Теми статей
Обрати теми

Excel 2007: настроювання параметрів зведених таблиць

Редакція БК
Стаття

Excel 2007: настроювання параметрів зведених таблиць

 

img 1

При створенні зведених звітів основну увагу традиційно приділяють прийомам формування макета, способу групування полів та визначенню параметрів обчислень. І це правильно — зазначені моменти при роботі зі зведеними таблицями дійсно є ключовими. Але не єдиними. Зведені звіти мають ще багато властивостей та настройок, без яких ефективне використання цього інструменту проблематичне. Що це за параметри та як їх зможе використовувати бухгалтер у своїй роботі, ми розглянемо в цій статті.

Микола КАРПЕНКО, канд. техн. наук, доцент кафедри прикладної математики та інформаційних технологій Харківської національної академії міського господарства

 

На завершення теми роботи зі зведеними таблицями нам залишилося розібратися в таких моментах:

1) як настроїти формат полів зведеної таблиці;

2) які властивості має зведений звіт;

3) що дозволяє зробити Конструктор зведених таблиць;

4) як управляти джерелами даних при формуванні зведеної таблиці.

Усі ці запитання ми підпорядкуємо єдиній меті: акцентувати вашу увагу на тих (іноді таких, що рідко використовуються) можливостях, які здатні підвищити ефективність роботи зі зведеними звітами Excel 2007. І заразом зупинимося на тих цікавих новинках, що з’явилися в останній редакції цієї програми. Почнемо з параметрів полів зведеного звіту.

 

Настроювання параметрів полів зведеного звіту

Склад параметрів поля зведеної таблиці залежить від того, чи є це поле ключовим, чи воно розташоване в області значень. Це цілком зрозуміло: над цими елементами виконуються абсолютно різні операції. Почнемо з полів, розташованих в області даних.

 

ПАРАМЕТРИ ПОЛЯ В ОБЛАСТІ ДАНИХ

Частина настройок поля в області даних нам уже знайома. Ми неодноразово будували зведені звіти і працювали у вікні «

Параметры поля значений». У ньому ми вибирали спосіб оброблення значень ключового поля, тобто операцію (сума, кількість значень, максимум, мінімум тощо). Отже, не повторюватимемося. Але одне питання ми ще не розглядали. Ідеться про форматування значень поля в області даних. Проблема полягає в тому, що при кожному оновленні таблиці вона відновлює свій формат, прийнятий за умовчанням. Щоб показати це на прикладі, виконаємо такі дії:

1) відкриваємо зведений звіт. Я вибрав таблицю, зображену на рис. 1 (див. с. 32). Зараз у ній усі дані оформлено шрифтом Arial звичайного зображення, розміром 8 пт. Формат зображення чисел: для вартісних показників — два знаки після коми, для кількісних показників — нуль знаків після коми;

img 2

2) виділяємо блок комірок «

C3:E3» (обсяги продажів у гривнях для «ООО «Эталон»);

3) не знімаючи виділення, клацаємо на блоці правою кнопкою миші;

4) з контекстного меню вибираємо «

Формат ячеек…». З’явиться однойменне вікно «Формат ячеек»;

5) у цьому вікні переходимо на закладку «

Число» та вибираємо варіант «Числовой» з трьома десятковими знаками після коми;

6) у вікні «

Формат ячеек» натискуємо на «ОК». Значення у блоку «C3:E3» набули нового форматування;

7) знову клацаємо правою кнопкою миші в області зведеної таблиці;

8) з контекстного меню вибираємо «

Обновить». Форматування таблиці зникло, зовнішній вигляд комірок став таким самим, як до зроблених нами змін.

Важливо! За умовчанням при оновленні зведеної таблиці комірки звіту отримують параметри форматування, характерні для стилю «

Обычный». Конкретні значення цих параметрів залежать від настройок у вашій версії програми Excel.

Зняти зазначену проблему дуже просто — потрібно визначити параметри форматування безпосередньо у зведеному звіті. Зробити це можна в такий спосіб:

1) ставимо покажчик активної комірки на полі, для якого потрібно змінити параметри форматування. Наприклад, на комірку «

C3»;

2) клацаємо правою кнопкою миші. З’явиться контекстне меню, як показано на рис. 2;

img 3

3) із цього меню вибираємо пункт «

Параметри полей значений». З’явиться вікно «Параметры поля значений», як показано на рис. 3 (див. с. 33);

img 4

4) у цьому вікні клацаємо по кнопці «

Числовой формат». З’явиться знайоме вікно «Формат значений». Щоправда, в усіченому варіанті: у ньому зображено єдину закладку — «Число»;

5) вибираємо параметри форматування для вибраного значення у зведеному звіті (у нашому випадку — це обсяги реалізації у гривнях). Згідно з прикладом у вікні «

Формат ячеек» потрібно вибрати числовий формат з округленням до трьох знаків;

6) натискуємо на «

ОК». Форматування даних у зведеному звіті змінилося;

7) клацаємо правою кнопкою миші в області зведеної таблиці;

8) з контекстного меню вибираємо «

Обновить». Форматування таблиці залишилося без змін.

Важливо! Щоб змінити числовий формат для даних зведеного звіту, користуйтеся параметрами полів зведеної таблиці.

 

ПАРАМЕТРИ КЛЮЧОВОГО ПОЛЯ

З параметрами поля, розташованого в області даних, ми розібралися. Їх зосереджено у вікні «

Параметры поля значений». Тут можна зазначити назви (заголовок) поля, визначити характер обчислень для цього поля, установити числовий формат. Подивимося, які можливості пропонує Excel при роботі з ключовими полями зведеної таблиці. Виконуємо такі дії:

1) відкриваємо зведений звіт. Я вибрав таблицю, зображену на рис. 4 (див. с. 33). У ній значеннями є «

Сумма, грн.» і «Кол., шт.». Ключовими полями цієї таблиці є «Дата» і «Покупатель»;

img 5

2) клацаємо правою кнопкою миші на будь-якій комірці у колонці «

Покупатель». Наприклад, на «A3». З’явиться контекстне меню, як показано на рис. 5 (див. с. 33);

img 6

3) із запропонованого меню вибираємо «

Параметры поля…». З’явиться вікно, як показано на рис. 6 (див. с. 34). У цьому вікні нам потрібно визначити параметри для ключового поля.

img 7

Як бачимо, форма вікна змінилася. Тепер у ньому дві закладки: «

Промежуточные итоги и фильтры» та «Разметка и печать».

Почнемо з першої закладки. Група «

Итоги» об’єднує параметри для визначення підсумків при зміні ключового поля. За умовчанням перемикач установлено в положення «Автоматические». Це означає, що у зведеному звіті буде показано підсумки при кожній зміні значення ключового поля. Самі підсумки Excel підрахує за тією самою функцією, що використовується для розрахунку значень цього поля у зведеній таблиці. Наприклад, у зведеній таблиці обсяги реалізації у вартісному виразі ми підрахували за допомогою функції «Сумма». Саме цю функцію буде використано для визначення підсумків за полем «Сумма».

Установивши перемикач у положення «

нет», можна відмовитися від підбиття підсумків.

У положенні «

другие» ви можете вибрати функцію для розрахунку підсумків у зведеному звіті. Перелік доступних функцій стандартний (сума, кількість значень, максимум тощо).

На закладці «

Разметка и печать» (рис. 7 див. с. 34) можна видозмінити зображення зведеної таблиці. Так, звіт можна показати у вигляді структури чи у вигляді таблиці. Вибравши спосіб зображення у вигляді структури, можна показати звіт у звичайній або стислій формі (прапорець «отобразить подписи из следующего поля в том же столбце»). Також тут є можливість включити або зняти відображення проміжних підсумків.

img 8

Прапорець «

Пустая строка после каждой подписи» впроваджує додаткові рядки до зведеного звіту, подібно до роботи проміжних підсумків. Прапорець «Отображать пустые элементы» включає або скасовує виведення елементів з порожнім значенням ключового поля.

Детальніше з роботою цих параметрів ми познайомимося трохи пізніше, коли розглядатимемо роботу з Конструктором зведених таблиць. А поки що підіб’ємо невеликий підсумок:

1) в Excel можна настроїти поля зведеного звіту. Перелік доступних параметрів для такого настроювання залежить від того, є поле ключовим чи розташоване в області значень;

2) для поля в області значень можна зазначити характер обчислень, а також його форматування;

3) форматувати дані у зведеному звіті потрібно через параметри полів. Інакше настройки формату можуть зникнути після оновлення зведеної таблиці;

4) серед параметрів форматування полів в області значень доступні тільки настройки зображення чисел;

5) для ключових полів можна визначити спосіб підбиття проміжних підсумків та макет зведеного звіту.

Тепер повернемося до четвертого пункту наших висновків. Упадає в очі, що вікно «

Формат ячеек» при роботі з полями в області значень має єдину закладку для форматування чисел . І це не випадково. Виконуємо такі дії:

1) виділяємо у звіті на рис. 1 будь-який блок комірок (наприклад, «

C3:E3»);

2) натискуємо на «

Ctrl+B» (присвоїти напівжирне зображення);

3) через контекстне меню оновлюємо таблицю. Параметри напівжирного зображення зникли. Виникає запитання: а як бути, коли потрібно відформатувати зведений звіт довільним чином?

Важливо! Щоб отримати можливість змінювати будь-які характеристики форматування зведеної таблиці, потрібно змінити її параметри.

 

Параметри зведеної таблиці

Почнемо з інтерфейсу. Як тільки активна комірка потрапляє до області зведеного звіту, у головному меню програми з’являється окремий пункт меню «

Работа со сводными таблицами». Клацаємо по цьому пункту лівою кнопкою миші, переходимо до режиму роботи зі зведеними таблицями. Тут доступні два розділи — «Параметры» і «Конструктор» (рис. 8). Нас зараз цікавить розділ «Параметры». Розглянемо його склад детальніше.

img 9

Стрічка меню розділу параметрів складається з восьми груп іконок. Перша група — «

Сводная таблица» (рис. 8). Саме вона відповідає за настроювання основних параметрів зведеного звіту. Угорі у групі розташовано поле «Имя:» з назвою зведеної таблиці. Сюди можна вдрукувати будь-який текст. Щоправда, на практиці така можливість потрібна вкрай рідко. Нижче поля «Имя:» міститься кнопка «Параметры». Клацаємо по ній лівою кнопкою миші. Відкриється вікно, зображене на рис. 9. У цьому вікні п’ять закладок.

img 10

 

ЗАКЛАДКА «РАЗМЕТКА И ФОРМАТ»

Тут зібрано параметри, що відповідають за зовнішній вигляд зведеного звіту. Ось її основні елементи.

Параметр «

Объединить и выровнять по центру ячейки с подписями» (рис. 9) працює в тих випадках, коли в області даних зведеного звіту розташовано кілька полів. Стосовно таблиці на рис. 1 цей параметр об’єднає комірки в колонці «Покупатель» таким чином: «A3:A4», «A5:A6» тощо. Найменування покупця в об’єднаних комірках буде розташовано по центру (рис. 10):

img 11

— прапорець «

Отступ для названий строк в сжатой форме» дозволяє зазначити відступ рядків в області заголовка рядка при відображенні звіту в компактному форматі. Рівень відступу може набувати значень від «0» до «127»;

— прапорець «

Отображать поля в области фильтра отчета» управляє розташуванням полів в області фільтру зведеної таблиці. При варіанті «Вниз, затем поперек» ці поля буде розташовано вертикально. Для варіанта «поперек, затем вниз» характерне горизонтальне розташування полів;

— прапорець «

Число полей фильтра отчета в столбце» регулює кількість полів, які може бути розташовано в межах одного стовпця в області фільтра.

Група «

Формат» об’єднує чотири параметри:

— прапорець «

Для ошибок отображать» дозволяє ввести текст, який буде показано у зведеному звіті замість повідомлення про помилку. Наприклад, ви можете включити цей прапорець і ввести до спеціального віконця текст «!». Тепер усі комірки з помилками буде позначено знаком оклику;

— прапорець «

Для пустых ячеек отображать» — тут можна вказати значення, які Excel поставить у зведеному звіті на місце порожніх комірок.

Порада Якщо ви використовуєте функції «

Счет()» чи інші, пов’язані з підрахунком значень, включіть прапорець «Для пустых ячеек отображать» і введіть до спеціального віконця символ «0» (нуль). Пам’ятайте, що деякі функції Excel «не люблять» порожніх значень у таблиці.

Наступні два параметри безпосередньо стосуються форматування зведеної таблиці:

— прапорець «

Автоматически изменять ширину столбцов при обновлении» включає режим автопідбору ширини колонок під наявні значення зведеного звіту. Така можливість виглядає привабливою, оскільки позбавляє необхідності періодично змінювати ширину стовпців, коли в них не вміщуються дані. Але є і зворотний бік медалі;

Порада Не використовуйте режим «

Автоматически изменять ширину столбцов при обновлении», якщо вашу зведену таблицю підготовлено до друку. Найімовірніше, вам усе одно доведеться відновлювати ширину колонок, щоб скомпонувати документ під заданий розмір сторінки.

— прапорець «

Сохранять форматирование ячеек при обновлении» дозволяє запам’ятати параметри форматування зведеного звіту. Коли прапорець включено , при оновленні зведеної таблиці Excel не змінить її поточне форматування.

Порада Включайте прапорець «

Сохранять форматирование ячеек при обновлении» кожного разу після створення зведеної таблиці. Досвід показує, що відразу після отримання зведеного звіту ви його відформатуєте, щоб надати таблиці належного вигляду. Прикро, коли після оновлення звіту вся ваша робота з форматування виявиться марною.

 

ЗАКЛАДКА «ИТОГИ И ФИЛЬТРЫ»

Зовнішній вигляд вікна цієї закладки показано на рис. 11. Першою у вікні розташовано групу «

Общие итоги». Вона складається з двох параметрів: «Показывать общие итоги для строк» і «Показывать общие итоги для столбцов». Коли включено перший параметр, у кінці зведеної таблиці Excel вставить додаткову колонку, де покаже підсумкові значення за кожним рядком. При включеному параметрі «Показывать общие итоги для столбцов» унизу зведеної таблиці з’явиться новий рядок із підсумками за колонками. Щоб подивитися на роботу цих параметрів, виконуємо такі дії:

img 12

1) відкриваємо зведену таблицю, як показано на рис. 1;

2) ставимо активну комірку всередину зведеного звіту;

3) клацаємо по пункту меню «

Параметры», потім по іконці «Параметры» групи «Сводная таблица»;

4) у вікні «

Параметры сводной таблицы», що відкрилося, переходимо на закладку «Итоги и фильтры»;

5) включаємо прапорці «

Показывать общие итоги для строк», «Показывать общие итоги для столбцов». Звіт набуде форми, як показано на рис. 12 (див. с. 37).

img 13

Параметри групи «

Фильтры» управляють режимом розрахунку проміжних підсумків у зведеній таблиці. Якщо включити прапорець «Промежуточные суммы по отобранным фильтром элементам страницы», у проміжних підсумках ураховуватимуться відфільтровані елементи звіту. Якщо відключити цей прапорець, відфільтровані елементи Excel не враховуватиме.

При включеному прапорці «

Разрешить несколько фильтров для поля» у проміжних підсумках буде враховано всі значення, у тому числі й приховані в результаті фільтрації. При відключеному прапорці в розрахунку підсумків братимуть участь лише видимі елементи зведеної таблиці.

Група параметрів «

Сортировка» складається з єдиного прапорця: «Использовать списки при сортировке». Якщо прапорець включено, Excel зможе здійснювати сортування рядків зведеного звіту за списками користувача. У такому списку, наприклад, може бути перелічено назви днів тижня.

Порада Якщо ви не користуєтеся специфічними правилами сортування, відключіть прапорець «

Использовать списки при сортировке». Особливо при роботі з великими таблицями. Це істотно прискорить обробку даних.

 

ЗАКЛАДКА «ВЫВОД»

Параметри цієї закладки організовано в групи: «

Экран» (у деяких версіях Excel 2007 вона називається «Отображение») і «Сортировка списка полей». У групі «Экран» є сім параметрів (рис. 13). Ось основні з них:

img 14

— прапорець «

Показывать кнопки развертывания и свертывания» включає або відключає відображення кнопок із символами «+» або «-». Ці кнопки з’являються, коли в області рядків зведеного звіту знаходиться кілька полів або коли до елементів рядків чи колонок застосовувалося ручне групування значень. При роздрукуванні такого звіту кнопки «+» і «-» не потрібні: функціональної ролі вони не відіграють, а загальний вигляд документа псують. Щоб побачити дію параметра «Показывать кнопки развертывания и свертывания», виконуємо такі дії:

1) відкриваємо зведену таблицю, як показано на рис. 12;

2) до області «

названия строк» додаємо поле «Дата». В області «Значения» залишаємо тільки поле «Сумма, грн.». Тепер у зведеному звіті з’явилися символи групування (рис. 14 див. с. 38);

img 15

3) ставимо активну комірку всередину зведеного звіту;

4) через іконку «

Параметры» викликаємо вікно «Параметры сводной таблицы»;

5) переходимо на закладку «

Вывод», відключаємо прапорець «Показывать кнопки развертывания и свертывания». Символи групування значень зникли (рис. 14, праворуч);

Порада Зніміть прапорець «

Показывать кнопки развертывания и свертывания» перед роздрукуванням документа, його зовнішній вигляд від цього лише виграє.

— прапорець «

Показывать контекстные всплывающие подсказки» працює тільки при роботі з документом на екрані. Щоб подивитися на дію цього параметра, виконайте такі дії:

1) відкрийте таблицю, як показано на рис. 12;

2) наведіть покажчик миші на будь-яке поле всередині зведеної таблиці. Через деякий час з’явиться спливаюче вікно з описом цього поля;

3) відкрийте вікно «

Параметры сводной таблицы» на закладці «Вывод»;

4) відключіть прапорець «

Показывать контекстные всплывающие подсказки»;

5) знову поставте покажчик миші на будь-яке поле всередині зведеної таблиці. Спливаюча підказка не з’явиться.

Додатковий параметр «

Показывать свойства во всплывающих подсказках» включає або відключає відображення детальної інформації про поле, на якому знаходиться покажчик миші;

— прапорець «

Показывать названия полей и списки фильтров» впливає на заголовки зведеної таблиці. Його роботу покажемо на такому прикладі:

1) відкрийте зведену таблицю (наприклад, як показано на рис. 14);

2) увійдіть до вікна «

Параметры сводной таблицы»;

3) перемкніться на закладку «

Вывод»;

4) відключіть прапорець «

Показывать названия полей и списки фильтров». Звіт набуде форми, як показано на рис. 15.

img 16

Цей параметр на практиці застосовують нечасто. Він може стати у пригоді, коли використовуються довгі імена полів, унаслідок чого шапка таблиці перестає бути наочною;

— прапорець «

Классический макет сводной таблицы» має суто ергономічну функцію. При включенні цього прапорця з’явиться можливість перетягувати поля до звіту (або з області звіту) зведеної таблиці.

А от параметр «

Показывать элементы без данных в строках» для бухгалтера може виявитися дуже корисним. Його дія така. Якщо включити цей прапорець, то зведену таблицю можна отримати, не заповнюючи область даних . Якщо прапорець «Показывать элементы без данных в строках» відключити, то без поля в області даних зведену таблицю побудувати не можна. Прапорець «Показывать элементы без данных в столбцах» працює аналогічно, але його дія поширюється на колонки зведеної таблиці.

Порада Використовуйте параметр «

Показывать элементы без данных в строках» для того, щоб отримати повний список значень ключового поля з бази даних.

 

Приклад.

Є база даних, як показано на рис. 1. Обсяг файлу великий, але мене цікавить перелік товарів, наявних у цій базі. Виконуємо такі дії:

1) на окремому листі вставляємо зведену таблицю;

2) викликаємо вікно «

Список полей сводной таблицы»;

3) до області рядків цього вікна ставимо поле «

НаимТов»;

4) клацаємо по кнопці «

Параметры» (розділ меню для роботи зі зведеними таблицями);

5) клацаємо по кнопці «

Параметры» у групі іконок «Сводная таблица»;

6) на закладці «

Вывод» включаємо прапорець «Показывать элементы без данных в строках». В окремій колонці зведеного звіту з’явиться перелік товарів з бази даних;

7) виділяємо зведену таблицю;

8) копіюємо її до буфера обміну («

Ctrl+C»);

9) викликаємо меню «

Главная»;

10) клацаємо по значку списку іконки «

Вставить», з випадаючого меню вибираємо «Специальная вставка…»;

11) у вікні спеціальної вставки, що з’явилося, ставимо перемикач «

Вставить» у положення «Значения»;

12) натискуємо на «

ОК». Список значень готовий.

У списку на рис. 16 немає полів в області даних. Проте є заголовок списку (колонка «

Покупатель») і перелік з чотирьох елементів. Інколи цей перелік потрібно приховати, залишивши тільки заголовки зведеного звіту. Для цього достатньо включити прапорець «Показывать подписи элементов при отсутствии полей в области значений».

img 17

Останнім параметром на закладці «

Вывод» є перемикач «Сортировка списка полей». Його може бути встановлено в одне з двох положень: «от А до Я» — сортувати за абеткою, або «как в источнике данных» — зберегти порядок дотримання записів, як у вихідній базі. Таке значення приймається за умовчанням. Змінювати його, як правило, не потрібно.

 

ЗАКЛАДКА «ПЕЧАТЬ»

Що б там не було, а друкарська форма документа ще довго залишиться основною в роботі бухгалтера. Тому параметри друкування зведеного звіту розробники Excel 2007 винесли на окрему закладку (рис. 17). Вона так і називається — «

Печать». На закладці лише три елементи:

img 18

— параметр

«Печатать кнопки развертывания и свертывания, если они отображаются в сводной таблице» працює в тому випадку, коли у зведеному звіті є кнопки розгортання і згортання груп елементів (значки зі знаком «+» або «-»). Зрозуміло, що на друкарській копії такі елементи зазвичай не потрібні. Відключіть параметр «Печатать кнопки развертывания и свертывания, если они отображаются в сводной таблице», і ці елементи не друкуватимуться;

— прапорець «

Повторять названия строк на каждой странице печати» — дуже важливий параметр. Читати таблицю без заголовків незручно. Включіть цей прапорець, і на кожній сторінці Excel повторить заголовки рядків зведеного звіту;

— параметр «

Печатать заголовки» дозволяє включити або відключити повторення заголовків полів рядків, стовпців та підписів елементів рядків і стовпців на кожній сторінці друкованого звіту.

Важливо! Для друкування заголовків потрібно також настроїти параметри друкування документа Excel. Для цього відкрийте розділ «

Разметка страницы» головного меню, потім клацніть по пункту «Параметры страницы», у вікні, що відкрилося, перейдіть на закладку «Лист» і вкажіть значення в полях «сквозные строки» і (або) «сквозные столбцы».

 

ЗАКЛАДКА «ДАННЫЕ»

Параметри цієї закладки (рис. 18 на с. 40) впливають на спосіб зберігання даних з оновленням зведеного звіту:

img 19

— прапорець «

Сохранять исходные данные вместе с файлом» у включеному стані забезпечує зберігання даних із зовнішнього джерела безпосередньо всередині робочої книги. Це збільшує обсяг файлу Excel, зате гарантує швидке оновлення даних зведеного звіту;

— прапорець «

Разрешить отображение деталей» включає або відключає можливість отримати детальний звіт за елементами в області даних зведеної таблиці. Роботу цього параметра простіше показати на прикладі:

1) відкрийте зведену таблицю, як показано на рис. 19;

img 20

2) зробіть активною комірку «

С5» (обсяг реалізації на суму 236,20 грн. для «ЧП «Лапина» за «03/01/2009)»);

3) відкрийте вікно «

Параметры сводной таблицы»;

4) перейдіть на закладку «

Данные»;

5) включіть прапорець «

Разрешить отображение деталей»;

6) у вікні «

Параметры сводной таблицы» натисніть на «ОК»;

7) двічі клацніть мишею на комірці «

С5». Excel створить новий робочий лист і перенесе на нього ті записи вихідної бази даних, які пов’язані з вибраним елементом звіту (рис. 19).

Якщо прапорець «

Разрешить отображение деталей» відключити, після подвійного клацання в області даних Excel повідомить про неможливість коригувати зведену таблицю.

Порада Працюючи зі зведеним звітом, залишайте включеним прапорець «

Разрешить отображение деталей». Можливість швидко «розкрити» підсумкове значення, побачити його зв’язок з вихідними даними для бухгалтера іноді річ незамінна.

— параметр «

Обновление при открытии файла» є сенс завжди залишати включеним. У цьому випадку кожного разу після відкриття файлу ви можете бути впевнені, що числа у зведеному звіті будуть наново перераховані, тобто вони будуть актуальними;

Важливо! Параметр «

Обновление при открытии файла» діє індивідуально для кожної зведеної таблиці.

— параметр «

Число элементов, сохраняемых для каждого поля» я б відніс до категорії найбільш значущих. Залежно від його установлення зведений звіт може працювати з різною кількістю унікальних значень ключового поля.

Порада Якщо ви працюєте з великою таблицею, де багато різних значень ключового поля, установіть параметр «

Число элементов, сохраняемых для каждого поля» у положення «Максимум». У цьому випадку у зведеному звіті Excel 2007 зможе зберігати до 1 048 576 різних значень ключа.

На цьому ми завершуємо роботу з параметрами зведених таблиць. А наступного разу попрацюємо з Конструктором зведених таблиць та ознайомимося з настроюванням джерел даних для зведених звітів.

 

Чекаю ваших листів, пропозицій та зауважень на

bk@id.factor.ua, nictomkar@rambler.ru  або на форумі редакції www.bk.factor.ua/forum . Успішної роботи!
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі