Купівля ОЗ підзвітником та додаткові витрати
Знову до вас за порадою. На підприємстві було придбано основні засоби через підзвітну особу, також є додаткові витрати, що пов’язані з доставкою основного засобу. Як оформити ці господарські операції у програмі «1С:Бухгалтерія 8»?
І. Семенова, м. Одеса
Відповідає Вероніка НЕКРАСОВА, консультант «Б & К»
Розглянемо, як провести ці операції в «1С:Бухгалтерії 8» на такому прикладі.
Приклад
Абдулову Ю. В. було доручено купити комп’ютерний стіл. Для цього йому видано аванс у розмірі 1200 грн. Того самого дня працівник відзвітував про витрачені кошти. У накладній зазначено, що за стіл комп’ютерний було сплачено 1500 грн. (у тому числі ПДВ — 250 грн.) та у 30 грн. обійшлася доставка стола до офісу.
Відобразити ці господарські операції можна так:
1) документом «
Расходный кассовый ордер:» з видом операції «Выдача денежных средств подотчетнику» оформимо видачу авансу на придбання комп’ютерного стола Абдулову Ю. В. (рис. 1);2) у документі «
Авансовый отчет» на закладці «Оплата» відобразимо розрахунки підзвітної особи з постачальником. Отже, тут буде два записи: перший на суму, сплачену за комп’ютерний стіл, другий — витрати з доставки стола до офісу (рис. 2).
На закладці «
Авансы» наводять інформацію про грошові кошти, отримані підзвітною особою. Заповнення цієї закладки впливає на друковану форму документа, зокрема, якщо суму виданого авансу не вказати, то в друкованій формі її буде віднесено до графи «Залишок попереднього авансу», а якщо на закладці наведено інформацію про виданий аванс (зазначено видатковий касовий ордер, яким було видано готівкові кошти, валюту та суму), то в друкованій формі ця сума авансу потрапить до графи «Всього отримано».У створеному документі «
Авансовый отчет» на закладці «Оплата» заповнюємо інформацію про оплату та постачальника послуг;3) документом «
Поступление товаров и услуг» з видом операції «Оборудование» відобразимо придбання ОЗ;4) документом «
Поступление доп. расходов» відобразимо додаткові витрати, що включаються до собівартості придбаного стола. У полі «Документ партии» виберемо партієутворюючий документ «Авансовый отчет» (рис. 3);5) оскільки під час придбання стола працівник витратив і свої гроші, підприємство має відшкодувати йому витрачені кошти. Якщо виплата здійснюється з каси, операцію слід оформити документом «
Расходный кассовый ордер» з видом операції «Выдача денежных средств подотчетнику».
Після проведення документа сформуємо «
Оборотно-сальдовую ведомость по счету», указавши рахунок 3721 (рис. 4). Як бачите, розрахунки з підзвітною особою закриті.
Чекаємо ваших листів на електронну адресу редакції
id@bk.factor.ua. Успіхів у роботі!