Як перенести базу з «M.Е.Doc» на інший комп’ютер
День добрий! Мені планують поміняти комп’ютер на більш новий, у зв’язку з чим і виникло запитання про те, як перенести архів із програми «M.Е.Doc» на інший комп’ютер так, щоб перенеслися не лише старі звіти, а й реквізити підприємства. Дуже не хочеться знову заповнювати усі дані. Наперед завдячую.
А. Панчоха, м. Харків
Відповідає Ганна САРАЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»
Вам потрібно на старому комп’ютері зробити резервну копію бази даних. Для цього зайдіть у «Головне меню → Адміністрування → Резервне копіювання». У результаті відкриється закладка «Резервні копії» (рис. 1). Зайдіть у меню «Файл → Створити» у вікні, що з’явилося, укажіть підприємство, резервну копію якого слід створити. Наступним кроком буде зазначення шляху, куди потрібно вивантажити файл з резервною копією.
Вивантажений файл скопіюйте на новий комп’ютер та запустіть програму. У вікні «Майстер заповнення даних про підприємство» виберіть варіант «Відновлення резервної копії» (рис. 2). У вікні, що відкрилося, укажіть шлях до файлу з резервною копією. Дотримуйтесь процедури додавання резервної копії, і в результаті всі настройки та звіти буде перенесено.
Крім того, на новий комп’ютер ви можете скопіювати ключі. Шлях до ключів потрібно буде вказати під час підписання звіту.
Успіхів у роботі! Чекаємо ваших запитань за адресою bk@id.factor.ua.