (28.06.2018 р., четвер). Коли повинен вказаний працівник вийти на роботу? Чи зобов’язаний він відпрацювати в п’ятницю 29.06.2018 р.?
  •   Голова та заступник тендерного комітету у відпустці: хто може виконувати їх обов’язки В установі створено тендерний комітет, який складається з 6 чоловік. Голова комітету зараз перебуває у відпустці, а його заступник найближчими днями також йде у відпустку. В той час, коли вони обидва будуть перебувати у відпустці, буде оголошено відкриті торги. Хто повинен підписати тендерну документацію? Чи можна голову тендерного комітету відкликати з відпустки для участі в засіданні тендерного комітету?
  •   Переведення з держслужби до ОМС: як присвоїти ранг Який ранг присвоїти особі, що переводиться з посади державної служби категорії «В», де їй було присвоєно 9 ранг держслужбовця, до органу місцевого самоврядування на посаду 7 категорії, в межах якої передбачені 13 — 15 ранги, за умов, що класифікації категорій та рангів посад на держслужбі і на службі в органах місцевого самоврядування не збігаються?
  •   Торішні відпускні: помилилися тоді — виправляємо зараз У липні 2017 року працівникові неправильно розрахували середню зарплату для відпускних — врахували премію до 8 Березня. Відповідно працівник отримав завищену суму відпускних. Помилка виявлена в травні 2018 року. З кого стягнути надмірно виплачені відпускні: з працівника або з бухгалтера, винного в неправильному розрахунку? Як виправити помилку в зарплатній звітності? Яку суму враховувати для розрахунку відпускних у 2018 році: з урахуванням надмірно нарахованих відпускних або без них?
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Новини  
 
  Нове на форумі