Теми статей
Обрати теми

Чому не спрацьовують нагадування?

Редакція БК
Відповідь на запитання

Чому не спрацьовують нагадування?

 

Добридень, шановна редакціє «Б & К»! Підкажіть, чому в програмі «1С:Управління торговельним підприємством» може не спрацьовувати система нагадувань?

І. Кузьмінова, м. Харків

Відповідає Ганна САРАЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Для створення «нагадувалок» у програмі «1С:Управління торговельним підприємством» («УТП») використовують механізм завдань. Так, система може нагадувати про:

— заплановані зустрічі й телефонні дзвінки;

— дні народження контактних осіб;

— заплановані відвантаження та інші події.

Поставити завдання можна через меню «Сервис → Задачи с оповещением → Поставить задачу». У вікні завдання можна зазначити строк його виконання в полі «Исполнить до:» (рис. 1). Цей реквізит не є обов’язковим, завдяки чому в користувачів програми є можливість фіксувати завдання без строку їх виконання або якщо строки їх виконання поки що достовірно не визначено.

img 1

Реквізит «Напомнить:», що відповідає за дату і час нагадування, працює незалежно від того, чи зазначено строк виконання завдання.

Отже, для створення завдання вам потрібно:

1. У реквізиті «Исполнитель» зазначити користувача — виконавця поставленого завдання.

2. Стисло сформулювати завдання в реквізиті «Задача».

Важливо! Щоб механізм нагадувань працював коректно, у «Настройках параметров учета» (меню «Сервис → Настройка учета → Настройка параметров учета») значення в реквізиті «Интервал проверки напоминаний в секундах:» не повинно дорівнювати нулю (рис. 2). Інтервал перевірки нагадувань — це період часу, через який система автоматично скануватиме всі події, що потребують нагадувань.

img 2

Після того як завдання буде виконано, у його вікні потрібно буде вручну встановити прапорець «Задача выполнена».

Часто завдання з нагадуваннями використовують для того, щоб система могла нагадати про заплановану подію (документ «Событие»).

Відзначимо ще одну особливість нагадувань в «УТП»: тут одні користувачі можуть створювати нагадування для інших. Наприклад, на рис. 3 у реквізиті «Исполнитель» зазначено менеджера, який має провести особисту зустріч із представниками контрагента. А в реквізиті «Автор» (користувач створив завдання) стоїть зовсім інший користувач програми.

img 3

Коли настане час нагадати про заплановану подію, програма виведе на екран нагадування. Закономірне запитання: а що буде з нагадуванням, якщо в зазначений для нагадування час користувач не працюватиме у програмі? Як тільки користувач увійде до системи, перед ним з’явиться віконце (рис. 4) з нагадуванням. При цьому буде показано час прострочення нагадування (рис. 4).

img 4

У вікні «Оповещение о задачах» (рис. 4) завжди можна:

— переглянути сутність події (кнопка «Открыть»);

— перенести час нагадування про подію (кнопка «Отложить»);

— припинити нагадування (кнопка «Выполнено»).

У настройках користувача також можна вказати, за який час до початку події програма має нагадати вам про неї: для цього призначено параметр «Интервал напоминания до начала события, мин.».

 

Механізм нагадування про події допоможе не забути про важливі зустрічі та інші заплановані справи. Перевірте в настройках параметрів обліку значення реквізиту «Интервал проверки напоминаний в секундах:» — воно не повинне дорівнювати нулю. Успіхів!

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі