Теми статей
Обрати теми

Журнал реєстрації в «1С:Управління торговельним підприємством 8»

Редакція БК
Стаття

Журнал реєстрації в конфігурації «1С:Управління торговельним підприємством 8»

 

img 1

У пропонованій статті розповімо бухгалтерам, які працюють у програмі «1С:Управління торговельним підприємством 8», про одну з адміністративних можливостей, яку реалізовано у програмі, але про яку знають не всі користувачі програми, а саме про «Журнал регистрации». Це дуже корисний інструмент контролю за діями працівників, оскільки за допомогою цього журналу можна швидко зрозуміти, які зміни та яким працівником було здійснено в програмі та як вони вплинули на інформаційну базу.

Юлія КАМІНСЬКА, консультант «Б & К»

 

Отже, у «Журнале регистрации» міститься інформація про те, які події відбувалися в інформаційній базі в певний момент часу або які дії виконував той чи інший користувач. Звертаємо вашу увагу на те, що для кожного запису журналу, що відображає зміну даних, показується статус завершення транзакції (транзакцію завершено успішно або транзакцію скасовано). Це дозволяє зрозуміти, чи змінено дані реально.

Журнал реєстрації доступний як у режимі «1С:УТП», так і в режимі «Конфигуратор».

Для того щоб побачити історію змін у програмі, вибираємо в головному меню «Сервис → Журнал регистрации», і перед нами з’являється список подій, що відбувалися в інформаційній базі протягом усього періоду (рис. 1).

img 2

При натисненні на кнопку «Действия» (рис. 2) випадає підменю, в якому можна скористатися такими можливостями, як:

— «Событие»;

— «Установить интервал»;

— «Отбор»;

— «Активные пользователи».

img 3

Натиснувши на кнопку «Событие», ми можемо побачити дані щодо конкретної події журналу реєстрації. Звертаємо вашу увагу, що ці відомості можна лише переглянути (рис. 3).

img 4

Інформацію, що знаходиться в журналі реєстрації, можна відбирати за великою кількістю критеріїв. Наприклад, можна відібрати лише інформацію про те, які документи змінювалися конкретним користувачем у заданий проміжок часу. Для цього потрібно натиснути на кнопку «Установить интервал». При цьому відкриється вікно «Настройка периода» (рис. 4), що складається з двох закладок — «Интервал» і «Период», і установлення інтервалу може здійснюватися на будь-якій з них. На закладці «Интервал» установлення провадиться вибором початку та кінця інтервалу часу, а на закладці «Период» указується період, за який буде здійснено відбір даних. Для збереження проведених настройок при наступному відкритті потрібно встановити прапорець напроти опції «Использовать эту настройку периода при открытии». Звертаємо вашу увагу на те, що настройка періоду є індивідуальною для кожного списку та користувача програми.

img 5

При натисненні на кнопку «Отбор» відкривається однойменне вікно (рис. 5), за допомогою настройок якого можна встановити фільтри подій. Це вікно має три закладки: «Основные», «Данные», «Прочие».

img 6

На закладці «Основные» здійснюється установлення фільтрів відбору за періодом, за розподілом даних сеансу, за найменуванням комп’ютера, користувачем, ступенем важливості подій, коментарем.

Також потрібно вказати спосіб відбору подій: «Фильтровать динамически», «Отобрать сразу». Спосіб «Фильтровать динамически» дозволяє використовувати встановлений фільтр відбору динамічно, тобто нові події, що задовольняють задані умови, автоматично включатимуться до перегляду журналу реєстрації. Вибір «Отобрать сразу» виконується швидше, ніж попередній режим, але не дозволяє динамічно оновлювати журнал.

На закладці «Данные» (рис. 5) вказуються дані, за якими здійснюватиметься відбір подій, інформацію про які наведено в колонках «Метаданные», «Данные» і «Представление данных журнала регистрации».

У табличному полі «Метаданные» міститься список метаданих, наведених у журналі метаданих. У цьому полі потрібно встановити прапорці для тих метаданих, за якими потрібно здійснити відбір.

У полі «Данные» вибирається об’єкт інформаційної бази, за яким потрібно відібрати події.

У полі «Представление данных» надається зображення по рядках.

На закладці «Прочие» (рис. 5) зазначаються додаткові параметри відбору:

— «Статус транзакции» — вибираються статуси транзакції («Отсутствует», «Зафиксирована», «Отменена», «Не завершена»);

— «Транзакция» — указується конкретна транзакція;

— «Сеансы» — наводяться номери сеансів (через кому);

— «Рабочие серверы» — вибираються центральні сервери кластерів (для клієнт-серверного варіанта роботи);

— «Основные IP-порты» — вибираються IP-порти менеджерів кластера (для клієнт-серверного варіанта роботи);

— «Вспомогательные IP-порты» — вибираються допоміжні порти менеджерів кластера (для клієнт-серверного варіанта роботи).

Після того як буде здійснено всі настройки, що задовольняють користувача, необхідно натиснути на кнопку «ОК».

Звертаємо увагу на те, що у файловому варіанті інформаційної бази «Журнал регистрации» розміщується в каталозі інформаційної бази — там же, де і файл власне інформаційної бази.

 

Сподіваємося, що за допомогою наших порад, викладених вище, користувачі програми «1С:Управління торговельним підприємством 8» зможуть контролювати і відстежувати дії працівників підприємства та відвертати некоректні операції у програмі в майбутньому на підставі аналізу даних журналу реєстрації. Крім того, журнал реєстрації дозволяє визначити, які види документів найдовше проводяться, а також знайти конкретний документ певного виду, що створив найбільше навантаження на базу даних.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі